Duda: chce aby Polacy pod koniec mojej drugiej kadencji zarabiali przeciętnie 2 tysiące euro miesięcznie

Data: 2020-06-26 18:34:06
Autor: Lord Donald
Duda: chce aby Polacy pod koniec mojej drugiej kadencji zarabiali przeciętnie 2 tysiące euro miesięcznie
Duda: chce aby Polacy pod koniec mojej drugiej kadencji zarabiali przeciętnie 2 tysiące euro miesięcznie

  W najbliższych latach musi być wzrost wynagrodzenia, chciałbym, żeby pod koniec mojej drugiej kadencji Polak zarabiał przeciętnie 2 tysiące euro - powiedział w piątek prezydent Andrzej Duda

Podczas swojego spotkania z mieszkańcami Wierzbinka w województwie wielkopolskim urzędujący prezydent podkreślił swoje plany na reelekcje, o którą się stara. Poza wzrostem przeciętnego wynagrodzenia prezydent chce, aby rzeczywistość po koronawirusie powrociła jak najszybciej do normy.

- Chcę, żebyśmy po pandemii koronawirusa rzeczywiście wrócili na ścieżkę szybkiego rozwoju. Stąd te wszystkie inwestycje, te tarcze antykryzysowe - podkreśla.

Dzisiaj kończy się kampania wyborcza. Prezydent Andrzej Duda odwiedzi województwa wielkopolskie, śląskie oraz małopolskie.

https://telewizjarepublika.pl/duda-chce-aby-polacy-pod-koniec-mojej-drugiej-kadencji-zarabiali-przecietnie-2-tysiace-euro-miesiecznie,97566.html?fbclid=IwAR0qzBoJyF5Bwo_Hwz9Fk_uSRL2l3FVgvqKZ-OPqQ5FYqhnw19TGi-j3BZg

Duda: chce aby Polacy pod koniec mojej drugiej kadencji zarabiali przeciętnie 2 tysiące euro miesięcznie