Duchowni będą płacić sami składki na emeryturę

Data: 2011-11-19 10:04:44
Autor: wolim
Duchowni będą płacić sami składki na emeryturę
Fundusz kościelny to jest tylko kropla.
To, co powiedział premier w expose na temat funduszu było tylko i wyłącznie populistyczną breją. I mam wrażenie, że uzgodnioną z kościołem. Powinno się cofnąć wszelkie finansowanie kościoła. Składki na ubezpieczenie społeczne to jest pikuś i mydlenie oczu. Ale ludzie to kupią.

Premier powinien powiedzieć, że przestanie finansować lekcje jedynej słusznej religii i opodatkuje działalność gospodarczą, jaką niewątpliwie jest głoszenie tak zwanego "słowa bożego". Powstrzymał się jedynie do składek na ubezpieczenie emerytalne - ludzie to kupią i będą zadowoleni, ale pieniędzy z tego nie będzie.

Księży w Polsce jest około 30 tysięcy. Ile przyniosą pożytku finansowego ich składki emerytalne? Niewiele. Ale zamknie się usta racjonalistom.

Pozdrawiam,
MW

Duchowni będą płacić sami składki na emeryturę