Duda domaga się wpisania legalności małżeństw jednopłciowych do konstytucji

Data: 2020-07-05 22:45:00
Autor: japanizer
Duda domaga się wpisania legalności małżeństw jednopłciowych do konstytucji
Po tym, jak Duda zdobył głosy pedofilów - zamierza też zdobyć głosy LGBT. Andrzej Duda domaga się wpisania legalności małżeństw jednopłciowych do konstytucji (choć na razie ostrożnie - na początek nie chce, by te małżeństwa posiadały dzieci).
Stosowne dokumenty podpisze już dziś:

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/7763482,zakaz-adopcji-dzieci-przez-pary-jednoplciowe-konstytucja-duda-lgbt-wybory-prezydenckie-2020.html

W polskiej konstytucji powinien wprost być zapis, że wykluczone jest przysposobienie lub adopcja dziecka przez osobę pozostającą w związku jednopłciowym; w poniedziałek podpiszę odpowiedni dokument wraz z prezydenckim projektem zmian w konstytucji - zapowiedział w sobotę prezydent Andrzej Duda.

Data: 2020-07-05 23:59:31
Autor: Zexon
On 7/5/2020 23:45, japanizer@japanizer.org wrote:
Po tym, jak Duda zdobył głosy pedofilów -
Rodzina mężczyzny ułaskawionego przez Andrzeja Dudę: jesteśmy wdzięczni prezydentowi, dajcie nam normalnie żyć
Pod koniec swojej kadencji prezydent Andrzej Duda ułaskawił mężczyznę skazanego za pedofilię. Stało się to na prośbę jego rodziny, w tym pokrzywdzonej córki. - To był apel do prezydenta o ułaskawienie ws. zakazu zbliżania się. Jestem bardzo wdzięczna panu prezydentowi - powiedziała konkubina mężczyzny w rozmowie z TVP Info. - Ludzie, którzy to ujawnili, nie zdawali sobie sprawy z naszego punktu widzenia - dodała córka.
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-ulaskawil-pedofila-rodzina-sprawcy-dajcie-nam-normalnie-zyc/f421knt

Data: 2020-07-06 01:13:39
Autor: japanizer
On Monday, July 6, 2020 at 2:59:32 PM UTC+9, Zexon wrote:
> [...]
Pod koniec swojej kadencji prezydent Andrzej Duda ułaskawił mężczyznę skazanego za pedofilię. Stało się to na prośbę jego rodziny, w tym pokrzywdzonej córki. - To był apel do prezydenta o ułaskawienie ws. zakazu zbliżania się. Jestem bardzo wdzięczna panu prezydentowi - powiedziała konkubina mężczyzny w rozmowie z TVP Info. - Ludzie, którzy to ujawnili, nie zdawali sobie sprawy z naszego punktu widzenia - dodała córka.

P. Zexon, są już gdzieś zdjęcia Andrzeja Dudy z ułaskawionym przez niego pedofilem?

Duda domaga się wpisania legalności małżeństw jednopłciowych do konstytucji