Duda ma godnego siebie przeciwnika!

Data: 2015-02-08 18:17:19
Autor: Mark Woydak
Duda ma godnego siebie przeciwnika!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kandydat-rn-bedziemy-bronic-polskiego-interesu-narodowego-na-wschodzie/1wwp7

"
Będziemy bronić polskiego interesu narodowego na Wschodzie, a nie rosyjskiego czy ukraińskiego - zapowiedział Marian Kowalski, którego w wyborach prezydenckich popiera Ruch Narodowy. Kowalski zaprosił na debatę popieranego w wyborach przez PiS Andrzeja Dudę."

Ciekaw jestem czy Duda przyjmie zaproszenie? Inna sprawa: co to za nazwisko? Duda, Ogórek? Polacy czy fornale?

MW

Data: 2015-02-08 19:10:57
Autor: Patriota
[...]

Debil, kolejny debil, może dawać dupy, warunkiem jest to że może to być tylko niemiecki albo amerykański kutas. I taki bęcwał jest popierany przez "Ruch Narodowy".

Duda ma godnego siebie przeciwnika!