Duda błaga Bronka aż do bólu!

Data: 2015-01-15 17:35:13
Autor: Marek Woydak
Duda błaga Bronka aż do bólu!
A tak niedawno go opluwał!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Andrzej-Duda-apeluje-do-prezydenta-o-weto-do-ustawy-gorniczej,wid,17180007,wiadomosc.html

Niech błaga prezesa PiS o koryto bo kiedy górnicy sie wk...wią Duda znajdzie się na taczce.

MW

Data: 2015-01-15 17:59:57
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m98qhl$l2d$10news.albasani.net...
[...]

To nie ten Duda durniu!

Data: 2015-01-15 18:07:51
Autor: Mark Woydak
Duda błaga Bronka aż do bólu!

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m98rmd$lrd$1speranza.aioe.org...
[...]

Ten Duda durniu! Gdzie napisałem, że to związkowiec?

MW

Data: 2015-01-15 18:10:16
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m98s5k$o6m$2news.albasani.net...

[...]

To co mają górnicy do TEGO Dudy durniu?

Data: 2015-01-15 18:14:45
Autor: Mark Woydak
Duda błaga Bronka aż do bólu!

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m98s9o$nlm$1speranza.aioe.org...
[...]

jak to co lumpie? Przyszły prezydent! Nie załatwi im 24 letnich odpraw?

MW

Data: 2015-01-15 18:20:40
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m98sii$p50$2news.albasani.net...

[...]

Na taczce, to wywiozą najpierw wiejską lekarkę... i de bula...

Data: 2015-01-15 18:21:28
Autor: Mark Woydak
Duda błaga Bronka aż do bólu!

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m98st8$p8h$1speranza.aioe.org...
[...]

Aż się zdziwisz pisowski lizusie! Będzie 9:0 ;-))))

MW

Data: 2015-01-15 18:25:09
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m98sv5$pvv$1news.albasani.net...

[...]

Ten PiS, to koszmar dla ciebie, Wajrak...

Data: 2015-01-15 18:56:15
Autor: Budzik
Duda błaga Bronka aż do bólu!
[...]

Sprowadzasz niski poziom dyskusji na psp do poziomu przekrzykiwania sie psów przy płocie.
Szkoda.

Przekrecanie nazwiska? Naprawde? Myslałem, ze to juz nawet w podstawowce uchodzi za dziecinade...

Data: 2015-01-15 20:03:26
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA423C97D14F80budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Budzik, bądź choć raz sprawiedliwy, od kiedy ten antypolak i antyczłowiek Woydak prowadzi jakąkolwiek z kimkolwiek dyskusję. No daj choć jeden przykład?

Przekrecanie nazwiska? Naprawde? Myslałem, ze to juz nawet w podstawowce
uchodzi za dziecinade...

To nie przekręcanie nazwiska, to nazwa dzika, którym Wajrak chciał zaświecić, potępiając akcję antyreżimową rolników pod sejmem i wklejając w tym celu na grupę na ten temat link. Chciał być śmieszny? Pasuje do jego ksywki i zachowania ten Wajrak....

Data: 2015-01-15 21:59:54
Autor: Budzik
Duda błaga Bronka aż do bólu!
[...]

To skąd ten atak na jego osobę? to podszywanie sie pod jego nick i pisanie postów?
Oczywiscie nie raz zwracalem uwage, ze reagowanie w taki sposób jak on to czyni nie ma sensu ale rozumeim tez jego złośc.

A inne posty nie odstają brakiem merytorycznosci od pozostałych.

[...]

Aha, czyli nie przekrecasz jego nazwiska tylko go przedrzeźniasz? Powtorze - dziecinada.

Data: 2015-01-15 23:14:18
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA423E5B205CF8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

No właśnie, bo sam spamuje i jest natrętny i złośliwy. Ty też złośliwie i na przekór bronisz antyludzkiego reżimu..., bez powodu...

Data: 2015-01-15 23:59:54
Autor: Budzik
Duda błaga Bronka aż do bólu!
[...]

Jednak mam wrazenie ze to raczej w odpowiedzi na atak.

Ty też
złośliwie i na przekór bronisz antyludzkiego reżimu..., bez powodu...

Etam, widzisz co chcesz.

Data: 2015-01-16 10:10:58
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA424443AD9A0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Przecież on tu wpada jak Filip z konpii, nie rób sobie jaj...

Data: 2015-01-16 09:59:50
Autor: Budzik
Duda błaga Bronka aż do bólu!
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Jednak mam wrazenie ze to raczej w odpowiedzi na atak.

Przecież on tu wpada jak Filip z konpii, nie rób sobie jaj...

Aha, to odniosłem mylne wrazenie ze to sie pod niego podszywają.
Rozumiem, ze Ty widzsz te sytuację inaczej...

Data: 2015-01-16 11:05:23
Autor: El Comandante
Duda błaga Bronka aż do bólu!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4246BF25D7C5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Podszywanie, to jest w odwecie nachalnemu spamerowi...
Trzeba jakoś natrętnego durnia utęperować...

Data: 2015-01-16 17:59:49
Autor: Budzik
Duda błaga Bronka aż do bólu!
[...]

Widac mamy inne standardy.