Dubieniecki otwiera kancelari? z aferzyst?.

Data: 2011-02-23 14:55:25
Autor: Przemysław Warzywny
Dubieniecki otwiera kancelari? z aferzyst?.
Marcin Dubieniecki, mąż Marty Kaczyńskiej, ma zamiar otworzyć kancelarię prawną z radcą prawnym Jackiem M., który został oskarżony w aferze związanej z zakupem działki pod ambasadę Egiptu w Polsce - informuje tygodnik "Polityka". - Czy ja będę prowadził kancelarię z panem M., czy z panem gangsterem Słowikiem - to jest moja prywatna sprawa - komentuje sprawę Dubieniecki i dodaje, że "ma gdzieś" co o nim piszą i mówią dziennikarze.

Jacek M., zajmujący się głównie sprawami związanymi z obrotem nieruchomościami, w 2006 roku otrzymał zlecenie od ambasady Egiptu. Miał zakupić w jej imieniu działkę pod budowę nowego budynku ambasady w Polsce. Realna cena nieruchomości wynosiła 1,2 mln. euro, jednak Jacek M., jak sam przyznał w śledztwie, dał łapówkę egipskiemu ambasadorowi i wiedział od niego, że egipskie MSZ przeznaczyło większą kwotę na nową działkę. Jacek M., jak twierdzą śledczy, za pośrednictwem podstawionego człowieka zakupił tą nieruchomość i odsprzedał ją egipskiej ambasadzie za 2,6 mln euro. Prawnik miał także spreparować wycenę, którą przedstawił egipskiemu MSZ.

Przeczytaj pierwszą oraz drugą część wywiadu z Marcinem Dubienieckim w Onet.pl

W lipcu 2009 roku Jacek M. został aresztowany i oskarżony o wyrządzenie szkody majątkowej w wielkich rozmiarach i sfałszowanie ekspertyzy. Grozi mu do 10 lat więzienia. Obrońcą Jacka M. został ojciec Marcina Dubienieckiego.

Trzy miesiące temu Jacek M. został wspólnikiem Marcina Dubienieckiego. Panowie mają osobiście świadczyć usługi prawne, a zyskami dzielić się po połowie. Dodatkowo radca prawny jest prezesem spółki KDM Invest zajmującej się obrotem nieruchomościami. Wspólnikiem w tej spółce jest Marcin Dubieniecki.

Dubieniecki wie o sprawie karnej przeciwko Jackowi M. - Chcę budować potężną kancelarię z panem M., jestem na tym skoncentrowany. Pan M. jest jednym z lepszych radców prawnych w Polsce - deklaruje Dubieniecki cytowany przez tygodnik "Polityka."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/dubieniecki-otwiera-kancelarie-z-aferzysta,1,4191798,wiadomosc.html

Przemek
--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

Data: 2011-02-23 17:44:36
Autor: Hans Koss

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ik33ki$84q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie cierpie takich bawidamków jak on ale facio ma rację, g..o kogo obchodzi
z kim idzie spać, a z kim się budzi.  Najwyraźniej podpadł prezesowi, a ten
rozpuszcza wici by zgnoić konkurencje!

HansKoss

Dubieniecki otwiera kancelari? z aferzyst?.