Dubieniecki: będziemy udzielać tylko ostrych, politycznych wywiadów.

Data: 2010-12-22 12:41:14
Autor: Azor jest pedałem
Dubieniecki: będziemy udzielać tylko ostrych, politycznych wywiadów.
W TOK FM Renata Kim z "Wprost" opowiadała o nieudanej próbie przeprowadzenia wywiadu z córką prezydenta Kaczyńskiego. W tej sprawie zadzwoniła do Marcina Dubienieckiego. - Chciałam rozmawiać z nią jak z osobą, która przeżywa żałobę po rodzicach. Po jednym dniu otrzymałam odpowiedź: my będziemy udzielać tylko ostrych, politycznych wywiadów - relacjonowała rozmowę z Dubienieckim.
Marta Kaczyńska o atakach na ojca, złej pracy sztabu stryja i politykach PJN-u - CZYTAJ >>>

W najnowszym wywiadzie dla "Gazety Polskiej" Marta Kaczyńska skrytykowała kampanię prezydencką prezesa PiS. Nie ma dobrego zdania o pracy sztabu Jarosława Kaczyńskiego. Równie krytycznie ocenia działalność polityków stowarzyszenia Polska Jest Najważniejsza, którzy "nazywają się spadkobiercami spuścizny Lecha Kaczyńskiego". - Zaprzeczają sami sobie. Żal tego słuchać - stwierdziła Kaczyńska.

Z obecności w mediach nie rezygnuje też jej mąż. Marcin Dubieniecki tłumaczył w RMF FM, co miał na myśli Jarosław Kaczyński mówiąc, że nie rozpoznał ciała swojego brata.

Zdaniem Renaty Kim z tygodnika "Wprost" to właśnie Marcin Dubieniecki może stać za ostatnimi publikacjami. - To jest wyreżyserowane. Nie posądzałabym Marty Kaczyńskiej, że to wymyśliła - mówiła w TOK FM. Drugą wskazaną przez Kim osobą, która może mieć decydujący wpływ na wypowiedzi Marty Kaczyńskiej jest jej stryj - prezes PiS.

"Mogło dojść do zamachu" - uważa zięć prezydenta Kaczyńskiego - CZYTAJ >>>

- Czytając ten wywiad mam wrażenie, że ktoś siedzi przy pani Marcie i mówi: popatrz, co oni robią - chcą przywłaszczyć spuściznę Lecha Kaczyńskiego. I w końcu w pani Kaczyńskiej coś wzbiera i mówi: nie mogę milczeć - dodał Jan Wróbel, prowadzący Poranek Radia TOK FM.

Od dziś "tylko ostre polityczne wywiady"

Renata Kim wspominała swoje próby przeprowadzenia wywiadu z córką Lecha i Marii Kaczyńskich. - Dwa tygodnie temu rozmawiałam z Marcinem Dubienieckim prosząc o wywiad z Martą Kaczyńska prosząc o kompletnie niepolityczny, świąteczny wywiad. Chciałam rozmawiać z nią jak z osobą, która przeżywa żałobę po rodzicach - mówiła w Poranku Radia TOK FM. Ale do rozmowy z Kaczyńską nie doszło. - Po jednym dniu otrzymałam odpowiedź (od Dubienieckiego - red.): my będziemy udzielać tylko ostrych, politycznych wywiadów - powiedziała Kim.

"Szarpanie kołdry pt. do kogo należy spuścizna po Lechu Kaczyńskim"

Dziennikarce nie podobają się spory o to, kto ma prawo do spuścizny po zmarłym prezydencie. - To dalszy ciąg szarpania kołdry pt. do kogo należy spuścizna po Lechu Kaczyńskim. Jak słyszę o przywłaszczania spuścizny (red. przez PJN), to przypominam sobie słowa prof. Jadwigi Staniszkis, z którą rozmawiał zaraz po katastrofie smoleńskiej. Ona wtedy powiedziała coś co mnie bardzo poruszyło. Mówiła że ludźmi, którzy powinni kontynuować dzieło Lecha Kaczyńskiego są tacy politycy PiS jak Joanna Kluzik-Rostkowska, Paweł Kowal, Paweł Poncyljusz. Bo oni rozumieli na czym to dzieło polega, mają energię oraz czystość i uczciwość żeby to robić - wspominała Renata Kim. - I proszę kiedyś byli bardzo blisko prezydenta a teraz mówi się, że próbują usiąść na tej spuściźnie - dodała dziennikarka tygodnika "Wprost".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8855476,_Bedziemy_udzielac_tylko_ostrych__politycznych_wywiadow__.html#ixzz18q7O0Wqg

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-22 12:09:57
Autor: obserwator
Dubieniecki: będziemy udzielać tylko ostrych, politycznych wywiadów.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8855476,_Bedziemy_udzielac_tylko_ostrych__polityczny
ch_wywiadow__.html#ixzz18q7O0Wqg

ta GW to rzeczywiscie kompletne dno. Te artykulu przypominaja wypracowania
szkolne na temat : co autor mial na mysli?

Ich poziom jest coraz nizszy. To tacy postepowcy z Pcimia Dolnego:))

--

Dubieniecki: będziemy udzielać tylko ostrych, politycznych wywiadów.