Ducze

Data: 2017-07-23 17:41:04
Autor: Stachu Chebel
Ducze
Ja do tego ręki nie będę przykładał, ale tak mi się wydawo, ze tako ten facet skońcy.. I jego wyznawcy.. A jak nie chceta tak skończyć, to weĽta opamiętajta się !!

Data: 2017-07-23 17:52:46
Autor: japanizer
Ducze
On Monday, July 24, 2017 at 9:41:06 AM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
Ja do tego ręki nie będę przykładał, ale tak mi się wydawo, ze tako ten facet skońcy.. I jego wyznawcy.. A jak nie chceta tak skończyć, to weĽta opamiętajta się !!

Miejże umiar...

Kaczyński z szabl± na koniu? Jedyne, co wspólnego z koniami miał Kaczyński, to rozpierdzielenie polskich stadnin.

Data: 2017-07-23 18:01:14
Autor: Stachu Chebel
Ducze
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 02:52:47 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
> [...]
> Ja do tego ręki nie będę przykładał, ale tak mi się wydawo, ze tako ten facet skońcy.. I jego wyznawcy.. A jak nie chceta tak skończyć, to weĽta opamiętajta się !!

Jo mom mieć umior?! Gupi¶ cyco?

Kaczyński z szabl± na koniu? Jedyne, co wspólnego z koniami miał Kaczyński, to rozpierdzielenie polskich stadnin.

Racjem mos!!

Ducze