Dubieniecki - będzie pozew przeciw Agorze

Data: 2011-03-03 13:47:19
Autor: u2
Dubieniecki - będzie pozew przeciw Agorze
... i słusznie, trzeba zbójów gonić :

http://tu154eu.salon24.pl/283612,dubieniecki-bedzie-pozew-przeciw-agorze

"Nie wiem czy to tylko fanfaronada Marcina Dubienieckiego, czy
faktycznie działanie o charakterze silnej motywacji - Dubieniecki
zamierza wytoczyć proces Agorze, informuje "Dziennik". Chodzi o środowy
artykuł w Gazecie Wyborczej, według którego Dubieniecki miał
zarejestrować spółkę należącą do osoby skazanej za działalność
przestępczą i to zorganizowaną. Gra sie toczy o wysoką stawkę. Po jednej
stronie stołu wyłożona została reputacja Dubienieckiego - po drugiej
reputacja dziennikarska "Wyborczej", która to od niepamiętnych czasów
zajmuje się opluwaniem wszystkiego, co ma związek z PiS.

Wygląda na to, że Dubieniecki będzie silnie obstawał przy swoim - nie
komentuje sprawy, bo jako prawnik wie, że o ile prawda jest po jego
stronie proces ma wygrany. Nie może dać drugiej stronie zbyt wiele
powodów do opracowania skutecznej strategii wykręcenia się z kompromitacji.

Dlaczego uważam, że Dubieniecki wygra ten proces? Bo musiałby być
skończonym idiotą, żeby angażować się w kontakty z półświatkiem. A Marta
Kaczyńska musiałaby być córką Adama Michnika, a nie Lecha Kaczyńskiego,
żeby uważać za człowieka honoru... Dokończcie sobie sami.

Na łamach "GW" nie dowiemy się na pewno, jak skończy się cała sprawa.
Ale tutaj na Salonie24 będziemy przyglądać się jej i w odpowiednim
momencie damy znać wszystkim, co postanowił Wysoki Sąd - o ile dojdzie
do procesu.

Zakładając, że Dubieniecki jest osobą pokrzywdzoną okaże się, że organ
Michnika nie może bezkarnie sobie pozwalać na takie spazmiczne wrzuty
nienawiści. Jeśli będzie odwrotnie i Dubieniecki okaże się kłamcą, wcale
nie będę trzymał jego strony. Time to fight!"

Data: 2011-03-03 13:51:46
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

==================

Zapamiętaj sobie powyższy fragment artykułu.

MH

Data: 2011-03-03 14:08:16
Autor: obserwator
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > ... i słusznie, trzeba zbójów gonić :
> [...]
> żeby uważać za człowieka honoru... Dokończcie sobie sami.
> ==================

Zapamiętaj sobie powyższy fragment artykułu.
 nie wiem kim jestes, ale twoje w teksty mi sie niepodobaja. Ile razy mozna, tlumaczyc, ze to co pisze GW, to mistyfikacja, ktora ta gazeta uzywa w celu
niszczenia niewygodnych ludzi? Mozna powiedziec krotko: ta gazeto mozna zabic !

Ta gazeta musi zniknac z polskiego rynku !

Data: 2011-03-03 14:17:11
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 nie wiem kim jestes, ale twoje w teksty mi sie niepodobaja.

======================

Guzik mnie obchodzi czy ci się podoba czy nie co piszę , czyli proponuję
zapamiętanie tekstu z salonu. Wrzuć mnie do kaefa i gitary nie zawracaj.

MH

Data: 2011-03-03 14:20:05
Autor: obserwatoe
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >  MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > > u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > > > > > ... i słusznie, trzeba zbójów gonić :
> [...]

Guzik mnie obchodzi czy ci się podoba czy nie co piszę , czyli proponuję
zapamiętanie tekstu z salonu. Wrzuć mnie do kaefa i gitary nie zawracaj.

nie nie wrzuce cie intrygancje i dezinformatorze do Kf. Tacy jak ty podaja sie za Polakow i pozniej przyzwoici ludzie  musza sie za
was wstydzic, podszywancy z PRL-u.

Data: 2011-03-03 14:37:54
Autor: MH
obserwatoe  <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Tacy jak ty podaja sie za Polakow i pozniej przyzwoici ludzie  musza sie za
was wstydzic, podszywancy z PRL-u.

===========

Najgorze wyrazy współczucia.

MH

Data: 2011-03-03 17:25:13
Autor: u2
W dniu 2011-03-03 15:37,  MH pisze:
Najgorze wyrazy współczucia.

 :)

Data: 2011-03-03 15:22:51
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 15:08 :
Ta gazeta musi zniknac z polskiego rynku !

przecież powoli znikają wszystkie gazety. przenoszą się do internetu. w Polsce wychodzi wiele gazet i nie ma nakazu czytania jakichś wybranych. każdy znajdzie coś dla siebie.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 14:35:31
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

przecież powoli znikają wszystkie gazety. przenoszą się do internetu. w Polsce wychodzi wiele gazet i nie ma nakazu czytania jakichś wybranych. każdy znajdzie coś dla siebie.

ale nie przeprowadzono lustracji wsrod dziuennikarzy, ktorzy teraz kasztalca
kadre podobnych im dezinformatorow. Bez obiektywnych mediow (nawet jesli wejda
do internetu), nie da sie zbudowac prawdziwej demokracji.

Polska w tej chwili leci na leb w rankingch oceniajacych wolnosc mediow.

Ponadto, koncjei powinno sie pozbawic obecnych Walerow i innych Solorzy,
ktorzy te koncesje zdobyli dzieki poparciu komunistycznych sluzb.

Data: 2011-03-03 15:46:49
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 15:35 :
[...]

a co to ten zwierz "prawdziwa demokracja" bo mi się kojarzy z powiedzeniem o demokracji i demokracji socjalistycznej i różnicy miedzy nimi takimi jak między krzesłem i krzesłem elektrycznym. ale na bok. demokracja albo jest albo jej nie ma, nie ma gradacji, że albo mamy demokrację taką trochę fałszywą albo demokrację prawdziwą. demokracja jest bez przymiotnikowa.
Polska w tej chwili leci na leb w rankingch oceniajacych wolnosc mediow.

ale tu już pretensje do polityków nie dziennikarzy. od nich - polityków i ich powściągania ochoty na ingerencje w pracę dziennikarzy, zależy czy wolność mediów jest, czy jest zagrożona i tego właśnie tyczą te rankingi.
Ponadto, koncjei powinno sie pozbawic obecnych Walerow i innych Solorzy,
ktorzy te koncesje zdobyli dzieki poparciu komunistycznych sluzb.

ja tam nie widzę problemu. jak społeczeństwo w swojej większości przestanie oglądać ich tv to i oni znikną z rynku mediów. jaki problem?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 14:57:08
Autor: obserwator
> [...]

> Polska w tej chwili leci na leb w rankingch oceniajacych wolnosc mediow.

wlasnie w Polsce mamy demokracje *krzesla elektrycznego*.
[...]

W GW i w TV - parcuja dziennikarze ktorzy nie zostali zweryfikowani i sa
powiazani z politykami. Dziennikarze musza byc niezalezni i nie bac sie pisac
i wypowiadac sie obiektywnie.

> [...]

ja tam nie widzę problemu. jak społeczeństwo w swojej większości przestanie oglądać ich tv to i oni znikną z rynku mediów. jaki problem?

spoleczenstwu nie mozna zabronic ogladania TV czy sluchania radia.

Musza tam pracowac jednak ludzie, ktorzy beda stac po stronie spoleczenstwa, a
nie politykow.

Data: 2011-03-03 16:47:15
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 15:57 :
> [...]

spoleczenstwu nie mozna zabronic ogladania TV czy sluchania radia.

Musza tam pracowac jednak ludzie, ktorzy beda stac po stronie

to już ocenia społeczeństwo, włączając lub nie kanał w tv, radiu czy kupując taką a nie inną gazetę. w Polsce jest jednak cały czas tak, że np publiczne media tylko z nazwy są publiczne ponieważ za swoją działalność pobierają wpływy z abonamentu, który każdy czy tego chce czy nie musi płacić posiadając tylko narzędzie do odbierania sygnału tv czy radia. na straży tego systemu przyznającego jednym większe wpływy na działalność niż dałyby prawa rynku stoją cały czas politycy ustanawiając takie a nie inne prawo. w związku z tym wydaje mi się, że media owe tylko z nazwy są publiczne realizując rzeczywiście zamówienie aktualnie rządzących.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 15:59:46
Autor: obserwator
[...]

glupoty wypisujesz. Skoro media pozostaly w rekach bylych komunistow, to
spoleczenstwo jest nadal dezorientowana w/g wzorcow perelowskich.

W PRL-u bylo podobnie. Masmedia sluzyly do dezinformacji, a nie informacji.

Juz to raz ci tlumaczylem, ale ty nadal uparcie twierdzisz, ze swoje.

Wyobraz sobie, jak by dzisiaj wygladaly np. Niemcy, jesli pozostawiono by w mediach dziennikarzy ktorzy pracowali dla Hitlera, a partie zakladali by byli
hitlerowcy?

Analogicznie - wyobrazsobie jak by wygladala Norwegia, ktora jest w czolowce krajow demokratycznych? Norwegowie, po wojnie zabronili kolaborantom, dostepu do masmediow i mieli oni
zakaz, brania czynnego udzialu w zyciu politycznym. Ponadto, Nerwegowie skazali na kare smierci i dlugoletnie wiezienia, czolowych
kolaborantow. Juz na ten temat pisalem ze trzy razy na tej grupie.

Jesli chcesz sie wypowiadac, to chociaz czytaj uwaznie to co pisza madrzejsi
od ciebie i ode mnie. --

Data: 2011-03-03 16:09:41
Autor: obserwator
Marek Czaplicki. Moze ta mapka uzmyslowi ci gdzie zyjesz?

Kliknij i obejrzyj mapke, moze wowczas zrozumiesz o co chodzi?
Wolne media to jedno z kryteriow brane pod uwage przy opracowaniu tego typu
indeksow. Zastanow sie gdzie chcesz zyc : w takiej demokracji jak Kanada,
Austarlia, Norewgia itp. czy takiej jak Rosja i kraje afrykanskie?

Jesli chcesz zyc tak jak Rosjanie, to glosuj nadal tak, jak ci podpowiada Gazeta Michnika i masmedia Waltera i Solorza oraz popieraj Tuska i Komoruskiego.

http://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index

Data: 2011-03-03 17:19:56
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 17:09 :

[...]

a powiedz mi czy w tych wymienionych przez Ciebie krajach politycy jak zachowują się względem mediów? czy szanując je i traktując jak partnerów i wyrazicieli opinii publicznej? czy też obrażają się na każde "niewłaściwe" pytanie, jak to czasami ma miejsce w Polsce? poza tym powołując się na badania międzynarodowe warto wiedzieć co te badania mają na celu. czy zbadanie niezależności od władzy i polityków mediów jak to ja twierdzę, czy też ustaleniu kto od kogo pochodzi i czy jego poglądy są właściwe do tego, żeby miał je prezentować na forum publicznym?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 16:32:59
Autor: obserwator
[...]

masz dostep do mediow w innych panstwach? to sam zobacz jak sie tam
przeprowadza wywiady z politykami. Tam takiej chamidel jak Olejnik, Lis czy
Zakowskich nikt by nie zatrudnil.

Sa specjalne programy w ktorych kpi sie z politykow, ale robi sie to w sposob kulturalny, a nie taki ordynarny, prymitywny jak to robi np. degenerat Wojewodzki.

Przede wszystkim nie urabia sie i nie dezinformuje w tak bezczelny sposob
spoleczenstwa, jak to ma miejsce w Polsce.

Sami dziennikarze nigdy nie kloca sie i nie przerywaja nachalnie wypowiedzi
zaproszonym politykom (vide co wyprawia Olejnik).

Rzad Tuska po tych wszytkich aferach, juz dawno zostalby wlasnie dzieki
mediom, zniesiony z powierzchni ziemi, a peowscy *politycy* zostali by
postawieni przes sadem. Nie ma o czym nawet dyskutowac, bo w Polsce to skandaliczna karykatura mediow.

Data: 2011-03-03 18:04:21
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 17:32 :
masz dostep do mediow w innych panstwach? to sam zobacz jak sie tam
przeprowadza wywiady z politykami. Tam takiej chamidel jak Olejnik, Lis
czy Zakowskich nikt by nie zatrudnil.

mówimy o mediach w Polsce i ich porównaniu do mediów na świecie. Ty chcesz się opierać na personaliach to dobra. pytanie. czy wyobrażasz sobie karierę polityczną budowana na słowach "wiem, ale nie powiem" czy budowaniu atmosfery spiskowej teorii dziejów? mówię o poważnych rzeczach. to ma miejsce w Polsce.
Sa specjalne programy w ktorych kpi sie z politykow, ale robi sie to w
sposob kulturalny, a nie taki ordynarny, prymitywny jak to robi np.
degenerat Wojewodzki.

nie trawię Wojewódzkiego i w związku z tym go nie oglądam, więc nie wiem jaki on jest. ale skoro jest wg Ciebie prymitywem i ordynusem to musi być popyt na jego "wyroby". :-) skoro więc jest popyt to będzie i podaż.
Przede wszystkim nie urabia sie i nie dezinformuje w tak bezczelny sposob
spoleczenstwa, jak to ma miejsce w Polsce.

to teraz pytanie. uważasz, że w Polsce społeczeństwo jest w "bezczelny" sposób dezinformowane. a czy na Zachodzie tak nie jest? dlaczego taką furię rozpętał niejaki Asange jak opublikował notki pochodzące od dyplomatów amerykańskich z całego świata? pierwsza odpowiedź. dlatego, że społeczeństwo mogło naocznie się przekonać o tym w jaki sposób działają władze i co tak naprawdę myślą bez tej całej "dyplomatycznej" otoczki. druga odpowiedź. bo można się przekonać, że półprawdy i kłamstwa mają krótkie nogi. a skoro jesteśmy przy Ameryce to nie tak dawno na jaw wyszła dezinformacja jednego człowieka, Irakijczyka, który swoimi wymyślonymi faktami spowodował zaangażowanie militarne Stanów w Iraku.
Sami dziennikarze nigdy nie kloca sie i nie przerywaja nachalnie
wypowiedzi zaproszonym politykom (vide co wyprawia Olejnik).

nie lubisz Olejnik to nie oglądaj. do mnie masz pretensje że ktoś Ci ustawia pilota na jej kanał? ja większość informacji czerpię już z internetu, gdzie nikt nikomu nie może wejść w słowo, bo większość informacji opiera się na słowie pisanym.
Rzad Tuska po tych wszytkich aferach, juz dawno zostalby wlasnie dzieki
mediom, zniesiony z powierzchni ziemi, a peowscy *politycy* zostali by
postawieni przes sadem.

proszę wobec tego skierować dowody do prokuratury, skoro chcesz stawiać przed sądem.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 17:39:05
Autor: obserwator
> [...]

mówimy o mediach w Polsce i ich porównaniu do mediów na świecie. Ty chcesz się opierać na personaliach to dobra. pytanie. czy wyobrażasz sobie karierę polityczną budowana na słowach "wiem, ale nie powiem" czy budowaniu atmosfery spiskowej teorii dziejów? mówię o poważnych rzeczach. to ma miejsce w Polsce.

przeciez ci wytlumaczylem, ze media pozostaly w rekach bylych sluzb
komunistycznych. Ja kiedy ktos mi zwrocil na to uwage, sam sobie poszukalem
dalszych informacji na ten temat, a ty udajesz Greka i chcesz dalej meczyc
takie oczywiste fakty? Na sile przeciez nie bede ciebie przekonywal. Masz albo
blokade, albo chcesz komus robic wode z mozgu?

> [...]

nie trawię Wojewódzkiego i w związku z tym go nie oglądam, więc nie wiem jaki on jest. ale skoro jest wg Ciebie prymitywem i ordynusem to musi być popyt na jego "wyroby". :-) skoro więc jest popyt to będzie i podaż.

nie ogladasz, bo go nie trawisz? Ale skad wiesz, ze go nie trawisz, skoro nie
ogladasz? Pisz logicznie.

A skad wiesz jaki jest popyt na te jego chamstwo?

> [...]

to teraz pytanie. uważasz, że w Polsce społeczeństwo jest w "bezczelny" sposób dezinformowane. a czy na Zachodzie tak nie jest? dlaczego taką furię rozpętał niejaki Asange jak opublikował notki pochodzące od dyplomatów amerykańskich z całego świata? pierwsza odpowiedź. dlatego, że społeczeństwo mogło naocznie się przekonać o tym w jaki sposób działają władze i co tak naprawdę myślą bez tej całej "dyplomatycznej" otoczki. druga odpowiedź. bo można się przekonać, że półprawdy i kłamstwa mają krótkie nogi. a skoro jesteśmy przy Ameryce to nie tak dawno na jaw wyszła dezinformacja jednego człowieka, Irakijczyka, który swoimi wymyślonymi faktami spowodował zaangażowanie militarne Stanów w Iraku.

Asagne opublikowal rozne notki. Niektore z tych notek byly powodem
aresztowania mlodego zolnierza, ktory mu zaufal, a Asagne go *podlozyl*. Ten mlody czlowiek siedzi teraz w wiezieniu i byc moze szybko z niego nie
wyjdzie, bo byl w czynnej sluzbie wojskowej. Asagne zupelnie nie interseuje sie tym mlodym czlowiekiem i jego dalszymi losami. Ponadto ostatnio ogladalem wywiad z bylymi wspolpracownikami Asagne, ktorzy
nie wypowiadali sie zbyt pochlebnie o Asagne. Ci ludzie pozostawili Asagne i
zalozyli wlasne centrum informacyjne, bo uznali Asagne za czlowieka
nieodpowiedzialnego. Nie wiadomo na razie kim Asagne jest. Ci co z nim pracowali, stracili do niego kompletnie zaufanie i po prostu boja
sie z nim dalej wspolpracowac.

> [...]

> Rzad Tuska po tych wszytkich aferach, juz dawno zostalby wlasnie dzieki
> mediom, zniesiony z powierzchni ziemi, a peowscy *politycy* zostali by

ty masz bardzo ciekawe podejscie do osob publicznych:) Lubisz Tuska, mimo ze to ewidentny nieudacznik i zero polityczne o ktorego
decyzji zalezy los milionow ludzi w Polsce. Olejnik mam lubiec, albo nie? Dlaczego znowu sprowadzasz problem, do emocji?
Mysl racjonalnie, a nie emocjami.
To nie o to chodzi. Olejnik nie jest dziennikarka, tylko funkcjonariuszka i to
jest powazny problem. Jej chamskich, nachalnych, agresywnych i nieuczciwych
wystepow oglada masa ludzi. Ona kasztaltuje opinie publiczna, mimo ze nie
powionno sie tego typu ludziom dawac dostepu do mediow publicznych. To
hochtaplerka, a nie dziennikarka !

proszę wobec tego skierować dowody do prokuratury, skoro chcesz stawiać przed sądem.

Do ktorej prokuratury mam kierowac sprawe? Do tej w ktorej nadal urzeduja postkomunisci i potomkowie stalinowcow? Przeciez tlumacze, ze to sa tacy sami kolaboranci starego systemu, jak kiedys
hitlerowcy. Norwegowie pozbyli sie swoich kolaborantow, chyba nie bez powodow?
Pozbyli sie tez ich Czesi, teraz wzieli sie za nich Wegrzy.
A ty w ogole czytasz i rozumiesz to co ja pisze?

Czlowieku o czym ty bredzisz? Moze sam jestes synem jednego z nich?

Poczytaj moze jeszcze to, chociaz watpie aby cokolwiek do ciebie dotarlo:)))

http://newworldorder.com.pl/artykul.php?id=2834

Data: 2011-03-03 18:57:38
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 18:39 :
[...]

a jakie mam mieć podejście? oskarżasz mnie że kieruję się emocjami?  ja jak z kimś nie zgadzam się, to nie oskarżam go od razu że jest "funkcjonariuszem", "chamem", "nieudacznikiem", powiedz mi gdzie w swoich wypowiedziach zawieram tyle pomówień co Ty? a wyobraź sobie sytuację gdy miałbyś udowodnić swoje słowa przed sądem. i co? cytowałbyś polityków?
jeszcze raz mówię i powtarzam. w Polsce jest całe spektrum mediów od lewa przez środek do prawa. jak ktoś chce utwierdzić się w swoich poglądach to wybiera taką gazetę jaka mu odpowiada i np nie ma takiej siły w Polsce, która mogłaby zmusić ludzi do oglądania, słuchania i czytania tego co nie chcą. teraz powiem powoli. aby kogoś dezinformować trzeba posiadać wpływ na wszystkie przekaziory w danym kraju, na wszystkie gazety, książki, tv, radio, a ostatnio na internet. czy Ty mówisz poważnie o tym, że istnieje jakakolwiek siła polityczna, która by kontrolowała wszystko, "Nasz dziennik" też? kurczę przecież to się kupy nie trzyma. :-) --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 18:20:04
Autor: obserwator
[...]

nie oskarzam tylko przypominam co ty sam o sobie piszesz. To ty stwierdzile
tutaj kilka dni temu, ze lubisz tuska i chetnie poszedlbys z nim na piwo.
Teraz to ty piszes, ze ja nie lubie Olejnik, a ja ci odpowiadam abys nie
kierowal sie emocjami tylko rozsadkiem. Ja pisze na jej temat nie dlatego ze
jej nie lubie, tylko stwierdzam iz zachowuje sie niewlasciwie (po chamsku,
natarczywie, nieobiektywnie itp). Tak dziennikarz w krajach demokratycznych sie nie zachowuje. A jak okreslic to co robi rzad tuska? Przeciez to nieudacznik. Stwierdzam
fakt. Kolejny fakt: Olejnik jest chamska i jest funkcjonariuszem medialnym, a
nie dziennikarka. Dlaczego tak uwazam, to wyjasnilem przypomniajac w czyich rekach pozostaja
polskojezyczne media i kto nadal tam jest zatrudniany.
etnie miałbyś udowodnić swoje słowa przed sądem. i co? cytowałbyś polityków?

...no tak przed sadem bedziesz mnie moze stawial? To jest wlasnie typowe
podejscie *demokratyczne* i ty masz o demokracji takie wlasnie pojecie;
zastaraszyc, zakneblowac wolne slowo.

Moze list gonczy za mna wyslesz??

[...]

Nie ma zadnego spektrum mediow. Dopoki nie bylo lustarcji mediow, dziennikarzy
oraz nie odebrano bylym komuchom mediow, demokracji w rozumieniu panstw
cywilizowanych, nie ma nie nie bedzie !
Jesli chodzi o internet, to jest on juz przez sluzby obecego rezimu
monitorowany coraz dokladniej. Poczytaj cos na ten temat, a pozniej sie
wypowiadaj.

*Kupy* sie trzyma i to dosc solidnie:)

Data: 2011-03-03 19:32:08
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 19:20 :
..no tak przed sadem bedziesz mnie moze stawial? To jest wlasnie typowe
podejscie *demokratyczne* i ty masz o demokracji takie wlasnie pojecie;
zastaraszyc, zakneblowac wolne slowo.

Moze list gonczy za mna wyslesz??
no to zacytujmy spokojny i bez emocji wyrażony sąd
[...]

brakuje jeszcze słów o krótkiej liście i mamy byłego śp. Prezydenta?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 18:51:00
Autor: obserwator
> [...]

> jest powazny problem. Jej chamskich, nachalnych, agresywnych i >nieuczciwych wystepow oglada masa ludzi. Ona kasztaltuje opinie publiczna, > mimo ze nie powionno sie tego typu ludziom dawac dostepu do mediow publicznych. To hochtaplerka, a nie dziennikarka !

czy ty rozumiesz roznice, pomiedzy ocena bez uczuc, a wypowiedzia emocjonalna?

To jest ocena dzialan i zachowan (zreszta nie tylko moja) tej
pseudodziennikarki, na podstawie porownania jej do dziennikarek ktore prowdza programy w  TV i rozglosniach radiowych panstw cywilizowanych o  o
ustabilizowanej demokracji. Za numery ktore ta osoba odstawia w
postkomunistycznych mediach, zostala by wylanan na zbita twarz.

Natomiast przykladem opinii emocjonalnej, jest twoje swierdzenie:

* lubie tuska i poszedlbym z nim na piwo. Kaczynskiego nie lubie, bo ...?
(wpisz co uwazasz za stosowne).

* kolejna twoja emocjonalna projekcja : tak piszesz o Olejnik, bo jej nie lubisz. Siedzisz w mojej glowie i wiesz kogo lubie, a kogo nie? Przeciez nie napisalem, ze pisze tak bo jej nie lubie. Rozumiesz roznice?

brakuje jeszcze słów o krótkiej liście i mamy byłego śp. Prezydenta?

..i to jest przyklad na twoja obsesje, bo w kazdej dyskusji musiasz nawiazac
do osoby Kaczynskich w sposob nawet absurdalny. Ale Kaczynski tam musi sie
znalezc, jak u demagoga z czasow komuny czy propagandy Josepha Goebbelsa.

EOT

Data: 2011-03-03 18:58:07
Autor: obserwator
Marek Czaplicki, wprawdzie byl EOT, ale cos sobie

..przypomnialem. Zobacz jak wypowiadaja sie politycy zachodni. Przykladem
takiego polityka jest ten czlowiek, ktorego jako typowy postkomuch Pan Buzek,
chcial ocenzurowac:

 http://www.youtube.com/watch?v=EuqXm_TcxGg

Na youtube jest tego wiecej, wiec przesluchaj sobie jak wypowiadaja sie
politycy, ktorzy nie wychowali sie w komunizmie.

Data: 2011-03-03 20:33:26
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 19:58 :

[...]

w Polsce mamy polityków własnego chowu. cała różnica miedzy nami bierze się z tego, że ja jak widzę że ktoś kupuje gazetę, którą uważam nie za bardzo to nie załamuję rąk nad upadkiem obyczajów tylko wychodzę z założenia, że ten ktoś jest dorosły i sam wybiera treści które chce czytać. czy piszą "funkcjonariusze"? nie wnikam. po co? kupuję to co mi jest potrzebne lub co lubię. mam dosyć własnych problemów, żeby się jeszcze miał zajmować problemami każdego członka prawie 40 mln społeczności. moja dewiza to: "myśl globalnie, działaj lokalnie" i tak robię. zajmują mnie problemy zakładowej organizacji związkowej, własnej rodziny i staram się pomagać sąsiadom na klatce, ale nie będę ludziom wybierał audycji w tv, artykułów w prasie itd...
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 19:41:37
Autor: obserwator
> [...]

w Polsce mamy polityków własnego chowu. cała różnica miedzy nami bierze się z tego, że ja jak widzę że ktoś kupuje gazetę, którą uważam nie za bardzo to nie załamuję rąk nad upadkiem obyczajów tylko wychodzę z założenia, że ten ktoś jest dorosły i sam wybiera treści które chce czytać. czy piszą "funkcjonariusze"? nie wnikam. po co? kupuję to co mi jest potrzebne lub co lubię. mam dosyć własnych problemów, żeby się jeszcze miał zajmować problemami każdego członka prawie 40 mln społeczności. moja dewiza to: "myśl globalnie, działaj lokalnie" i tak robię. zajmują mnie problemy zakładowej organizacji związkowej, własnej rodziny i staram się pomagać sąsiadom na klatce, ale nie będę ludziom wybierał audycji w tv, artykułów w prasie itd...

...czyli zajmujesz sie symptomami, a nie przycznyami choroby.
Pacjent moze niestety umrzec, jesli nie zaatakuje sie przyczyn.

Data: 2011-03-03 20:52:29
Autor: Marek Czaplicki
obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 20:41 :

[...]

zasadniczą przyczyną wszystkich problemów ludzkich jest to, że ludzie żyją. życie ludzkie to zazwyczaj zmaganie się z problemami, na tym ono polega i z tego się składa. ja wg Ciebie zmagam się z symptomami, może masz rację. nie mogę zmagać się ze wszystkimi przyczynami, bo od tego już nie jeden dostał korby. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 20:03:46
Autor: obserwator
[...]

ale w PRL-u ludzie zmagali sie z problemami, ktore w zachodnich demokracjach nie istnialy. Tam polityka zajmowali sie ludzie, ktorzy nie dostawali *korby*,
bo nie walczyli z wiatrakami, tak jak ma to nadal miejsce w Polsce.

Jak walczyli z mafia, to wiedzieli, ze maja szanse ja pokonac - w poskomuszej
Polsce, szans takich w tej chwili prawie nie ma, bo rzadza nadal postkomunisci
i ich potomkowie.

Data: 2011-03-03 21:10:44
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 21:03 :

[...]

ale to ludzie sami wybierają tych, którzy rządzą. na tym polega demokracja. nie możesz nakazać ludziom na kogo mają glosować, bo to będzie niedemokratyczne. tak samo nie możesz nakazać co mają oglądać, kogo słuchać, co czytać, bo to będzie zamach na wolne media. ludzie skoro chcą być dorośli muszą się sami przekonać, sami zrozumieć i sami wybrać. inaczej się nie da.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 20:34:44
Autor: obserwator
[...]

w Polsce nie ma jeszcze demokracji. Aby ludzie mogli wybierac w sposob
demokratyczny, to musza miec dostep do pelnej, obiektywnej informacji
o osobach na ktore glosuja, dlatego tak wazne sa niezalezne media, wolne od bylych komunistycznych funkcjonariuszy, ktorzy pracowali w PRL-u jako
*dziennikarze*.

Ponadto wczesniej nalezaloby przeprowadzic dekomunizacje i odsunac od
mozliwosci kandydowania ludzi, ktorzy byli zwiazani z bylym aparatem
komunistycznej wladzy.

Przeczytaj moze najpierw tekst ktory tu wkleilem, a ktory krotko, ale dosc
dokladnie opisuje to, co sie wydarzylo w Polsce po tzw. *okraglym stole*:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2083625&MID=%3Cikocka%24qns%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-03-04 14:24:55
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 21:34 :

[...]

teraz rozumiem dlaczego czasami sprawiasz wrażenie jakbyś nie wiedział czy nie słyszał niektórych wypowiedzi naszych polityków. po prostu siedzisz daleko od Polski i niektóre rzeczy Ci umykają.
co do ocen wyartykułowanych w poście do którego link zamieściłeś. wytłumacz proszę ten cytat:
Jest to grupa ?trzymająca władzę? ,   hojnie szafująca
w swym gronie immunitetami bezkarności z okazji licznych afer, a nie tylko
głośnej afery hazardowej, która w prawdziwej demokracji powinna była
doprowadzić do dymisji premiera Tuska.
jak ktoś który trochę zdań przed tymi słowami zamieszcza negatywną ocenę Adama Michnika może powoływać się na jego słowa? tzw "grupa trzymająca władzę" w demokracji nie istnieje i może być wytworem jakiegoś człowieka, który wierzy tylko i wyłącznie w politykę jako zespół zwalczających się sitw. poza tym nie ma w poście ani zdania o tym jak wygląda i gdzie funkcjonuje tzw "prawdziwa demokracja", co do której zapytałem się czy demokracja musi być opatrzona jakimś przymiotnikiem aby funkcjonować prawidłowo. sam zaś post świadczy o tym, że demokracja w Polsce istnieje ponieważ demokracja jest oparta na krytyce, a post jest krytyczny w stosunku do prawie wszystkich środowisk wolnej Polski.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 19:54:05
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 19:51 :
[...]

niech będzie EOT.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 17:12:43
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 16:59 :

[...]

nie twierdzę, że w mediach nie pracują ludzie związani z komunistami. jeden nawet założył swoją własną gazetę i ma na nią popyt. to, że społeczeństwo na wolnym rynku mediów kupuje te czy inne gazety, ogląda tą a nie inną tv czy słucha takie a nie inne kanały radiowe nie da się jednak wymusić żadnymi jak Ty uważasz dezinformacjami czy urabianiem obrazu faktów. po prostu tak jest, że jedni czytają np "Fakt" inni "SE", jeszcze inni "GazWyb". to jest wolny rynek idei i niczym tu nie można zadekretować czy przymusić.
na moją sugestię, że jak społeczeństwo przestanie oglądać wymienione przez Ciebie kanały to te kanały znikną, Ty odpowiedziałeś, że nie można nikomu zabronić oglądać. Polska się zmieniła i teraz wystarczy, że ludzie w większości przestaną oglądać wybrane kanały, spadnie oglądalność, znikną wpływy z reklam. i co? do zamknięcia. łaska pańska na pstrym koniu jeździ i tak może być i z zaufaniem do poszczególnych mediów.  --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 16:35:14
Autor: obserwator
> [...]

na moją sugestię, że jak społeczeństwo przestanie oglądać wymienione przez Ciebie kanały to te kanały znikną, Ty odpowiedziałeś, że nie można nikomu zabronić oglądać. Polska się zmieniła i teraz wystarczy, że ludzie w większości przestaną oglądać wybrane kanały, spadnie oglądalność, znikną wpływy z reklam. i co? do zamknięcia. łaska pańska na pstrym koniu jeździ i tak może być i z zaufaniem do poszczególnych mediów.

ty nie rozumiesz kompletnie o czym piszesz. --

Data: 2011-03-03 18:12:10
Autor: Marek Czaplicki
obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 03 marzec 2011 17:35 :

> [...]

poszczególnych mediów.

ty nie rozumiesz kompletnie o czym piszesz.

proszę wobec tego o pytanie. co jest niezrozumiałe? to że Ty traktujesz społeczeństwo tak jak za komuny mówiąc, że jest dezinformowane i przestawiane z kata w kąt za pomocą mediów? przecież wyraźnie piszę o tym, że w Polsce każdy może wydawać dowolną nie kłócąca się profilem z Konstytucją, gazetę. przecież idąc do kiosku możesz kupić dowolną gazetę od prawa do lewa i nikt Ci nie każe czytać tego co nie chcesz. odnoszę wrażenie, że Polskę znasz z oddali. siedzisz gdzieś za granicą i wywiozłeś w którymś momencie swojego życia obraz Polski jako kraju ludzi bezwolnych, dezinformowanych, a słowa prawdy jakie do nich docierały były bezlitośnie zagłuszane. spieszę więc poinformować, że w Polsce dużo się ostatnio zmieniło i już nie panuje jedyny słuszny "system". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-03 17:51:11
Autor: obserwator
Dubieniecki - będzie pozew przeciw Agorze
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> ty nie rozumiesz kompletnie o czym piszesz.

proszę wobec tego o pytanie. co jest niezrozumiałe?

ja ci mam zadawac pytania? przeciez pisze wyraznie, ze to ty kompletnie
niczego nie rozumiesz, a nie ja. Nawet takiego prostego  zadania nie rozumiesz?

[...]

To nie ja traktuje tak sposleczenstwo. Gdzie to znowu wyczytales? Pisze tylko
ze, to masmedia pozostawione w rekach bylej komuny, traktuja spoleczenstwo
identycznie tak jak za PRL-u. Pracuja tam nawet tam nadal ci sami ludzie co za
komuny.

Czyli, tak jak pisalem - jest to sytuacja ktora mozna porownac do sytuacji w powojennych Nimczech, gdzie pozostawiono by w rekach bylych hitlerowcow media
i zatrudniono by hitlerowskich dziennikarzy. Rozumiesz? W Polsce sie owszem duzo zmienilo ostatnio, ale na gorsze:)

Data: 2011-03-05 21:05:00
Autor: pluton
Dubieniecki - będzie pozew przeciw Agorze
glupoty wypisujesz. Skoro media pozostaly w rekach bylych komunistow, to
spoleczenstwo jest nadal dezorientowana w/g wzorcow perelowskich.

Pierdzielisz jak potluczony.
Po pierwsze jak ci sie media nie podobaja, to nie ogladaj, przymusu nie ma.
Nie bedziesz dezorientowany wedlug wzorow PRLowskich.
Po drugie przestan wreszcie jeczec jak jakas placzliwa stara dupa ,
tylko wez i zaloz w internecie swoje medium, zeby ci dezorientowani mieli
alternatywe.

Jak czytam takich smutnych pierdolcow, ktorzy jecza ze jes zle, ze jest do
dupy,
ze ktos ich dyma w dupsko, a nic nie ronia zeby to zmienic, to mi sie rzygac
chce.

Nullification

Data: 2011-03-05 20:17:48
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Pierdzielisz jak potluczony.

przylazles aby sie klocic? to sa argumenty?
[...]

...to jest grupa dyskusyjna, jak nie potrafisz dyskutowac merytorycznie, to
zamknij sobie glupi dzob.

[...]

pierdolcem, dezinformatorem to jestes ewidentnie, ale ty.

Cieszy mnie, ze chce ci sie rzygac.

Data: 2011-03-05 22:24:31
Autor: pluton
Dubieniecki - będzie pozew przeciw Agorze

pierdolcem, dezinformatorem to jestes ewidentnie, ale ty.

Ja dezinformuje ? Ja ???

A kto pierwszy poinformowal opinie publiczna, ze bombe izo-pizo
wniosl na poklad samolotu general Blasik ?
Wniosl ja w obcasie buta, ktory mu podstawila Kampania Piwowarska,
ktora chciala miec darmowa reklame zimnego lecha.

A kto pierwszy poinformowal opinie publiczna, ze brzoza odbierala
na tych samych czestotliwosciach, ktore byly juz znane z czterech pancernych
?
Ja brzoza, ja brzoza, grab jeden zglos sie.

A kto pierwszy poinformowal opinie publiczna, ze  mgle wywolal Rydzyk
i Radio Maryja ?  Sygnal Radia Maryja sciagniety przez odbiorniki
wlaczone przez wanne i perona spowodowal kondensację pary wodnej
i przeksztalcenie jej w gesta mgle.
Takze Rydzyk nadawal sygnaly hipnotyczne przez Radio Maryja, i za ich pomoca
zmusil Protasiuka do ladowania we mgle.

I kto tu jest dezinformatorem, obsraju ?

Nullification

Data: 2011-03-05 22:10:16
Autor: obserwator
> [...]

zmusil Protasiuka do ladowania we mgle.

I kto tu jest dezinformatorem, obsraju ?

glupis, prymitywny i chamski jak typowa sowiecka dzicz. Trzeba miec pozadnie pokrecone w slabej glowie, aby takie brednie wypisywac na
grupie dyskusyjnej i sie tak podkladac - towarzyszu sekretorzu.

Faktow i tak nie uda ci sie, zakrzyczec tym chamstwem.

Data: 2011-03-06 08:40:17
Autor: pluton
> [...]

grupie dyskusyjnej i sie tak podkladac - towarzyszu sekretorzu.

Faktow i tak nie uda ci sie, zakrzyczec tym chamstwem.

A jakie sa fakty ?
Moze nie bylo mgly ? Moze nie bylo brzozy ?
Zaraz powiesz, ze bomby tez nie bylo.

Nullification

Data: 2011-03-05 00:01:05
Autor: pluton
[...]

Ty obsraj musisz byc ruskim agentem, ktory nienawidzi Polski.
Gdybys byl Prawdziwym Polakiem, to juz bys dawni zalozyl obiektywne medium
w internecie.
Ale to tylko moje domysly, nie mam 100% pewnosci.

Nullification

Data: 2011-03-03 16:10:03
Autor: cirrus
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

I to taki kretyn jak ty ma decydować o istnieniu gazet?

--
stevep

Data: 2011-03-03 14:47:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 13:47, u2 pisze:
.. i słusznie, trzeba zbójów gonić :

No nigdy nie wiadomo.. Agora nie zwykła przegrywać takich spraw.

Data: 2011-03-03 15:13:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iko75t$k9q$6news.onet.pl...
W dniu 2011-03-03 13:47, u2 pisze:
.. i słusznie, trzeba zbójów gonić :

No nigdy nie wiadomo.. Agora nie zwykła przegrywać takich spraw.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Znalazłem i cytuję:

"Po jednej stronie stołu wyłożona została reputacja Dubienieckiego - jako znanego, podziwianego, szanowanego, zdolnego, rzutkiego, kulturalnego, doświadczonego , inteligentnego człowieka adwokata, a po drugiej stronie Gazeta, szmatławiec, nikomu nieznana , gadzinówka .itp."

Nie będzie procesu. Dubieniecki aż tak głupi nie jest. Ma instynkt samozachowawczy i nie podłoży głowy pod topór.

Data: 2011-03-03 15:05:37
Autor: PesTYcyD
Dubieniecki - będzie pozew przeciw Agorze
Dubieniecki zwykły karierowicz, który nie cofnie się nawet przed kontaktami z bandziorami. A w palestrze to on długo miejsca nie zagrzeje.

Data: 2011-03-03 14:11:47
Autor: obserwator
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Dubieniecki zwykły karierowicz, który nie cofnie się nawet przed kontaktami z bandziorami. A w palestrze to on długo miejsca nie zagrzeje.

no i co z tego ze karierowicz? zazdroscisz mu? a kim jest Kwach lub inny
komuch, albo Tusk, Komoruski albo inny petak z tego bagna?

Dzwoniono do niego prywatnie i mogl sobie zbuzgac  namolnego chama jak mu sie
podobalo.

Dlaczego nie ukarano tych *biznesmenow* ktorzy zrzucali miesem na cmentarzu, a
nalezeli do elity politycznej PO???

Wiec nie pierdziel tu agencie, bredni.

Data: 2011-03-03 15:18:03
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-03-03 15:11,  obserwator pisze:
Dlaczego nie ukarano tych *biznesmenow* ktorzy zrzucali miesem na cmentarzu, a
nalezeli do elity politycznej PO???

Wiec nie pierdziel tu agencie, bredni.

Dubieniecki to zwykły marny karierowiczek, który wkupił się w łaski rodziny dla osiągnięcia korzyści. Chociaż marnie na tym wyszedł. Próbował grać na uczuciach obrońcóff kszysza ogłaszając że smoleńsk to zamach. Jego koniec nie jest już bliski, jego koniec już nadszedł.

Data: 2011-03-03 14:22:20
Autor: obserwator
[...]

no i co z tego? Zazdrosc cie zjada? Wkup sie i ty w taka rodzine i rob
kariere, a nie zazdrosc innym.

Popatrz gdzie sie wkupil Sikorski i teraz rozwala falszywa kurwa Polske, a
Dubieniecki tego nie robi.

Data: 2011-03-03 15:35:16
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-03-03 15:22,  obserwator pisze:
no i co z tego? Zazdrosc cie zjada? Wkup sie i ty w taka rodzine i rob
kariere, a nie zazdrosc innym.

Jest mi żal tak nędznej postaci. I na jego miejscu wstydziłbym się pokazywać publicznie.

Popatrz gdzie sie wkupil Sikorski i teraz rozwala falszywa kurwa Polske, a
Dubieniecki tego nie robi.

Obserwator ty jesteś tak pojebany że powiększasz moją listę kf

Data: 2011-03-03 16:11:58
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iko86s$bps$1inews.gazeta.pl...
[...]

A gdzie się wkupił kretynie?

--
stevep

Data: 2011-03-03 16:54:25
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Dopóki gada/chrzani/rozważa to ja mam to głęboko w czterech literach jak
podobne gadki "przewaĹźnie bez konsekwencji" politykĂłw i politykierkĂłw
*różnych* maści. Jak *złoży* fizycznie pozew w sądzie to dopiero wtedy
zacznę traktować takie gadki poważniej.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ten tka dobrą chustę, kto swego syna sam wychowa.

Data: 2011-03-03 16:43:34
Autor: MH
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> .. i sĹ&#65533;usznie, trzeba zbĂłjĂłw goniÄ&#65533; :
>
> http://tu154eu.salon24.pl/283612,dubieniecki-bedzie-pozew-przeciw-agorze
>
> "Nie wiem czy to tylko fanfaronada Marcina Dubienieckiego, czy
> faktycznie dziaĹ&#65533;anie o charakterze silnej motywacji - Dubieniecki
> zamierza wytoczyÄ&#65533; proces Agorze, informuje "Dziennik". [...]

DopĂłki gada/chrzani/rozwaĹźa to ja mam to gĹ&#65533;Ä&#65533;boko w czterech literach jak
podobne gadki "przewaĹźnie bez konsekwencji" politykĂłw i politykierkĂłw
*róşnych* maĹ&#65533;ci. Jak *zĹ&#65533;oĹźy* fizycznie pozew w sÄ&#65533;dzie to dopiero wtedy
zacznÄ&#65533; traktowaÄ&#65533; takie gadki powaĹźniej.

===================

Jżeli zaś nie złoży , to wnioski nasuwają się same. MH

Data: 2011-03-03 20:36:48
Autor: u2
W dniu 2011-03-03 16:54, A. Filip pisze:
Dopóki gada/chrzani/rozważa to ja mam to głęboko w czterech literach jak
podobne gadki "przeważnie bez konsekwencji" polityków i politykierków
*różnych* maści. Jak *złoży* fizycznie pozew w sądzie to dopiero wtedy
zacznę traktować takie gadki poważniej.

Trzeba rozważyć za i przeciw. Pan Dubieniecki jest prawnikiem, ale czy
ma szanse w starciu z merdialnym gwnem ?

Data: 2011-03-03 20:55:45
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-03-03 16:54, A. Filip pisze:
[...]
[...]

Nie powinien liczyć na *szybkie* zwycięstwo.

Ja osobiście ludzi (że o polityczkach nie wspomnę) którzy pozwami tylko
straszą mam w bardzo głębokiej pogardzie. Bo to "może sprawiać wrażenie"
*tchórzliwego* zastraszania wyłącznie co pomniejszych pisemek żeby "nie powtarzały" z setnym rozbawianiem co większych które zostają z
monopolem "na newsa".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Troska jest jak kosztowny skarb, który pokazuje się tylko dobrym przyjaciołom.

Dubieniecki - będzie pozew przeciw Agorze