Duch święty w kroku zamknięty

Data: 2013-03-16 11:23:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Duch święty w kroku zamknięty
Rozgorzała oto dyskusja, czy Justyna Pochanke ma dobrze w głowie. Punktem wyjścia był taki oto drobny fakt, iż pani prezenterka prowadząc “Fakty” i oczekując watykańskiego dymu stwierdziła, że “nie wiemy, czy będzie czarny czy biały, ale to już pytanie do Ducha Świętego“.

Dyskusja dotyczy więc tego, czy aby prezenter może sobie pozwalać na tego typu osobiste deklaracje wiary i czy nie jest to przekroczenie pewnych granic obciachu choćby. Powiem szczerze, że jest mi to zupełnie obojętne.

Pani Pochanke jest sama w sobie rodzajem obciachu, wydymającą się i wypinającą gwiazdeczką, która czasami zachowuje się jak niedorżnięta zakonnica (a zazwyczaj one wszystkie są permanentnie niedorżnięte). Stąd też jej bredzenie o jakimś tam duchu świętym jest tyleż absurdalne co i przewidywalne. Zakładam poza tym, że  jej słowa o tym duchu, wcale nie były podyktowane jej religijnymi przekonaniami. Była to jedynie kolejna próba podlizania się, lub robienia laski (to bardziej pewnie u gwiazd naturalne) tym i owym. Myślę, że u niej orgazm czasami tak właśnie się objawia.

http://tiny.pl/h8hkc

Data: 2013-03-16 11:25:32
Autor: u2
Duch święty w kroku zamknięty
Pani Pochanke jest sama w sobie rodzajem obciachu, wydymającą się i
wypinającą gwiazdeczką, która czasami zachowuje się jak niedorżnięta
zakonnica

Znowu palikociarnia rznie sie miedzy soba, zabawnie to sie oglada...-;)

Data: 2013-03-16 12:00:49
Autor: mkarwan
Duch święty w kroku zamknięty
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51444831$0$1229$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Duch święty w kroku zamknięty