Duda: Idźcie na wybory, nie ignorujcie spraw spo łecznych

Data: 2015-10-23 20:10:43
Autor: u2
Duda: Idźcie na wybory, nie ignorujcie spraw spo łecznych

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/prezydent-idzcie-na-wybory,-nie-ignorujcie-spraw-spolecznych,15177542452

  Chciałbym jeszcze raz prosić – pójdźcie na wybory, podejmijcie decyzje, zastanówcie się w domach nad tym, jakiej Polski oczekujecie, jak ta Polska dzisiaj wygląda i co mogłaby Państwu dać dobrze realizowana władza – zaapelował prezydent Andrzej Duda, który odwiedził Pszczynę. Prezydent podkreślił, że głosowanie jest dowodem troski obywateli o państwo.

Duda nawiązał bezpośrednio do wyborów prezydenckich.

- Chciałbym, żebyście to powtórzyli, żeby frekwencja była co najmniej atak sama, o to Państwa gorąco proszę. To niezwykle ważne, żebyśmy brali udział w wyborach, przychodzili. Ważne jest to,  bo nikt nie powinien mieć wątpliwości, że w demokracji jego decyzja wpływa na otaczająca go rzeczywistość. Chce naprawy Rzeczypospolitej. Jestem do tego zdeterminowany, wygrałem te wybory, bo potrzebuje jej bardzo wielu ludzi. Dlatego właśnie zostałem prezydentem i nie ugnę się w realizacji tego, do czego się zobowiązałem, bo jestem przekonany, że dlatego zostałem wybrany. Mimo sprzeciwu obecnej władzy złożyłem projekt ustaw, bo się zobowiązałem, bo to był przedmiot mojej umowy. Dlatego przygotowałem ustawę podnoszącą kwotę wolną od podatku. (…) To są te rzeczy, które w moim przekonaniu muszą zostać zrealizowane. Sądzę, że to przekonanie bardzo wielu moich rodaków. Jeżeli mówimy o naprawie Rzeczypospolitej, to mówimy o tym, że potrzebna jest dobra zmiana w kraju demokratycznym. Tej zmiany można dokonać tylko przez akt wyborczy – dla jakichś pomysłów, idei czy działalności, którą ktoś prowadzi. Jako prezydent proszę, abyście poszli do wyborów - mówił prezydent.

Następnie Andrzej Duda zwrócił się bezpośrednio do mieszkańców Górnego Śląska.

- Mówię to tu, bo jesteście ludźmi specyficznymi, uporządkowanymi. Wystarczy przejechać, zobaczyć, że wszystko jest tu uporządkowane, poukładane. To co dla mnie jest ważne na śląskiej ziemi, to przenikający sercem widok – kobiety zebrane pod kopalnią, jak coś się stanie. Dla mnie to niezwykle ważne. One przychodzą tam, bo każda w głębi serca boi się, że wypadek dotknął jej syna , ojca. Nie tylko. Bo wiedza, że jedna z nich została dotknięta i przychodzą, żeby być razem. I to jest wspólnota, to jest coś, czego b. mocno potrzebujemy. Tej wspólnoty potrzebujemy. Jej budowa jest możliwa tylko wtedy, kiedy będziemy razem, kiedy będzie miała silną legitymację władza, a także kiedy będziemy mówili „nie” wszelkim przejawom poniżania. Nie ma nic gorszego niż pogarda,  a mieliśmy z nią do czynienia wielokrotnie. Dlatego państwa proszę, byście mówili takim zachowaniom „nie” i w stosunku do polityków, sąsiadów, znajomych i w każdej sytuacji, kiedy to spotkacie. Bycie razem oznacza także szacunek – jest przeciwieństwem pogardy, jest niezwykle ważny, bo na szacunek zasługuje każdy człowiek, także taki który inaczej myśli. Szacunek przejawia się również w spokojnej dyskusji, debacie dialogu. Jestem przekonany, że spokojną dyskusję, debatę i dialog jesteśmy w stanie odbudować, chociaż jak wczoraj mocno mówiono - został ten dialog zerwany w 2013 roku w komisji trójstronnej, bo nie słuchano strony pracowniczej i nie słuchano związków zawodowych. Wierzę w to, że dialog uda się odbudować. Na tym dialogu, na tym że będzie demonstrowany, mam nadzieję będziemy w stanie oprzeć odbudowie Rzeczypospolitej. Niech ryba naprawia się od głowy, od uczciwej władzy, która da przykład szacunku do siebie nawzajem! Że ludzki głos jest słuchany, że nie odrzuca się postulatów ot tak, po prostu. (…) Ludzie mają prawo składać wnioski ustawodawcze, żądać referendum, protestować – to standard w demokracji. (…) Władza ma obowiązek spuścić głowę i wysłuchać, a nie podnosić ją do góry, żeby nie widzieć ludzi. Takiej Polski rzetelnie i prospołecznie rządzonej bardzo nam dzisiaj potrzebę. Wierzę, że jesteśmy w stanie Polskę naprawić - mówił prezydent.

Andrzej Duda podkreślił, że należy naprawić zaufanie do instytucji publicznych.

- To sprawy ogromnie ważne. Wierzę, że uda się je zrealizować szybko. Chciałbym jeszcze raz prosić – pójdźcie na wybory, podejmijcie decyzje, zastanówcie się w domach nad tym, jakiej Polski oczekujecie, jak ta Polska dzisiaj wygląda i co mogłaby Państwu dać dobrze realizowana władza. Wtedy pójdźcie do lokalu podejmując decyzję składać jeden krzyżyk. To niezwykle istotne. Pokażmy, że interesuje nas demokracja, nasze państwo, że nie ignorujemy spraw społecznych - zaznaczyła głowa państwa.

- Wybraliście mnie na najwyższego przedstawiciela RP. Patrząc przez pryzmat dzisiejszego państwa proszę o udział w tych wyborach, abyśmy mogli mówić i żeby o nas mówiono, że dokonujemy świadomych zmian!

— zaapelował Andrzej Duda.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-24 08:02:55
Autor: Mark Woydak
Idźcie na wybory, nie ignorujcie spraw społecznych
SRAM na ciebie suwalski SZCZURZE PODSZYWACZU z speranza.aioe.org.

ŻARTE KOCIE KUPY zrobił ci z mózgu MARMOLADĘ.

ZDECHNIESZ WKRÓTCE!

Mark Woydak

Data: 2015-10-25 00:03:32
Autor: Mark Wojdak
Idcie na wybory, nie ignorujcie spraw spoecznych
SRAM NA CIEBIE SZCZURZE PODSZYWACZU ŻARTE KOCIE KUPY ROBI CI  mózgu MARMOLADĘ.

ZDECHNIESZ WKRÓTCE!
 Mark Woydak

Data: 2015-10-25 09:04:53
Autor: Mark Woydak
Idźcie na wybory, nie ignorujcie spraw społecznych
WON PSYCHOLU PODSZYWACZU z speranza.aioe.org!

OBYŚ ZDECHŁ ŚMIERDZĄCY SZCZURZE!

Mark Woydak