Ducati M900 do 99 roku

Data: 2009-05-25 10:11:51
Autor: Rzep
Ducati M900 do 99 roku
Witam

Zastanawiam się nad kupnem Ducati Monster 900 gaźnikowy do roku 99, może najdą się uzytkowncy tych pojazdów, kórzy podzielą się swoją opinią na temat w/w maszyny.

Z góry dzięki.

-- --
Pozdro
"rzep"

Data: 2009-05-25 12:05:16
Autor: Monster
Ducati M900 do 99 roku
Rzep pisze:
Witam

Zastanawiam się nad kupnem Ducati Monster 900 gaźnikowy do roku 99, może najdą się uzytkowncy tych pojazdów, kórzy podzielą się swoją opinią na temat w/w maszyny.

Znajdą się,5 lat latałem M900 98r,ogólnie zadowolony,następny będzie S2R 1000 tylko jeszcze trochę za drogi..
Osobiście wolałbym wtrysk,zawsze po zimie miałem problemy z uruchomieniem,poza tym raczej bez problemów,ma swoje różne ochy i achy,ale jak się lubi to nie przeszkadza:-)
Dlaczego do 99,masz jakiegoś na oku?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-26 14:12:24
Autor: Rzep
Ducati M900 do 99 roku
Monster" <"alpy2usun _to wrote:
Rzep pisze:
[...]

Tak jest taki
http://www.allegro.pl/item639437426_monster_900_2001_bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html
Wiem, ze to nie jest 2001 ale jest w pięknej kondycji ........

-- --
pozdr
rzep

Data: 2009-05-26 14:39:55
Autor: Monster
Ducati M900 do 99 roku
Rzep pisze:

Tak jest taki
http://www.allegro.pl/item639437426_monster_900_2001_bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html
Wiem, ze to nie jest 2001 ale jest w pięknej kondycji ........

Rocznik 97-99,fakt,ładny,ale troszkę dużo..za takie pieniądze gość wystawia już dłuższy czas SS1000DS 04r,(na Dukata trzeba amatora)Popatrz na tego(przydałoby się kilka fotek więcej)już i.e.
  http://www.allegro.pl/item637695805_ducati_monster_900_i_e.html

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-26 17:16:08
Autor: Rzep
Ducati M900 do 99 roku
Monster" <"alpy2usun _to wrote:
Rzep pisze:

[...]

Tego mam tu na miejscu i kolor mi odpowiada ;)
Jeśli możesz to napisz mi coś więcej o Monsterze do 99 roku, chodzi mi o to, że słyszałem o awaryjności gaźników. Ten żółty odpala na dotyk, chodzi ładnie, jak wciśniesz sprzęgło, to bardzo ładnie, :) + te wydeszki. Jaką moc ma ten egzempalrz? Produkcja 98. Mogę dostarczyć Ci numer ramy, bo sprzedawca nie wie czy 78 KM czy 67 KM. Co do ceny to jest do negocjacji, ale mi nie chodzi o o cenę tylko to ma być drugi motorek bardziej na zloty, czasem wyjechać na miasto, na mazury na kręte sciezki niedaleko domu, więc pasuje mi jego charakter.

-- -
Pozdr
"rzep"

Data: 2009-05-27 12:55:34
Autor: Monster
Ducati M900 do 99 roku
Rzep pisze:

Poszło na priw

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-27 11:40:41
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Ducati M900 do 99 roku
Rzep napisał(a):
http://www.allegro.pl/item639437426_monster_900_2001_bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html

sliczny....

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-27 21:12:55
Autor: Ivam
Ducati M900 do 99 roku
"Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote in message news:gvj2e3$44f$2mx1.internetia.pl...
Rzep napisał(a):
http://www.allegro.pl/item639437426_monster_900_2001_bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html

sliczny....

Ja bym zmienil owiewke - na cala przezroczysta, albo dol w zoltym, a gora przezroczysta. Jeszcze bym zmienil kierunki i bym nie mial sie do czego przyczepic.

Maszyna marzen;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-27 21:20:42
Autor: Monster
Ducati M900 do 99 roku
Ivam pisze:

Ja bym zmienil owiewke - na cala przezroczysta, albo dol w zoltym, a gora przezroczysta. Jeszcze bym zmienil kierunki i bym nie mial sie do czego przyczepic.

Maszyna marzen;)

Owiewka faktycznie kibel,miałem w swoim całą czarną i węższą,ta z żółtym(oryginalna) o ile dobrze pamiętam to w Boldorze kosztowała jakieś 1800zł:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Ducati M900 do 99 roku