Dubieniecki pod lup? palestry.

Data: 2011-02-28 15:18:42
Autor: Przemysław Warzywny
Dubieniecki pod lup? palestry.
Co grozi Marcinowi Dubienieckiemu za wulgarne słowa pod adresem dziennikarza i zakładanie kancelarii ze wspólnikiem oskarżonym o nadużycie uprawnień? - Upomnienie, nagana, kara pieniężna, zawieszenie w czynnościach zawodowych na okres do pięciu lat i wydalenie z adwokatury - taki wachlarz możliwych kar przedstawił Jerzy Glanc, dziekan okręgowej rady adwokackiej w Gdańsku, która prowadzi postępowanie ws. Dubienieckiego. Glanc zastrzegł, że wcześniej trzeba potwierdzić stawiane Dubienieckiemu zarzuty.
Jedno z dwóch postępowań prowadzonych przez okręgową radę adwokacką w Gdańsku dotyczy rozmowy Dubienieckiego z dziennikarzem "Dziennika Bałtyckiego".

Pomorska gazeta przygotowuje materiał o jednym ze wspólników męża Marty Kaczyńskiej. Jeden z dziennikarzy "Dziennika Bałtyckiego" chciał zapytać o to, w jakich okolicznościach Dubieniecki nawiązał współpracę z Jackiem M., radcą prawnym oskarżonym m.in. o nadużycie uprawnień przy obsłudze prawnej zakupu nieruchomości.

Dubieniecki odpowiedział: "Jakby pan do mnie przyszedł do kancelarii i poprosił o komentarz, to dostałby pan w dziób za takie pytanie i za czelność, że pan do mnie dzwoni. Niech pan się ode mnie odpier... i niech pan do mnie nie dzwoni, tak? Do widzenia."

Druga sprawa prowadzona przez okręgową radę adwokacką dotyczy właśnie planów Dubienieckiego założenia kancelarii prawnej wspólnie z oskarżonym o nadużycie uprawnień Jackiem M.

"Czekamy na potwierdzenie"

- Na razie czekamy na potwierdzenie, że takie słowa rzeczywiście zostały użyte - tłumaczy dziekan okręgowej rady adwokackiej w Gdańsku Jerzy Glanc. Jak dodał, jeśli to się potwierdzi, wówczas rzecznik dyscypliny podejmie decyzję, czy podejmować kroki dyscyplinarne wobec Dubienieckiego.

Glanc powiedział, że rada ma na to miesiąc, ale ze względu na duże zainteresowanie sprawą postara się zrobić to szybciej.

- Jeśli potwierdzi się naruszenie zasad etyki adwokackiej, wówczas rzecznik może skierować sprawę do sądu dyscyplinarnego. Jeśli uzna, że wykroczenie nie jest aż tak poważne, może skierować polecenie do dziekana okręgowej rady o upomnienie adwokackie - zaznaczył Glanc, podkreślając, że to najłagodniejsza sankcja.

"Monitorujemy sytuację"

Oprócz niej, Dubienieckiemu grozi nagana, kara pieniężna, zawieszenie w czynnościach na okres do 5 lat, i najsurowsza kara - wydalenie z adwokatury.

Glanc dodał, że wezwania o stawienie się przed radą dotarły już do kancelarii Dubieneckiego, ale rada nie ma jeszcze od niego odpowiedzi.

Dziekan zaznaczył też, że sprawa kancelarii zakładanej wspólnie z Jackiem M. będzie monitorowana

http://www.tvn24.pl/-1,1694311,0,1,dubieniecki-pod-lupa-palestry-- co-mu-grozi,wiadomosc.html

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowiązany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Data: 2011-02-28 15:28:11
Autor: PesTYcyD
Dubieniecki pod lup? palestry.
Dubieniecki to taki mały karierowicz, który długo nie wiedział jak ma się zachować. Potem wdepnął w gówno i rozniósł je po polsce i teraz się wkurwia, że jest pośmiewiskiem. Ci kaczyńscy to mają genetyczną skłonność do oszołomstwa i wiązania się z wariatami.

Data: 2011-02-28 16:31:35
Autor: zażółcony

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:ikgbdq$bj7$1news.onet.pl...
[...]
I nie zapominajmy, że Dubieniecki to syn dobrze usadowionego senatora SLD.

Data: 2011-02-28 16:39:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zażółcony" <red@xop.pl> napisał w wiadomości news:ikgf4o$r50$1news.onet.pl...

[...]

A to coś nowego. Czy aby na pewno? Mam takie informacje:

Ojciec, adwokat Marek Dubieniecki, należał do PZPR, od 10 lat jest szefem sądu partyjnego w pomorskim SLD. W kadencji 1993-97 r. był asystentem i doradcą prawnym posłanki Małgorzaty Winiarczyk-Kossakowskiej (Marek Dubieniecki pracował w dwóch komórkach Wojewódzkiego Urzędu Spraw Wewnętrznych w Gdańsku. Pierwsza z nich - Inspektorat II- ekspozytura Biura Studiów MSW, specjednostki, która opracowywała metody walki z opozycją. W drugim miejscu pracy Dubienieckiego, Wydziale III-1, zajmowano się z kolei nadzorowaniem sytuacji na uczelniach. Obie jednostki organizacyjne znajdowały się formalnie w strukturach SB. Marek Dubieniecki wielkiej kariery w bezpiece nie zrobił. Do służby wstąpił w lipcu 1986 r., kiedy już system chylił się ku upadkowi, i odszedł po roku. Po upadku komunizmu ojciec Dubienieckiego otworzył własną praktykę prawniczą. Prowadzi kancelarię w pomorskim Kwidzynie i działa w SLD. Był m.in. szefem regionalnego sądu koleżeńskiego Sojuszu).

I nijak senatorstwa dopatrzyć się nie mogę.

Data: 2011-02-28 17:07:12
Autor: jadrys
Dubieniecki pod lupÄ? palestry.
W dniu 2011-02-28 15:28, PesTYcyD pisze:
Dubieniecki to taki mały karierowicz,

Na podstawie czego to piszesz?

Data: 2011-03-01 13:01:58
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-02-28 17:07, jadrys pisze:
W dniu 2011-02-28 15:28, PesTYcyD pisze:
Dubieniecki to taki mały karierowicz,

Na podstawie czego to piszesz?

Na podstawie jego obecnych dokonań. I występów medialnych.

Data: 2011-03-01 13:31:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 13:01, PesTYcyD pisze:
W dniu 2011-02-28 17:07, jadrys pisze:
W dniu 2011-02-28 15:28, PesTYcyD pisze:
Dubieniecki to taki mały karierowicz,

Na podstawie czego to piszesz?

Na podstawie jego obecnych dokonań. I występów medialnych.

Jak na razie to nawet nie złożył wniosku na przyjęcie go do którejś z partii.  A że publicznie sie udziela, - to po prostu taki zawód. - Każdy adwokat marzy o swojej medialnej promocji..

Data: 2011-03-01 14:02:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikiova$252$3news.onet.pl...
[...]

Wypromował się zaj...iście! A jak interesująco przez telefon rozmawia. Istny Wersal.

Data: 2011-03-01 22:05:35
Autor: jadrys
[...]

No bo wizerunkiem dobrego adwokata nie jest być i zachowywać się jak trusia.

Data: 2011-03-02 08:35:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikjn1p$jr3$1news.onet.pl...

[...]

Ty chyba nie wiesz o czym mówię. Chodzi o kontakt telefoniczny z "Dziennikiem Bałtyckim". Takie zachowanie dyskredytuje p. D.

Data: 2011-03-04 20:28:27
Autor: pluton
Dubieniecki pod lup? palestry.
Ty chyba nie wiesz o czym mówię. Chodzi o kontakt telefoniczny z
"Dziennikiem Bałtyckim". Takie zachowanie dyskredytuje p. D.

E tam. Wariat wygaduje takie bzdety, ze czasem mi go zal.
A niektorzy go czczą jak proroka.

Nullification

Data: 2011-03-05 10:46:08
Autor: jadrys
Dubieniecki pod lupÄ? palestry.

Jak na razie to nawet nie złoĹźył wniosku na przyjęcie go do ktĂłrejś z partii.  A Ĺźe publicznie sie udziela, - to po prostu taki zawĂłd. - KaĹźdy adwokat marzy o swojej medialnej promocji..

[...]

Tylko w twoich oczach.

Data: 2011-03-05 11:08:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikt173$hd2$4news.onet.pl...

[...]

Dobrze się czujesz?
Odpowiem ci słowani Dubienieckiego. Odpierdol się!
Fajnie?

Data: 2011-03-06 22:10:44
Autor: jadrys
Dubieniecki pod lupÄ? palestry.

Tylko w twoich oczach.

Dobrze się czujesz?
Odpowiem ci słowani Dubienieckiego. Odpierdol się!
Fajnie?

Wiesz, gdyby to on zatelefonował do kogoś i posłał taką wiązkę to byłoby to coś nagannego. Ale to on był zaczepiany.

Data: 2011-03-01 15:47:08
Autor: cirrus
[...]

Ale, czy każdy się aż tak kompromituje?

--
stevep

Data: 2011-03-01 15:01:07
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> Jak na razie to nawet nie złożył wniosku na przyjęcie go do którejś z > partii.  A że publicznie sie udziela, - to po prostu taki zawód. - Każdy > adwokat marzy o swojej medialnej promocji..

> [...]

:))))...slepy jestes towarzyszu z pelo aka SLD?

Data: 2011-03-01 22:05:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 15:47, cirrus pisze:
[...]

Bo ja wiem czy to była kompromitacja? Np. mnie to jego zachowanie na pewno nie zniechęciłoby do wynajęcia go.

Data: 2011-03-02 08:19:08
Autor: Przemysław Warzywny
Dubieniecki pod lup? palestry.

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

.. Ci kaczyńscy to mają genetyczną
skłonność do oszołomstwa i wiązania się z wariatami.

Dokładnie. Do wariatów dołożyłbym przestępców.

Przemek