Duch zarejestrowany na taśmie video...

Data: 2009-08-26 09:38:07
Autor: Tzva Adonai
Duch zarejestrowany na taśmie video...
Data: 2009-08-26 10:10:18
Autor: Antenka
Duch zarejestrowany na taśmie video...
On 26 Sie, 18:38, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Nagranie autentyczne...

Link:http://www.youtube.com/watch?v=QfZItov1BUo&feature=rec-HM-r2

Widzę, że ci się humor wyostrzył - za dużo horrorów oglądasz.

Antenka

Data: 2009-08-26 10:16:51
Autor: Tzva Adonai

To jest świetne: http://www.youtube.com/watch?v=wIGxKY5y6Mg&feature=channel_page

Data: 2009-08-26 10:29:58
Autor: Antenka
On 26 Sie, 19:16, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 26 Sie, 19:10, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Widzę, że ci się humor wyostrzył - za dużo horrorów oglądasz.

To jest świetne:http://www.youtube.com/watch?v=wIGxKY5y6Mg&feature=channel_page

Ta mała przypomina mi trochę Anneliese Michael. Jeśli lubisz się bać
to kliknij na "Egzorcyzmy Anneliese Micheal" - coś strasznego i
prawdziwego.

Antenka

Data: 2009-08-26 19:38:40
Autor: Tzva Adonai
Duch zarejestrowany na taśmie video...
Jeśli lubisz się bać to kliknij na "Egzorcyzmy Anneliese Micheal" - coś strasznego i prawdziwego.

Nieleczona choroba psychiczna wzbudza we mnie żałość, a nie strach...

Data: 2009-08-26 21:11:55
Autor: Antenka
Duch zarejestrowany na taśmie video...

Nieleczona choroba psychiczna wzbudza we mnie żałość, a nie strach...

Ona była opętana - to nie była choroba psychiczna. Antenka --

Data: 2009-08-27 13:36:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 26 Aug 2009 21:11:55 +0200, Antenka napisał(a):

Nieleczona choroba psychiczna wzbudza we mnie żałość, a nie strach...

Ona była opętana - to nie była choroba psychiczna.

Jasne. Duchi się jej na twardym dysku podstępnie zainstalowały.

Wystarczyło jednak zmówić paciorek, kropnąć parę razy z takiej posrebrzanej
pałeczki wypełnionej wodą i wpłacić panu księdzu cołaskę i duchi sobie
poszły.

Data: 2009-08-27 14:37:59
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 13:36:47 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

A ty dalej Grzesiu koło tej księżowskiej pałeczki się kręcisz... I skarbonki...
Nie masz szaleńczo rozległych zainteresowań.
Piotr

Data: 2009-08-27 16:39:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 27 Aug 2009 14:37:59 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Rozumiem. Powinienem się jeszcze duchami zacząć interesować.

Data: 2009-08-27 20:33:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:39:53 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Rozumiem. Powinienem się jeszcze duchami zacząć interesować.

Jesteś wolnomularzem, Grzesiu?
Piotr

Data: 2009-08-27 12:44:45
Autor: Antenka
On 27 Sie, 20:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:39:53 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

> Rozumiem. Powinienem się jeszcze duchami zacząć interesować.

Jesteś wolnomularzem, Grzesiu?
Piotr

On jest racjonalistą - mistrzem szkiełka i oka - ot i wszystko. Tylko
dziwne, że tej biednej dziewczynie żaden lekarz psychiatra nie był w
stanie pomóc. Faszerowano ją jakimiś lekami, które miały katastrofalne
skutki uboczne. A ona w dalszym ciągu wiła się w konwulsjach, a te
oczy...ciarki mnie przechodzą na samą myśl. Miała nadludzką siłę -
rzucała o ściany swoim chłopakiem, młodszym rodzeństwem, sama mając
drobną sylwetkę...koszmar. "Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w
walce.... Amen!"  :- [

Antenka

Data: 2009-08-27 22:04:54
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
[...]

Ja wierze w swiat nadprzyrodzony. Jesli w Bibli zakazuje sie uprawiania magii (a wyraznie zakazuje sie), to znaczy ze temat istnieje. Nieistniejacych rzeczy sie nie zakazuje :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 13:14:26
Autor: Antenka
On 27 Sie, 22:04, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

magii (a wyraznie zakazuje sie), to znaczy ze temat istnieje.
Nieistniejacych rzeczy sie nie zakazuje :)

Mam pytanko, czy oglądałeś ten film? Mam na myśli "Egzorcyzmy
Anneliese Michael". Jeśli nie, to na youtube można obejrzeć -
ostrzegam trzeba mieć mocne nerwy i silną wiarę.

Antenka

Data: 2009-08-28 06:04:25
Autor: Slavinka
Duch zarejestrowany na taśmie video...

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości

Też się naśmiewałem, dopóki nie przeżyłem paru zdarzeń w realu.

Data: 2009-08-28 00:17:17
Autor: Antenka
Duch zarejestrowany na taśmie video...

Też się naśmiewałem, dopóki nie przeżyłem paru zdarzeń w realu.

Widziałeś osobę opętaną? Podobno w Oborach pod Płockiem wiele takich
przypadków można na własne oczy zobaczyć.

Antenka

Data: 2009-08-28 12:25:04
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ba9d3685-ebbb-42ab-82ae-f6f055941de0f37g2000yqn.googlegroups.com...

Też się naśmiewałem, dopóki nie przeżyłem paru zdarzeń w realu.

Widziałeś osobę opętaną? Podobno w Oborach pod Płockiem wiele takich
przypadków można na własne oczy zobaczyć.

Antenka

Jakby policja wziela sie tam do robty i zabronila pedzic podlego gatunku bimber , pewnie i opetania skonczylyby sie jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki .
Wierzyc sie nie chce , ze w XXI wiecznej Polsce zyja jeszcze ludzie z  iscie sredniowieczna mentalnoscia .
Czego to nie dokona kler w pustych koltunskich lbach i pomyslec , ze wszystko to dla kasy i za przyzwoleniem panstwa .

cyc

Data: 2009-08-28 05:31:48
Autor: Antenka
Duch zarejestrowany na taśmie video...
Wierzyc sie nie chce , ze w XXI wiecznej Polsce zyja jeszcze ludzie z  iscie
sredniowieczna mentalnoscia .

Cycek, ciebie pierwszego poddałabym egzorcyzmom...nie żartuję. Zaraz
inaczej zacząłbyś gadać, ty zniewolony umyśle. "Św. Michale wspomagaj
nas w walce ze złym duchem... .Amen!" A tak a propos -Średniowiecze
było piękną epoką.

Antenka

Data: 2009-08-28 16:32:39
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9a11af08-04c8-4682-9720-59a5ef1abc7bc29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Oczywiscie !
Ksiadz z ambony tak mowil , to musi tak byc...........no i ta moda na wlosienice wtedy , te pieknie palace sie stosy podsycane ksiazkami i ..........ludzkim sadlem , niespotykana w historii swiata eksplozja mysli naukowej , glownie tej klasztornej , ze nie wspomne o sztuce ktora swiecila niespotykane nawet dzisiaj triumfy pozostawiajac nam niebywala spusciczne .
Co to za durnie , ktorzy nie zauwazaja wielkosci tej epoki , lansujac jakis tam  Renesans , pierwsza spychajac do roli mrocznego i skoltunialego ciemnogrodu ? i dziwic sie nalezy , ze mysli tak ok.niemal 100% swiadomej czesci populacji ......widac jakas niedoksztalcona , choc po Sorbonach , Oxfordach i innych politechnikach . No ale to tylko swieckie uczelnie . W seminariach i innych kulach co innego . Tam "studenci " dowiaduja sie dopiero prawdy a ta przekazywana z ambon dociera do ludu .
Co tam kultura grecka , rzymska , wspomniany Renesans , czy Oswiecenie , Sredniowiecze to bylo cos ! Ile dziel naukowych powstalo , co drugi swiety je tworzyl a przychodzilo to im z taka latwoscia , ze dzisiaj nawet wybitni profesorowie tego nie potrafia . Przysnilo sie takiemu cos i juz wielkie dzielo .......a ile myslicieli bylo , znaczy tych , ktorym wydawalo sie , ze mysla . Do dzis to niektorym zostalo ..........w genach odziedziczyli .

cyc

Data: 2009-08-28 22:39:41
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
A tak a propos -Średniowiecze
było piękną epoką.

Szkoda, Antenko, ze tak niewielu chce sie ruszyc dupe i odkryc te prawde, ze sredniowiecze bylo naprawde piekna epoka.

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 14:10:36
Autor: Antenka
Duch zarejestrowany na taśmie video...
Szkoda, Antenko, ze tak niewielu chce sie ruszyc dupe i odkryc te
prawde, ze sredniowiecze bylo naprawde piekna epoka.

Vicek, mam do ciebie prośbę. Może ty będziesz w stanie wytłumaczyć, na
czym polegało piękno Średniowiecza? Z góry dziękuję. :)

Antenka

Data: 2009-08-28 23:35:34
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Vicek, mam do ciebie prośbę. Może ty będziesz w stanie wytłumaczyć, na
czym polegało piękno Średniowiecza? Z góry dziękuję. :)

Pojutrze, dobra?
Dzis, jako HFA, nie chce mi sie pisac niczego konkretnego, jutro ide na wesele, wiec moze w niedziele na kacu cos fajnego wypichce :) Na kacu mi sie dobrze pisze :))))

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 16:31:21
Autor: jadrys
CYC pisze:
[...]

Dobre - opętani przez bimber.. :-D

Data: 2009-08-28 07:35:48
Autor: Antenka
Duch zarejestrowany na taśmie video...
Dobre - opętani przez bimber.. :-D

O widzę, że już się humor poprawił...Teraz jeździsz na hulajnodze?

Antenka

Data: 2009-08-28 16:51:13
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Dobre - opętani przez bimber.. :-D

O widzę, że już się humor poprawił...Teraz jeździsz na hulajnodze?

Antenka

Prawo jazdy nie jest tak ważne. Można jeździć i bez niego. Najwyższy mandat za brak prawka to 500 złociszy..  A kontrole na drogach są tak rzadkie jak śnieg latem. Gdy się jeździ nie łamiąc przepisów to praktycznie nie zatrzymują..

Data: 2009-08-28 09:04:17
Autor: jadrys
Slavinka pisze:
Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości

Też się naśmiewałem, dopóki nie przeżyłem paru zdarzeń w realu.

Mógłbyś powiedzieć coś więcej na ten temat? Widziałaś ducha?

Duch zarejestrowany na taśmie video...