Dubieniecki pod lup? palestry.

Data: 2011-02-28 15:28:11
Autor: PesTYcyD
Dubieniecki pod lup? palestry.
Dubieniecki to taki mały karierowicz, który długo nie wiedział jak ma się zachować. Potem wdepnął w gówno i rozniósł je po polsce i teraz się wkurwia, że jest pośmiewiskiem. Ci kaczyńscy to mają genetyczną skłonność do oszołomstwa i wiązania się z wariatami.

Data: 2011-02-28 16:31:35
Autor: zażółcony

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:ikgbdq$bj7$1news.onet.pl...
[...]
I nie zapominajmy, że Dubieniecki to syn dobrze usadowionego senatora SLD.

Data: 2011-02-28 16:39:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zażółcony" <red@xop.pl> napisał w wiadomości news:ikgf4o$r50$1news.onet.pl...

[...]

A to coś nowego. Czy aby na pewno? Mam takie informacje:

Ojciec, adwokat Marek Dubieniecki, należał do PZPR, od 10 lat jest szefem sądu partyjnego w pomorskim SLD. W kadencji 1993-97 r. był asystentem i doradcą prawnym posłanki Małgorzaty Winiarczyk-Kossakowskiej (Marek Dubieniecki pracował w dwóch komórkach Wojewódzkiego Urzędu Spraw Wewnętrznych w Gdańsku. Pierwsza z nich - Inspektorat II- ekspozytura Biura Studiów MSW, specjednostki, która opracowywała metody walki z opozycją. W drugim miejscu pracy Dubienieckiego, Wydziale III-1, zajmowano się z kolei nadzorowaniem sytuacji na uczelniach. Obie jednostki organizacyjne znajdowały się formalnie w strukturach SB. Marek Dubieniecki wielkiej kariery w bezpiece nie zrobił. Do służby wstąpił w lipcu 1986 r., kiedy już system chylił się ku upadkowi, i odszedł po roku. Po upadku komunizmu ojciec Dubienieckiego otworzył własną praktykę prawniczą. Prowadzi kancelarię w pomorskim Kwidzynie i działa w SLD. Był m.in. szefem regionalnego sądu koleżeńskiego Sojuszu).

I nijak senatorstwa dopatrzyć się nie mogę.

Data: 2011-02-28 17:07:12
Autor: jadrys
Dubieniecki pod lupÄ? palestry.
W dniu 2011-02-28 15:28, PesTYcyD pisze:
Dubieniecki to taki mały karierowicz,

Na podstawie czego to piszesz?

Data: 2011-03-01 13:01:58
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-02-28 17:07, jadrys pisze:
W dniu 2011-02-28 15:28, PesTYcyD pisze:
Dubieniecki to taki mały karierowicz,

Na podstawie czego to piszesz?

Na podstawie jego obecnych dokonań. I występów medialnych.

Data: 2011-03-01 13:31:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 13:01, PesTYcyD pisze:
W dniu 2011-02-28 17:07, jadrys pisze:
W dniu 2011-02-28 15:28, PesTYcyD pisze:
Dubieniecki to taki mały karierowicz,

Na podstawie czego to piszesz?

Na podstawie jego obecnych dokonań. I występów medialnych.

Jak na razie to nawet nie złożył wniosku na przyjęcie go do którejś z partii.  A że publicznie sie udziela, - to po prostu taki zawód. - Każdy adwokat marzy o swojej medialnej promocji..

Data: 2011-03-01 14:02:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikiova$252$3news.onet.pl...
[...]

Wypromował się zaj...iście! A jak interesująco przez telefon rozmawia. Istny Wersal.

Data: 2011-03-01 22:05:35
Autor: jadrys
[...]

No bo wizerunkiem dobrego adwokata nie jest być i zachowywać się jak trusia.

Data: 2011-03-02 08:35:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikjn1p$jr3$1news.onet.pl...

[...]

Ty chyba nie wiesz o czym mówię. Chodzi o kontakt telefoniczny z "Dziennikiem Bałtyckim". Takie zachowanie dyskredytuje p. D.

Data: 2011-03-04 20:28:27
Autor: pluton
Dubieniecki pod lup? palestry.
Ty chyba nie wiesz o czym mówię. Chodzi o kontakt telefoniczny z
"Dziennikiem Bałtyckim". Takie zachowanie dyskredytuje p. D.

E tam. Wariat wygaduje takie bzdety, ze czasem mi go zal.
A niektorzy go czczą jak proroka.

Nullification

Data: 2011-03-05 10:46:08
Autor: jadrys
Dubieniecki pod lupÄ? palestry.

Jak na razie to nawet nie złoĹźył wniosku na przyjęcie go do ktĂłrejś z partii.  A Ĺźe publicznie sie udziela, - to po prostu taki zawĂłd. - KaĹźdy adwokat marzy o swojej medialnej promocji..

[...]

Tylko w twoich oczach.

Data: 2011-03-05 11:08:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikt173$hd2$4news.onet.pl...

[...]

Dobrze się czujesz?
Odpowiem ci słowani Dubienieckiego. Odpierdol się!
Fajnie?

Data: 2011-03-06 22:10:44
Autor: jadrys
Dubieniecki pod lupÄ? palestry.

Tylko w twoich oczach.

Dobrze się czujesz?
Odpowiem ci słowani Dubienieckiego. Odpierdol się!
Fajnie?

Wiesz, gdyby to on zatelefonował do kogoś i posłał taką wiązkę to byłoby to coś nagannego. Ale to on był zaczepiany.

Data: 2011-03-01 15:47:08
Autor: cirrus
[...]

Ale, czy każdy się aż tak kompromituje?

--
stevep

Data: 2011-03-01 15:01:07
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> Jak na razie to nawet nie złożył wniosku na przyjęcie go do którejś z > partii.  A że publicznie sie udziela, - to po prostu taki zawód. - Każdy > adwokat marzy o swojej medialnej promocji..

> [...]

:))))...slepy jestes towarzyszu z pelo aka SLD?

Data: 2011-03-01 22:05:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 15:47, cirrus pisze:
[...]

Bo ja wiem czy to była kompromitacja? Np. mnie to jego zachowanie na pewno nie zniechęciłoby do wynajęcia go.

Data: 2011-03-02 08:19:08
Autor: Przemysław Warzywny
Dubieniecki pod lup? palestry.

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

.. Ci kaczyńscy to mają genetyczną
skłonność do oszołomstwa i wiązania się z wariatami.

Dokładnie. Do wariatów dołożyłbym przestępców.

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowiązany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Dubieniecki pod lup? palestry.