Duda : Ja się z tą ustawą absolutnie nie zgadzam

Data: 2020-11-13 19:41:41
Autor: u2
Duda : Ja się z tą ustawą absolutnie nie zgadzam
brawo panie Prezydencie, warto mieć własne zdanie, w interesie szeroko pojętego ogółu:)

https://niezalezna.pl/363740-piatka-dla-zwierzat-prezydent-duda-ja-sie-z-ta-ustawa-absolutnie-nie-zgadzam-jest-nieprzemyslana

Prezydent Andrzej Duda podczas VI Nadzwyczajnego Zjazdu Online Klubów Gazety Polskiej przyznał, że nie zgadza się z założeniami ustawy o ochronie zwierząt, czyli tzw. "Piątki dla zwierząt". Z wypowiedzi głowy państwa wynika jasno, że bardzo prawdopodobne jest weto do tej ustawy.

Prezydent Andrzej Duda podczas nadzwyczajnego zjazdu Klubów Gazety Polskiej został zapytany o "Piątkę dla zwierząt" - czyli ustawę, która wzbudziła w ostatnich tygodniach wiele emocji.

- Nie było ani jednego środowiska rolniczego w ostatnich tygodniach, czy to polskich rolników czy przetwórców, czy związkowców, czy innej grupy, która miałaby pozytywną ocenę tej ustawy. Wszyscy prosili mnie o weto albo skierowanie jej do Trybunału Konstytucyjnego, żeby zablokować jej wejście w życie

- przypomniał prezydent Duda.

W końcu Andrzej Duda przyznał, co sam sądzi o tej ustawie. Nie była to pozytywna ocena.

- Ja się z tą ustawą absolutnie nie zgadzam. W wielu punktach jest absolutnie nieprzemyślana. Zastrzeżenia, które tam były zgłaszane i na podstawie których przygotowano tę ustawę, nie mają pokrycia w rzeczywistości (...) Zrobię wszystko, żeby nie dopuścić tej ustawy w życie i tych przepisów. Ci ludzie głosowali na mnie w zaufaniu, że będę dbał o polską wieś i polskie rolnictwo. Ich interesy przekładają się na interesy konsumentów, bo oni produkują żywność w Polsce

- dodał stanowczo.

Pytany przez redaktora Tomasza Sakiewicza, czy nie obawia się odrzucenia przez Sejm ewentualnego weta, prezydent Andrzej Duda odpowiedział: "Moje ambicje nie mają znaczenia, jestem prezydentem RP i mam zobowiązania wobec społeczeństwa, wobec narodu, który mnie wybrał".

- Te rozwiązania są źle przygotowane, przyszły w złym czasie, nie robi się takich rzeczy w czasie pandemii, gdy ludzie są zestresowani. Wszystko ma swój czas, swoje zasady, ludziom trzeba dać czas, przewidzieć dla nich odpowiednie odszkodowania

- podkreślił.

- Polska wieś dopiero co zaczęła wychodzić z ubóstwa, gdzie te gospodarstwa zaczynają wyglądać, coraz więcej rolników gospodaruje na europejskim poziomie. Dziś zadajemy im cios? Tym gospodarstwom średniej wielkości, gdzie hodowane jest bydło mięsne? Zaraz, bez żadnego przygotowania? To tak nie może funkcjonować

- przyznał.

A co z hodowlą zwierząt futerkowych? Prezydent Duda ma na ten temat jasne zdanie:

     Zostawmy sprawę zwierząt futerkowych na boku. Fermy zwierząt futerkowych są dotkliwe, ale tu kwestia godnego potraktowania tych ludzi, którzy prowadzą tę działalność gospodarczą. Oczywiście jestem za zlikwidowaniem tego, ale trzeba tym ludziom wypłacić godziwe odszkodowania. Oni byli przekonani do tej pory, że mogą tę działalność prowadzić - inwestowali, mają kredyty do spłacenia. To są normalni ludzie. Ja też nie chcę, żeby zwierzęta cierpiały w złych warunkach. Zlikwidujmy ten rodzaj hodowli, ale tak, by dać ludziom szansę.

Data: 2020-11-13 12:09:27
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 13 listopada 2020 o 19:45:03 UTC+1 u2 napisał(a):
[...]
Co on pierdoli. Na początek wystarczy żeby kontrolować czy spełniaja obowiązujące przepisy. Za dwa lata bez żadnych odszkodowań sami się zamkną.

Data: 2020-11-13 21:15:55
Autor: u2
Duda : Ja się z tą ustawą absolutniQ1|Aéâ{8w6Ś
Co on pierdoli. Na początek wystarczy żeby kontrolować czy spełniaja obowiązujące przepisy. Za dwa lata bez żadnych odszkodowań sami się zamkną.

ale ale to jest cały łańcuch dostawców i odbiorców, nie można wygaszać życia futrzaków z dnia na dzień tak jak W Danii pod pretekstem COVID-19:)

Data: 2020-11-13 12:50:26
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 13 listopada 2020 o 21:15:57 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
ale ale to jest cały łańcuch dostawców i odbiorców, nie można wygaszać życia futrzaków z dnia na dzień tak jak W Danii pod pretekstem COVID-19:)
Nie proponuje z dnia na dzień. Na początek inspekcja pracy by sprawdziła czy wszyscy pracownicy, również że wschodu, pracują legalnie. Do takiej kontroli nikt przypierdolic się nie może że to nękanie itp. A jak zabraknie pracowników to kontrole warunków higienicznych zwierząt i wszystkiego co jest z nimi związane. Zabijanie też.  Bez nielegalnych pracowników ze wschodu roku by nie przetrzymali.

Data: 2020-11-13 21:59:11
Autor: u2
[...]

no wiesz, fachowiec od zabijania futszaków to również fachowiec, niekoniecznie ze wschodu, cały świat opiera się na zabijaniu, oprócz mnie, bo ja jestem Bogiem, nie musisz mi dziękować:)

Data: 2020-11-13 18:19:41
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 13 listopada 2020 o 21:59:24 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
no wiesz, fachowiec od zabijania futszaków to również fachowiec, niekoniecznie ze wschodu, cały świat opiera się na zabijaniu, oprócz mnie, bo ja jestem Bogiem, nie musisz mi dziękować:)
Tylko zabijanie widziałeś w tym co napisałem? Nie zamierzam ci dziękować. Zresztą teraz to niemożliwe. W szpitalach z bogami i napoleonami odwiedzin nie ma?

Data: 2020-11-14 14:14:11
Autor: u2
Duda : Ja się z tą ustawą absolutniQ1|Aéâ{8w6Ś
Tylko zabijanie widziałeś w tym co napisałem? Nie zamierzam ci dziękować. Zresztą teraz to niemożliwe. W szpitalach z bogami i napoleonami odwiedzin nie ma?

bez przesadyzmu Napoleon wykorzystał w swoich celach podbicia świata Polaków, którzy widzieli w nim szansę na odzyskanie niepodległości

ja tam nikogo nie wykorzystuję, ot funkcjonuję w sprawnie zorganizowanym społeczeństwie i dobrze mi tutaj:)

Data: 2020-11-14 07:56:14
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 14 listopada 2020 o 14:14:12 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
bez przesadyzmu Napoleon wykorzystał w swoich celach podbicia świata Polaków, którzy widzieli w nim szansę na odzyskanie niepodległości ja tam nikogo nie wykorzystuję, ot funkcjonuję w sprawnie zorganizowanym społeczeństwie i dobrze mi tutaj:)
Czy sam wiesz co chciałeś napisać?

Data: 2020-11-14 19:04:12
Autor: u2
Duda : Ja się z tą ustawą absolutniQ1|Aéâ{8w6Ś
Czy sam wiesz co chciałeś napisać?

piszesz o Prezydencie, że pie*doli, więc obawiam się, że to ty nie wiesz co piszesz:)

Data: 2020-11-13 20:39:58
Autor: Runt
W dniu 2020-11-13 o 19:41, u2 pisze:
brawo panie Prezydencie, warto mieć własne zdanie, w interesie szeroko pojętego ogółu:)

Buuuhahhahahahhahhahaa! Własne zdanie! ;-))))

Nic sie nie dzieje bez zgody Nowogrodzkiej, a A.Duda robi za wentyl.

--
Runt

Data: 2020-11-14 00:30:20
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5faed364$0$6334$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

kazali przydupasowi mieć takie własne zdanie, to i ma :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-11-14 13:17:24
Autor: boukun
W dniu 13.11.2020 o 19:41, u2 pisze:
brawo panie Prezydencie, warto mieć własne zdanie, w interesie szeroko pojętego ogółu:)

Rolomat
wczoraj (22:04)

Kolejna ustawka. Kaczyński zabrrnął, Nie wie jak się wycifać i wtedy wkracza On. Mąż Stanu na białym koniu zbawca rolników i... Kaczyńskiego.

Kobieta
wczoraj (21:57)

Mówi Pan, że ma Pan wobec narodu zobowiązania, a kobiety polskie to nie są narodem? Dlaczego nam Pan nie pomoże? Pan prezes nie ma żony i córki, ale pan?

ada
wczoraj (21:56)

bohater...alez adrian zrobil sie odwazny jaki bojowy zaraz podkuli ogon i zacznie skomlec ...zalosny...przeciez pis sam wyrzucil te ustawe do kosza...

I tyle w temacie
2 min. temu

Koszerny prezydent.
--
boukun

Duda : Ja się z tą ustawą absolutnie nie zgadzam