Ducato/Master/Boxer/Jumper

Data: 2009-06-03 10:20:23
Autor: Agent 0700
Ducato/Master/Boxer/Jumper
Przymierzam się do zakupienia jakiegoś dostawczaka, na rynku masa jest tych
wymienionych w temacie.

Teść ma Ducato 2.8 i jest zadowolony.

Ostatnio wieźli mi złom Jumperem i też chwalili, tylko mówili, że biegi krótkie i na 5 po mieście się jeździ a rusza z 2.

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-06-03 16:53:17
Autor: BartekK
Ducato/Master/Boxer/Jumper
Agent 0700 pisze:
[...]

Oj to fakt, nawet wersja "bus osobowy" tak ma, uczucie jakby wsadzili skrzynie od ciągnika siodłowego a silnik z kosiarki. Albo wyje a nie jedzie, albo jedzie, ale biegi zmieniasz jak tir startujący ze świateł...

--
| Bartlomiej Kuzniewski

Ducato/Master/Boxer/Jumper