Data: 2014-12-30 10:59:15 | |
Autor: Budzik | |
Ducato 2.0 115KM MJ | |
Uzywa kto¶ Ducato z takim silnikiem?
Jak siê sprawuj± te silniki? Do 2011 wk³adali tam ponoæ srednio udane silniki 2.2 z psa, od 2012 silnik fiata 2.0. Nie wiem czego siê po tym silniku spodziewaæ. |
|
Data: 2014-12-30 22:33:06 | |
Autor: PiteR | |
Ducato 2.0 115KM MJ | |
na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:
Uzywa ktoś Ducato z takim silnikiem? 100 Multijet/2.2 HDi 100 PS (74 kW; 99 hp) @ 2,900 rpm 250 N·m (180 lb·ft) @ 1,500 rpm 115 Multijet2 115 PS (85 kW; 113 hp) @ 3,700 rpm 280 N·m (210 lb·ft) @ 1,500 rpm Jeździłem dwa lata z tym silnikiem 100 Multijet/2.2 HDi combi 6 foteli i jak dla mnie rewelacja miesiąca. Osobówki nie nadążały. Wady odklejają się zebra od dachu i stukają. Zacinają się drzwi boczne ale to normalka trzeba czesto psikać wd40 w prowadnice, wymiana żarówki od strony pasażera to wyzwanie, akumulator idealnie pod nogami kierowcy zbiornik na błoto, trudny dostęp kiedy lód pokryję podłogę, żeby wymienic żarówki z tyłu trzeba zdejmować całe lampy. W zimie w kabinie jest przeraźliwie zimno. Prawie w ogóle się nie nagrzewa w jeździe miejskiej. Trzeba wyjeżdzać specjalnie za miasto żeby się zagrzał. -- Piter golf mk2 a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach? |
|
Data: 2014-12-30 23:24:23 | |
Autor: Budzik | |
Ducato 2.0 115KM MJ | |
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...
100 Multijet/2.2 HDiDziekuje za odpowiedź, ale akurat przyspieszenie ma dla mnie pomijalne znaczenie. Fajnie jak autko jest zwawe ale 10 x bardziej wazne jest dla mnie małe spalanie no i trwałosc silnika. Silnik 2,2 w ogole nie wchodzi w gre - krążą o nim plotki, ze co 150-200 tys padają wtryski i czeka nas kosztowna naprawa. Oczywiscie nie zawsze (przytaczałem przykład kolegi, ktory prawie milion przejechał na silniku 2,2 nic przy nim nie naprawiając). Dlatego też pewnie fiat wycofał się w 2012 roku z montowania tych wynalazków. Natomiast juz sie dowiedziałem, ze silnik 2.0 to zupełnie inna bajka - ponoc bardzo udana knstrukcja fiata, nastepca swietnego silnika 1,9jtd. Wady odklejają się zebra od dachu i stukają. Zacinają się drzwi boczne ale to normalka trzeba czesto psikać wd40 w prowadnice, wymiana żarówki od strony pasażera to wyzwanie, akumulator idealnie pod nogami kierowcy zbiornik na błoto, trudny dostęp kiedy lód pokryję podłogę, żeby wymienic żarówki z tyłu trzeba zdejmować całe lampy.Nie rozumiem o co chodzi z tym aku, zbiornikiem na błoto i lodem na podłodze? W zimie w kabinie jest przeraźliwie zimno. Prawie w ogóle się nie nagrzewa w jeździe miejskiej. Trzeba wyjeżdzać specjalnie za miasto żeby się zagrzał. To mam nadzieje, ze w 2.0 nie ma takiego problemu. Probowałes zakryc chłodnice na zime? |
|
Data: 2014-12-31 15:21:32 | |
Autor: PiteR | |
Ducato 2.0 115KM MJ | |
na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:
zbiornik na b³oto, trudny dostêp kiedy lód pokryjê pod³ogê, ¿eby wymienic ¿arówki z ty³u trzeba zdejmowaæ ca³e lampy.Nie rozumiem o co chodzi z tym aku, zbiornikiem na b³oto i lodem na pod³odze? Pokrywa akumulatora ma plastikowe ma³e klamki, które niewygodnie otwieraæ zamykaæ no to zostawia siê otwarte i zapomni a potem woda dostaje siê do pojemnika akumulatora. Wola³bym akumulator pod mask± albo pod fotelem. W zimie w kabinie jest przera¼liwie zimno. Prawie w ogóle siê nie nagrzewa w je¼dzie miejskiej. Trzeba wyje¿dzaæ specjalnie za miasto ¿eby siê zagrza³. Tak zakrywa³em wloty na grilu i poprawia³o nagrzewanie. -- Piter golf mk2 a jak twój samochód bêdzie je¼dzi³ po 27 latach? |
|