Dubieniecki - będzie(?) pozew przeciw Agorze

Data: 2011-03-03 16:54:25
Autor: A. Filip
Dubieniecki - będzie(?) pozew przeciw Agorze
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
.. i słusznie, trzeba zbójów gonić :

http://tu154eu.salon24.pl/283612,dubieniecki-bedzie-pozew-przeciw-agorze

"Nie wiem czy to tylko fanfaronada Marcina Dubienieckiego, czy
faktycznie działanie o charakterze silnej motywacji - Dubieniecki
zamierza wytoczyć proces Agorze, informuje "Dziennik". [...]

Dopóki gada/chrzani/rozważa to ja mam to głęboko w czterech literach jak
podobne gadki "przeważnie bez konsekwencji" polityków i politykierków
*różnych* maści. Jak *złoży* fizycznie pozew w sądzie to dopiero wtedy
zacznę traktować takie gadki poważniej.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ten tka dobrÄ… chustÄ™, kto swego syna sam wychowa.

Data: 2011-03-03 16:43:34
Autor: MH
Dubieniecki - bêdzie(?) pozew przeciw Agorze
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> .. i sÅ&#65533;usznie, trzeba zbójów goniÄ&#65533; :
>
> http://tu154eu.salon24.pl/283612,dubieniecki-bedzie-pozew-przeciw-agorze
>
> "Nie wiem czy to tylko fanfaronada Marcina Dubienieckiego, czy
> faktycznie dziaÅ&#65533;anie o charakterze silnej motywacji - Dubieniecki
> zamierza wytoczyÄ&#65533; proces Agorze, informuje "Dziennik". [...]

Dopóki gada/chrzani/rozważa to ja mam to gÅ&#65533;Ä&#65533;boko w czterech literach jak
podobne gadki "przeważnie bez konsekwencji" polityków i politykierków
*różnych* maÅ&#65533;ci. Jak *zÅ&#65533;oży* fizycznie pozew w sÄ&#65533;dzie to dopiero wtedy
zacznÄ&#65533; traktowaÄ&#65533; takie gadki poważniej.

===================

J¿eli za¶ nie z³o¿y , to wnioski nasuwaj± siê same. MH

Data: 2011-03-03 20:36:48
Autor: u2
Dubieniecki - bêdzie(?) pozew przeciw Agorze
W dniu 2011-03-03 16:54, A. Filip pisze:
Dopóki gada/chrzani/rozwa¿a to ja mam to g³êboko w czterech literach jak
podobne gadki "przewa¿nie bez konsekwencji" polityków i politykierków
*ró¿nych* ma¶ci. Jak *z³o¿y* fizycznie pozew w s±dzie to dopiero wtedy
zacznê traktowaæ takie gadki powa¿niej.

Trzeba rozwa¿yæ za i przeciw. Pan Dubieniecki jest prawnikiem, ale czy
ma szanse w starciu z merdialnym gwnem ?

Data: 2011-03-03 20:55:45
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-03-03 16:54, A. Filip pisze:
[...]
[...]

Trzeba rozważyć za i przeciw. Pan Dubieniecki jest prawnikiem, ale czy
ma szanse w starciu z merdialnym gwnem ?

Nie powinien liczyć na *szybkie* zwycięstwo.

Ja osobiście ludzi (że o polityczkach nie wspomnę) którzy pozwami tylko
straszą mam w bardzo głębokiej pogardzie. Bo to "może sprawiać wrażenie"
*tchórzliwego* zastraszania wyłącznie co pomniejszych pisemek żeby "nie powtarzały" z setnym rozbawianiem co większych które zostają z
monopolem "na newsa".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Troska jest jak kosztowny skarb, który pokazuje się tylko dobrym przyjaciołom.

Dubieniecki - będzie(?) pozew przeciw Agorze