Duda! Ratuj!

Data: 2014-02-04 17:55:04
Autor: MarkWoydak
Duda! Ratuj!
"Federacja Związków Zawodowych Pracowników PKP ogłosiła pogotowie strajkowe w samorządowej spółce Przewozy Regionalne. Związkowcy domagają się od rządu podjęcia natychmiastowych działań, które pozwolą uratować spółkę - największego przewoźnika pasażerskiego w Polsce."

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15398980,Pogotowie_strajkowe_w_Przewozach_Regionalnych.html?piano_t=1#ixzz2sNCD8yM3

A może by tak zwiazkowcy (sic!) zabrali się do pracy i wymyli sracze w wagonach? Takiego syfu jak na PKP nie widziałem nigdzie w Europie.

MW

Data: 2014-02-04 22:55:47
Autor: boukun
Duda! Ratuj!
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lcr6va$v4v$14news.albasani.net...
[...]

Taki syf jest w całej Polsce, Polska Tuska jest jednym wielkim sraczem...

boukun

Duda! Ratuj!