"Duch Leszka" złapany, to Jacek Biernacki

Data: 2011-01-13 14:35:19
Autor:
"Duch Leszka" złapany, to Jacek Biernacki
Od pewnego czasu są różne przypuszczenia kim jest "Duch Leszka".
Byłem o to oskarżany przez przydupasów Pawła Poręby.
Sam Paweł Poręba oskarżał o to Jacka Kurządkowskiego.
"Duch Leszka" zaprzeczał  że to nie jest JK czy ja, co nie ma żadnego znaczenia dla przydupasów Pawła Poręby.

Sięgam do programiku który podał Włodek "To nie polega na zgadywaniu a na wybraniu IP z Twojego posta i wrzuceniu na odpowiednią stronę!!
np. ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=193.253.220.136"

Wpisuję Jacka Biernackiego wychodzi dokładnie ten sam obrazek jak wpiszę "Duch Leszka" http://ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=188.146.63.216
To lokalizator pokazuje na Jacka Biernackiego
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

http://ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=82.177.151.13
To na "Duch Leszka"

Żeby było jeszcze zabawniej jak wpiszę swój IP to wychodzi ten sam obrazek.

http://ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=212.76.59.16
To moja lokazlizacja
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl

 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
15. piszący anonimy;
"Duch Leszka" i parę innych wcieleń

16. oszczerca;
zaczynający oszczerstwa od oskarżenia o to rozmówcę - najperfidniejsza z metod, preferowana w ubecji

21. paszkwilant i członek redakcji pisma paszkwilowego;
tu juz nie ma potrzeby cytować - z dwóch forów za paszkwile wywalony, na trzecim ledwo zipie ale uskutecznia tu i na paszkwilanckim forum Jacka Kurzątkowskiego

22. rozszerzający paszkwile;
jak wyżej

Wniosek jest prostacki To Jacek Biernacki jest "Duchiem Leszka" !!!

Tyle że to wniosek godny Jacka Biernackiego, on może takie tezy zasówać bo jest kłamcą i oszczercą dodatkowo głupkiem.

IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

Jak się jest psychicznie chorym człowiekiem jak Paweł Poręba, Jacek Biernacki, Rajmund i jeszcze kilka osób to obrazek wystarczy, do bycia idiotą lub idiotką.

Szukajcie sobie dalej, oszczerstwa zachowajcie dla siebie.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-01-13 12:06:21
Autor: Raj
"Duch Leszka" złapany, to Jacek Biernacki
Rusiu dzisiaj mogę napisać Tobie tylko jedno, zmień lekarza bo ten do
którego chodzisz z przykrością muszę powiedzieć ale oszukuję Ciebie.
Proszę Ciebie bardzo daj sobie pomódz, daj szanse Specjalistom, wiele
osób na tym portalu martwi się o Ciebie, rówmnież i Ja i nie mam
zamiaru Ciebie obrażać stwierdzam suche fakty.
pozdrawiam
Rajmund

Data: 2011-01-13 20:22:20
Autor:
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Rusiu dzisiaj mog=EA napisa=E6 Tobie tylko jedno, zmie=F1 lekarza bo ten do
kt=F3rego chodzisz z przykro=B6ci=B1 musz=EA powiedzie=E6 ale oszukuj=EA Ci=
ebie.
Prosz=EA Ciebie bardzo daj sobie pom=F3dz, daj szanse Specjalistom, wiele
os=F3b na tym portalu martwi si=EA o Ciebie, r=F3wmnie=BF i Ja i nie mam
zamiaru Ciebie obra=BFa=E6 stwierdzam suche fakty.

Rajmundzie sprawdziłem również Twój IP pokazywał Gdańsk.
Natomiast jest cyrk w Warszawskich IP i na podstawie takiego programu Ty, Jacek Biernacki i jeszcze kilka osób zasuwacie oszczerstwa, wobec mnie.
Jeśli jesteś takim samym oszczercą jak Jacek Biernacki, to dlaczego się denerwujesz, wiesz że kłamałeś że "Duch Leszka" to ja.
Jeśli wierzysz że to ja, to jesteś psychicznie chory tak jak reszta waszego klubu wielbicieli Pawła Poręby.
Przypadkiem obrazek do IP Jacka Biernackiego jest taki sam jak do mnie i "Duch Leszka" stosując waszą logikę to ON.

Tyle że nie byłem taką oszczerczą k...ą jak Ty, pokazałem gdzie są różnice, czego Ty raczysz nie zauważać.
Dlatego dziękuję za dobre rady, zastosuj je wobec Siebie i znajomych z klubu.

pozdrawiam rc
ps są kolejne jaja w pomysłach PP cdn. (k...ą możliwe że to znaczy kreaturą)

Data: 2011-01-13 12:38:29
Autor: Raj
Po pierwsze nie należe do żadnedo klubu PP, to że znam tą osobę i
szkoliłem sie u niego to nie znaczy że masz prawo krytykować mnie.
Po drugie nie posiadasz żadnych doświadczeń podwodnych abyś mógł
wypowiadać się na doświadczeniach tej osoby, zapraszam Cię pod wodę i
zweryfikujemy Twoje umiejętności.
Po trzecie najważniejsze dalej na 99% uważam że "Duch Leszka " to
jesteś Ty lub masz wiele z tym wspólnego, przestań kompromitować się
bo stajesz się nudny i monotonny.
pozdrawiam
Rajmund

Data: 2011-01-14 07:19:18
Autor:
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a): "Po pierwsze nie należe do żadnedo klubu PP, to że znam tą osobę i
szkoliłem sie u niego to nie znaczy że masz prawo krytykować mnie."

Jakie masz podstawy do krytykowania mnie kłamliwą i oszczerczą argumentacją ?
To że jesteś jego wielbicielem jest tu :

"Raj
Wyświetl profil   Więcej opcji 26 Lip 2010, 18:51
Dziwię się że tak jeździ się tutaj po Pawle Porębie znam go bardzo dobrze zrobiłem u niego parę kursów i jest osobą od której wiele osób mogłoby się wiele nauczyć mimo swoich doświadczeń jakie posiadają, dla mnie osobiście Ci wszyscy którzy tak się jego czepiają zazdroszczą Jemu UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIA jakie on posiada i nie potrafią się z tym pogodzić i myślą że Obrażaniem  podważą Jego kompetencję to się bardzo mylą, Panowie robicie Jemu tylko wielką darmową  reklamę  z drugiej strony Chwała wam za to :) "

"Po drugie nie posiadasz żadnych doświadczeń podwodnych abyś mógł
wypowiadać się na doświadczeniach tej osoby, zapraszam Cię pod wodę i
zweryfikujemy Twoje umiejętności."

Znowu kłamiesz dlaczego ?

"Po trzecie najważniejsze dalej na 99% uważam że "Duch Leszka " to
jesteś Ty lub masz wiele z tym wspólnego, przestań kompromitować się
bo stajesz się nudny i monotonny."

Pokazuję że lokalizator pokazuje bardzo często tą samą mapkę, nie mieszkam w miejscu wskazanym przez lokalizator IP. Mapka jest takasama dla "Duch Leszka" Jacka Biernackiego mnie i jeszcze wielu osób. Pokazałem że mimo błędnego podawania współrzędnych program pokazuje różnice jakim jest dostawca internetu. Jeżeli te dowody są dla Ciebie bez znaczenia to jesteś chorym psychicznie człowiekiem dla którego dowód nic nie znaczy bo liczy się jedynie przeświadczenie.

Wniosek jesteś czubem, może i uwielbiasz PP ale nie zmienia to faktu że nawet dowód jest nie istotny bo wiara w boskość Pawła Poręby jest najważniejsza.
A recenzję kogoś z hiperbarii pokazał ?

"Panowie robicie Jemu tylko wielką darmową  reklamę  z drugiej strony Chwała wam za to :)"

Jak sam widzisz nie masz kontaktu z rzeczywistością.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-14 08:05:56
Autor:
Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki

Data: 2011-01-15 16:25:58
Autor: Leszek Kowalski
W dniu 2011-01-14 09:05, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

A słyszałeś o Remote Desktop, czy podobnych aplikacjach do zdalnego dostępu? Wiesz, że możesz siedzieć w Egipcie czy gdzie indziej na świecie i wychodzić z IP Chomiczówka TV?
Na internecie znasz się tak jak na ortografii i nurkowaniu rekreacyjnym, ekspercie od siedmiu boleści.

W książce R. Kłosa o tym nie ma :-P

--
Lechu, ale nie Duch

Data: 2011-01-15 16:10:26
Autor:
Leszek Kowalski <kowaIIech@SKASUJTOgmail.com> napisał(a):
A słyszałeś o Remote Desktop, czy podobnych aplikacjach do zdalnego dostępu? Wiesz, że możesz siedzieć w Egipcie czy gdzie indziej na świecie i wychodzić z IP Chomiczówka TV?

Nie miałem potrzeby używania kiedykolwiek.
Jak jesteś fachowcem to złap "Duch Leszka" jest kilka osób do obdzierania jego ze skóry, żywcem z soleniem. (jaja)

Na internecie znasz się tak jak na ortografii i nurkowaniu rekreacyjnym, ekspercie od siedmiu boleści.

Na ortografii się nie znam to żadna nowość dla mnie, nurkowanie rekreacyjne zostawiam gawędziarzom, którzy nie działają na innym polu.
Możesz się jakoś przedstawić, czy tylko przysłowiowego masz w garści ?
Oczywiście interesują mnie nowości w stanie techniki.

W książce R. Kłosa o tym nie ma :-P

W której ? kilka ich napisał.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-15 17:38:31
Autor: Leszek Kowalski
W dniu 2011-01-15 17:10, demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

Możesz się jakoś przedstawić, czy tylko przysłowiowego masz w garści ?
Oczywiście interesują mnie nowości w stanie techniki.

NTG

Ta grupa nazywa się pl.rec.nurkowanie

Idź na pl.soc.seks z tym albo załóż sobie alt.pl.patenty lub alt.pl.jestem.genialny i tam pisz sam ze sobą, jak to robisz na FCS.

A tu pisz o nurkowaniu rekreacyjnym i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz fioletowego pojęcia.

--
Lechu

Data: 2011-01-15 18:13:38
Autor:
> [...]

> Możesz się jakoś przedstawić, czy tylko przysłowiowego masz w garści ?
> Oczywiście interesują mnie nowości w stanie techniki.

To co mam to obiegi półzamknięte o stałym ppO2, to jest sprzęt nurkowy.

Idź na pl.soc.seks z tym albo załóż sobie alt.pl.patenty lub alt.pl.jestem.genialny i tam pisz sam ze sobą, jak to robisz na FCS.

Czy wysyłam Ciebie na jakieś inne forum ?
Akurat jestem normalny, jeśli czujesz jakiś dyskomfort to może jesteś nieco poniżej stanu normalności i masz z tego powodu problem egzystencjalny.

A tu pisz o nurkowaniu rekreacyjnym i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz fioletowego pojęcia.

Obiegach półzamkniętych akurat mam pojęcie nie jest fioletowe, o własnościach neoprenu mam pewne pojęcie i jescze kilka tematów mogę wskazać.

To teraz poproszę o jakiś przykład z Twojej strony co umiesz w nurkowaniu rekreacyjnym ?
Tylko znowu interesuje mnie poziom eksperdzki.
Mogą to być AO o zerowych oporach oddechowych w każdej pozycji, oczywiście dwustopniowe o stopniach rozdzielonych. Typ 1 i 2 stopnia dowolny.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-14 11:20:39
Autor: Włodek
"Duch Leszka" złapany, to Jacek Biernacki

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
Od pewnego czasu są różne przypuszczenia kim jest "Duch Leszka".
CIACH

To gówniany system wyszukiwania na podstawie IP. Sprawdziłem na kilku i np Orkę Team wywaliło pod
Świecie a mnie na wieś pod Koszalin. Twoje parametry wywaliło pod ogród
Krasińskich w Wawie?
Więcej nie będę sprawdzał. System ten nie myli się tylko co do kraju adresu. Pokazuje prawdziwy.

To jak się okazuje nie podaje faktycznych a nawet zbliżonych parametrów XY Choć być może innymi sposobami da się precyzyjniej wyszukiwać na podstawie tych cyferek. Nie wiem także czy przypadkiem nie pokazało faktycznego położenia Twojego adresu. Jest specjalny program do śledzenia adresów i ich lokalizacji. Ciekawe jak on działa. Poszukam, zainstaluję i zobaczymy.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2011-01-14 10:40:26
Autor:
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Ale pokazuje dostawcę internetu !!! Obrazek faktycznie jest mocno odległy od miejsca wysyłania wiadomości.
Jak określałeś moją pozycję miesiąc temu to wyszedł Paryż, byłem we Francji lecz w nieco innym miejscu. W Paryżu jest siedziba Koncernu.
Niespodzianką największą było to że pokazał się obrazek dla Jacka Biernackiego taki sam jak dla pozostałych 2 osób, widocznie Era ma serwery w Warszawie.
To był koronny dowód że jest to skopane. Oczywiście kapitalna pożywka dla palantów idiotów od spiskowych teorii.

[...]

Sprawdza się po serwerach przekazywanie pakietów informacji, to faktyczna metoda.
Tylko że tego może się obawiać "Duch Leszka", wielbiciele PP to wyjątkowo wredna zapiekła ekipa.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-14 06:26:53
Autor: Raj
rc zauważ z kim kolwiek w świecie nurkowym rozmawiam o Tobie, to każdy
stwierdza że masz wielkie problemy z osobowością, prosiłbym abyś do
głebiej przemyślał, a rozmawiam z różnymi ludzmi nawet z tymi co
Ciebie bliżej znają, nie tylko przez Twoje obrażania ludz PP, Żabierka
i innych którzy nie zgadzają się z Tobą.
Dalej podejrzewam że pod osobą "Duch Leszka" kryjesz się Ty lub masz
wiele z tym wspólnego, jesteś bardzo sprytny ale mam nadzieję że
powinie się Tobie noga.
pozdrawiam
Raj

Data: 2011-01-14 16:52:34
Autor:
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
rc zauwa=BF z kim kolwiek w =B6wiecie nurkowym rozmawiam o Tobie, to ka=BFd=
stwierdza =BFe masz wielkie problemy z osobowo=B6ci=B1, prosi=B3bym aby=B6 =
do
g=B3ebiej przemy=B6la=B3, a rozmawiam z r=F3=BFnymi ludzmi nawet z tymi co
Ciebie bli=BFej znaj=B1, nie tylko przez Twoje obra=BFania ludz PP, =AFabie=
rka
i innych kt=F3rzy nie zgadzaj=B1 si=EA z Tob=B1.

Bardzo współczuję Tomaszowi Żabierkowi że musiał robić stopień instruktorski po obejrzeniu sprzętu u kolegi. Kupno sprzętu i pierwsze nurkowania odbyły się po zdobyciu stopina, bo zeznał w Czeskiej centrali że umie. Nie wynurkował wcześniej nic, żadnej godziny stażowej. Rachunek zakupu jest po dacie uzyskania stopnia, wcześniej sprzęt nie był wyporzyczany. Część osób też z PADI wiedziało o tym wałku. Oficjalnie informacja miała odsłonę na FN 2 lata temu.
Dla Tomasza Żabierka ten SCR http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=44
jest podstawą zerżnięcia do tego
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
chociaż oba są z upełnie odmiennych rodzin. i Tomasz Żabierek nie zna zastrzeżeń patentowych mojego zgłoszenia.
Znowu kłamie.

Paweł Poręba omija szerokim łukiem badania i recenzję osób ze środowiska hiperbaryków, nie ma formalnych podstaw do pisania zaleceń dekompresyjnych.
Ma badania ma recenzję ? Nadal NIE.

Jeżeli to są Twoje wzorce moralności to faktycznie nie mamy mozliwości porozumienia.

Dalej podejrzewam =BFe pod osob=B1 "Duch Leszka" kryjesz si=EA Ty lub masz
wiele z tym wsp=F3lnego, jeste=B6 bardzo sprytny ale mam nadziej=EA =BFe
powinie si=EA Tobie noga.

Powtórzę nie jestem "Duchem Leszka" łapcie jego sobie, jestem kimś innym mieszkam w innej części miasta nie używam dynamicznego IP.
Tylko proszę sprawdzajcie jaki jest stan faktyczny, a nie wasz psychiczny, pewność i przeświatczenie że to ten. W takim szale Paweł Poręba zmienił nagłowek we wpisie "Duch Leszka" i mabluzgał Jackowi Kurządkowskiemu.
Mógłbyś z Pawłem Porębą skrystalizować poglądy ? Dostawców internetu pokazałem. Fakty nie podlegają dyskusji. Przeczytaj ostatnie zdanie tego tekstu niżej ze zrozumieniem, potem datę na początku.

Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry

Data: 2011-01-15 05:46:00
Autor:
(banda palantów)
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Dalej podejrzewam =BFe pod osob=B1 "Duch Leszka" kryjesz si=EA Ty lub masz
wiele z tym wsp=F3lnego, jeste=B6 bardzo sprytny ale mam nadziej=EA =BFe
powinie si=EA Tobie noga.

Wiadomość z dyskusji Śmiertelny wypadek na Hańczy, TMX
Zobacz sparsowane - Pokaż tylko treść wiadomości
From: Duch Leszka <duchleszk...@gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?=A6miertelny_wypadek_na_Ha=F1czy=2C_TMX?=
Date: Sun, 7 Nov 2010 07:34:51 -0800 (PST)
 Gecko/20100914 Firefox/3.6.10,gzip(gfe)

Dzi=B6, podczas g=B3=EAbokich nurkowa=F1 na jez. Ha=F1cza zgin=EA=B3o dw=F3=
ch nurk=F3w z
warszawskiego klubu Leviathan Divers.
Marcin Szcze=B6niak (29 l.) i Wojtek Laskowski (34 l .) zajmowali si=EA
nurkowaniem od wielu lat. Obaj byli bardzo do=B6wiadczonymi nurkami,
kt=F3rzy przeszli szkolenia w wielu organizacjach, r=F3wnie=BF technicznych=

Data: 2011-01-14 21:53:45
Autor: demolant
(banda palantów)
On 15 Sty, 06:46, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Raj <raj...@wp.pl> napisa (a):

> Dalej podejrzewam =BFe pod osob=B1 "Duch Leszka" kryjesz si=EA Ty lub masz
> wiele z tym wsp=F3lnego, jeste=B6 bardzo sprytny ale mam nadziej=EA =BFe
> powinie si=EA Tobie noga.

Wysłanie całej wiadomości z sekty nie przeszło.
"Duch Leszka" i Fałszywy Paweł Poręba mają ten sam IP
Na samym dole oryginalny Paweł Poręba.

pozdrawiam rc

From: Duch Leszka <duchleszk...@gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?=A6miertelny_wypadek_na_Ha=F1czy=2C_TMX?Date: Sun, 7 Nov 2010 07:34:51 -0800 (PST)
[...]

Do wypadku dosz=B3o w godzinach porannych dzisiejszego dnia, podczas
nurkowania na 102 m, z zaplanowanym czasem dennym 150 min.
Obecnie prokuratura bada zapis z kamery umieszczonej na kasku Marcina,
w celu analizy przebiegu nurkowania oraz dok=B3adnego ustalenia
przyczyn
wypadku. Od organizator=F3w nurkowania wiadomo tylko, =BFe nurkowania
odbywa=B3y si=EA na TMX w wypadek zdarzy=B3 si=EA w ko=F1cowej fazie
nurkowania.
Podczas odbywania dekompresji obaj wystrzelili pomara=F1czowe bojki.

Zw=B3oki Marcina i Wojtka zosta=B3y wydobyte i przetransportowane do
KOMH
w celu bada=F1 nad ustaleniem dok=B3adnej przyczyny zgonu.

Marcin zostawi=B3 dziewczyn=EA, a Wojtek Laskowski =BFon=EA i
dw=F3jk=EA dzieci.

Obaj stosowali metod=EA dekompresji - NektOnFly.

Pogr=B1=BFony w b=F3lu, z Brzeg=F3w Ha=F1czy
Korespondent cmentarny

Duch Leszka

From: "PaweÂł \"Nekton\" PorĂŞba" <tori...@wp.pl>" <tori...@vp.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: Re: ÂŚmiertelny wypadek na HaĂączy, TMX
Date: Sun, 07 Nov 2010 16:37:09 +0100
Sender: n...@newsgate.onet.pl
 Gecko/20100914 Firefox/3.6.10

Rozumiem,Âże jakiÂś kretyn, ktĂłry siĂŞ do mnie przy#ierdoliÂł, insynuuje
teraz
bezczelnie, Âże to moja wina.
Bentosowy kaÂł wydobywa siĂŞ wulkanicznie.
Tak na prawdĂŞ to nic mnie nie obchodzi, Âże moje zalecenia
dekompresyjne nie sÂą
przez nikogo pozytywnie zaopiniowane.
Nurkowanie to taki sport, w ktĂłrym kaÂżdy powinien sam dbaĂŚ o siebie.
WymyÂśliÂłem
coÂś i udaÂło mi siĂŞ to opublikowaĂŚ. I to jest waÂżne..
PrzecieÂż nikogo nie zmuszaÂłem do stosowania metod przeliczania
dekompresji w locie.
Dla mnie to jasne, Âże kaÂżdy stosowaÂł to na wÂłasnÂą rĂŞkÂą.
Jakiekolwiek roszczenia materialne rodzin i bliskich w takich
przypadkach, bĂŞdĂŞ
z gĂłry uznawaÂł za nieuzasadnione.
Z tego samego powodu nie zamierzam rĂłwnieÂż pÂłaciĂŚ za benzynĂŞ do
helikopterĂłw.
Jak ktoÂś czyta i mu siĂŞ spodoba - to niech stosuje, a jak nie - to
jego wybĂłr.

Tego typu insynuacje, Âże jest w tym cieĂą mojej winy, uwaÂżam z zamach
na wolnoÂśc
sÂłowa.

PaweÂł PorĂŞba
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

--
WysÂłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

W sprawie czarnego PR
Autor: Paweł "Nekton" Poręba torilis@wp.pl
Data: 11-11-2010, 10:00:15
From: =?ISO-8859-2?Q?=22Pawe=B3_=5C=22Nekton=5C=22_Por=EAba=22?<torilis@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: W sprawie czarnego PR
Date: Thu, 11 Nov 2010 10:00:15 +0100

Data: 2011-01-14 21:52:55
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igp96q$jml$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, innymi metodami wyszło mi ze mieszkam w Gruszczyn, Poznań, Poland
 w chałupie, tak na oko ze 300 m2 z basenem a teraz mam tam pełnię lata :-)
Te wyszukiwanie po IP to ściema pierwszej klasy lub początek zabawy w detektywa z nakazem służb. Coś namierza ale nie są to prawdziwe adresy:-(( Czasem nawet nie są to także dostawcy internetu (w tej ostatniej metodzie którą się pobawiłem przed chwilą)

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

"Duch Leszka" złapany, to Jacek Biernacki