Dubieniecka reanimowana

Data: 2011-09-28 11:25:13
Autor: Zahir
Dubieniecka reanimowana
Pasierbica J.Kaczyńskiego, Marta Dubieniecka reanimowana na scenie politycznej by wesprzeć dobrym słowem (nie pieniędzmi!) swego wuja w boju o powrót do pałacu, ktorego komnaty tak polubiła. http://wybory.gazeta.pl/wyboryparlamentarne/0,0,0.html

--
Zahir

Data: 2011-09-28 02:36:17
Autor: Hans Kloss
Dubieniecka reanimowana
On 28 Wrz, 11:25, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Pasierbica J.Kaczy skiego, Marta Dubieniecka
Czy ty platfonski matole próbowałeś kiedykolwiek nauczyć sie języka
polskiego? Bo jeżeli tak to ci nie wyszło- kup sobie wreszcie słownik
polsko-yiddish i sprawdź co  tak naprawdę oznaczają różne trudne
polskie słowa np. pasierbica.
J-23

Data: 2011-09-28 11:39:17
Autor: Grzegorz Z.
Dubieniecka reanimowana
Hans Kloss napisał:

On 28 Wrz, 11:25, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Pasierbica J.Kaczy skiego, Marta Dubieniecka
Czy ty platfonski matole

Co to znaczy po polsku "platfonski" ? --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-28 12:29:04
Autor: Zahir
Dubieniecka reanimowana

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:22044d7c-d1bb-40ea-bad9-a27b7f43ad5dz20g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Hans, oszołomie pisowski. Słowo pasierbica zostało uzyte właściwie. J.Kaczyński i pochlebne mu media zamiast używać właściwego nazwiska używają nazwiska Kaczyńska, a tym samym osierocona Marta jest jakby pasierbicą J.Kaczyńskiego. Nadążasz Hans? Tak więc Hans, zanim następnym razem zaczniesz wyzywać kogoś od matołów i proponować reedukację palnij się w ten głupi łeb. Wyszedłeś na durnia Hans. Co ja mówię, jesteś durniem. Tak przy okazji, opanowałeś już rtachunek prtawdopodobieństwa?

--
Zahir

Data: 2011-09-28 15:48:39
Autor: Ikselka
Dubieniecka reanimowana
Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:29:04 +0200, Zahir napisał(a):

a tym samym osierocona Marta jest jakby pasierbicą J.Kaczyńskiego.

Twoja z natury pokrętna obca mentalność ci to dyktuje. Jej właściwe
nazwisko to Kaczyńska, Dubieniecka jest po mężu.

Kup sobie ten słownik, jak ci radzono.

--
XL

Data: 2011-09-28 11:38:21
Autor: Grzegorz Z.
Dubieniecka reanimowana
Zahir napisał:

[...]

"Jaka Dubieniecka? Ta od kaczora?"

Data: 2011-09-28 11:51:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Dubieniecka reanimowana

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:h4456aps0h6w$.il72b886daul$.dlg40tude.net...
Zahir napisał:

[...]

Ej matołki - chyba nie wiecie co słowio "pasierbica" oznacza?

Data: 2011-09-28 11:57:41
Autor: Ikselka
Dubieniecka reanimowana

Zahir napisał:

[...]

Co oznacza "bratanica" też nie wiedzą.
--
XL

Data: 2011-09-28 12:46:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Dubieniecka reanimowana

Zahir napisał:

[...]

Ty dwa razy, to ja też:

Gdzie ty widzisz słowo "BRATANICA"? Bo ja jako żywo dostrzec nie mogę. A może jest gdzieś ukryte? Jeśli tak, to pokaż gdzie?

Data: 2011-09-28 16:18:18
Autor: Ikselka
Dubieniecka reanimowana

Zahir napisał:

[...]

Matołku (rewanż), właśnie nie widzę, a powinno być - stąd widać, że go nie
zna :->

--
XL

Data: 2011-09-28 12:30:11
Autor: Zahir
Dubieniecka reanimowana

Zahir napisał:

[...]

Hej matołku, słowa tego użyłem celowo. Patrz odpowiedź Hansowi.

--
Zahir

Data: 2011-09-28 13:23:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Dubieniecka reanimowana

Zahir napisał:

[...]

Nie rozumiem.
Idąc twoim tokiem myślenia to okradzionego nazwiesz złodziejem?

Data: 2011-09-28 15:54:44
Autor: jadrys
Dubieniecka reanimowana

Zahir napisał:

[...]

No jasne.. O czym oni chrzanią.. Pasierbica to termin z ogrodnictwa. - Oznacza osierocony pęd winorośli.

Data: 2011-09-28 11:56:41
Autor: Ikselka
Dubieniecka reanimowana
Dnia Wed, 28 Sep 2011 11:25:13 +0200, Zahir napisał(a):

Pasierbica J.Kaczyńskiego, Marta Dubieniecka

Oszołomie, to jest BRATANICA, a nie pasierbica.
Naucz się naszych (bo jak widzę nie twoich) polskich relacji rodzinnych,
zanim będziesz oczerniał.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Relacja_rodzinna
--
XL

Data: 2011-09-28 12:32:27
Autor: Zahir
Dubieniecka reanimowana

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1f716wsyowbch.54eolt59b3u8.dlg40tude.net...
[...]

Oszołomko, słowo pasierbica zostało użyte celowo. Patrz odpowiedź Hansowi. Co sądzisz o reanimacji pasierbicy-bratanicy na czas wyborów?

--
Zahir

Data: 2011-09-28 16:05:09
Autor: Ikselka
Dubieniecka reanimowana
Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:32:27 +0200, Zahir napisał(a):

[...]

Głupstwa opowiadasz. Nie znasz polskich koligacji rodzinnych. Jestem pewna,
ze nawet wuja od stryja nie odróżniasz.

Patrz odpowiedź Hansowi. Co sądzisz o reanimacji pasierbicy-bratanicy na czas wyborów?

Bratanicy. NIE pasierbicy.
I niby czemu nie? - to jego najbliższa rodzina, głuptasku.
--
XL

Data: 2011-09-28 12:45:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Dubieniecka reanimowana

[...]

Matołku, nie pomoże kasowanie istotnych treści:

[...]

Może w waszych relacjach rodzinnych pasierbica znaczy bratanica? W moich nie.

Data: 2011-09-28 16:17:00
Autor: Ikselka
Dubieniecka reanimowana
Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:45:31 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ale czego Ty chcesz ode mnie?
--
XL

Dubieniecka reanimowana