Duda pierwszy!!

Data: 2015-05-10 21:03:00
Autor: zdumiony
Duda pierwszy!!
Komor drugi

Data: 2015-05-10 21:06:26
Autor: Marek Czaplicki
Duda pierwszy!!
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 maja 2015 21:03:

Komor drugi

To trzeba poczekać na stosowny meldunek. :-)

Data: 2015-05-10 21:13:04
Autor: Andrzej Lawa
Duda pierwszy!!
W dniu 10.05.2015 o 21:03, zdumiony pisze:
Komor drugi

Ale PiS i inne gimbusy od paru dni trąbią, że wybory sfałszowane...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-10 20:30:23
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
Użytkownik Andrzej Lawa alawa.news@lechistan.com ...

Komor drugi

Ale PiS i inne gimbusy od paru dni trąbią, że wybory sfałszowane...

Ciekawe ciekawe :)

Data: 2015-05-10 22:43:24
Autor: Joschi
Duda pierwszy!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA496E156C5FA8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Andrzej Lawa alawa.news@lechistan.com ...

Komor drugi

Ale PiS i inne gimbusy od paru dni trąbią, że wybory sfałszowane...

Ciekawe ciekawe :)

Reżim się tym razem wystraszył, bo mamy go pod całkowitą kontrolą...

https://siepoliczymy.pl/login.html

Data: 2015-05-10 14:05:49
Autor: kogutek444
Duda pierwszy!!
W dniu niedziela, 10 maja 2015 22:43:26 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]
>>
> Ciekawe ciekawe :)

Reżim się tym razem wystraszył, bo mamy go pod całkowitą kontrolą...

Pod całkowitą to przesada. Ale że wybrańcy narodu mają problem to pewne.

Data: 2015-05-10 21:06:59
Autor: andal
Duda pierwszy!!

UĹźytkownik Andrzej Lawa alawa.news@lechistan.com ...

[...]

bedziesz kontrolowal zydow syjonistow ?

powodzenia haha i hahahaha

Data: 2015-05-10 23:11:24
Autor: Joschi
Duda pierwszy!!
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mioh9j$qn3$1speranza.aioe.org...
[...]

Będę, jestem koordynatorem w Świdnicy...

Data: 2015-05-10 21:16:56
Autor: andal
Duda pierwszy!!
On Sun, 10 May 2015 23:11:24 +0200, Joschi wrote:

[...]

niezla fucha

ktory zyd za to placi ?

Data: 2015-05-11 00:23:12
Autor: Joschi
Duda pierwszy!!
[...]

To społeczna robota, na rzecz społeczeństwa...

Data: 2015-05-10 21:07:37
Autor: andal
Duda pierwszy!!
[...]

Magda tez bedzie liczyc ?

Data: 2015-05-10 23:22:22
Autor: Ikselka
Duda pierwszy!!
Dnia Sun, 10 May 2015 22:43:24 +0200, Joschi napisał(a):

Reżim się tym razem wystraszył, bo mamy go pod całkowitą kontrolą...

Ty to się z choinki jakiejś urwałeś, niestety :-(
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

Data: 2015-05-10 21:23:23
Autor: andal
Duda pierwszy!!
On Sun, 10 May 2015 23:22:22 +0200, Ikselka wrote:

Dnia Sun, 10 May 2015 22:43:24 +0200, Joschi napisał(a):

Reżim się tym razem wystraszył, bo mamy go pod całkowitą kontrolą...

Ty to się z choinki jakiejś urwałeś, niestety :-(

on jest teraz ateista

nie wierzy ze zyd moze ;-)

Data: 2015-05-11 02:00:27
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

[...]

Tak samo jak poprzednio...

Data: 2015-05-11 08:15:36
Autor: Joschi
Duda pierwszy!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4972888A432Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

No nie, samorządowe ewidentnie sfałszowali... i reżimowe sądy ignorowały dowody fałszerstw..

Data: 2015-05-11 11:00:11
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
[...]

Pomimo tego, ze mezowie zaufania mieli wszystko pod kontrolą... Strach sie bac...

Data: 2015-05-11 14:30:35
Autor: Joschi
Duda pierwszy!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA497839B5E06Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nic nie mieli pod kontrolą... Przypomnij sobie, jak w ubiegłych wyborach parlamentarnych worki z głosami podawali do piwnicy przez okno i nie było protokołów...

Data: 2015-05-11 17:00:16
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
[...]

To ze czasami postepowano z policzonymi glosami bez nalezytej starannosci to raczej efekt naszego podejscia byle jak do wielu rzeczy.
Natomiast mezowie pilnowali. Chcesz powiedziec ze tez byle jak?

Ale zeby nie bylo (pisalem to zreszta wielokrotnie) - trudno mi znalexc inne wytlumaczenie takiego a nie innego wyniku niz to, ze czesc glosow niewaznych zostala zaliczona PSLowi bo ktos spojrzal tylko na pierwsza strone ksiazeczki.
Jezeli tak bylo to mezowie zaufania byli tak samo bylejacy. Mozliwe?

No chyba, ze sondaze exit poll az tak bardzo sie rozjechaly bo ludzie totalnei nie wiedzieli na kogo glosuja. Przypominam - jak ktos myslal ze dobrze glosuje a skreslal na kazdej stronie po jednym kandydacie to co powiedzial w sondazu? Przeciez nie mial pojecia na kogo zaglosowal.
Czy wierze w to, ze to akurat wyborcy PISu popelniali takich bledow najwiecej... No niestety wierze - Macierewiczowy ciemnogrod rzadzi...

Natomiast sam sobie jest PIS winny, ze zamiast merytorycznie dazyc do ponownego przeliczenia, zaczal krzyczec o spisku i falszerstwie i dzieki temu nic nie osiagnal.

Ale rozumiem, ze ludzie z bylejakosci komisji beda robic teorie spiskowe. Bylejakosc juz tak ma, ze daje pole do interpretacji.

Ciekawe, ze teraz tez reczne liczenie, a teorii spiskowych nie ma.
Jest za to wynik zgodny z oczekiwaniami tych co zawsze krzycza ze spisek.

W kazdym razie robi sie ciekawie :)
Mam wrazenie, ze prezydent Bronek, za kazdym razem jak powtorzy jakim to wielkim jego osiagnieciem jest karta wielkiej rodziny dajaca znizki na pociagi... intercity, traci po 2-3 procent poparcia. :)

Data: 2015-05-11 20:04:16
Autor: Joschi
Duda pierwszy!!
[...]

W dupę z jego kartą wielkiej rodziny, okradł talmudysta miliony Polaków z wielu lat emerytury i za to złodziej musi odejść i odpowiedzieć...

Data: 2015-05-11 13:27:37
Autor: szklanynocnik
Duda pierwszy!!
użytkownik Joschi napisał:

W dupę z jego kartą wielkiej rodziny, okradł talmudysta miliony Polaków z wielu lat emerytury i za to złodziej musi odejść i odpowiedzieć....

A może bawią się w dobrego i złego policjanta?

Tak czy inaczej, chętnie bym spuścił p.Antoniego aby zrobił
to co zrobili niemcy przy zmianie systemu, tak na początek.

rzeczpospolita.com

Data: 2015-05-11 21:27:12
Autor: Ikselka
Duda pierwszy!!
Dnia Mon, 11 May 2015 14:30:35 +0200, Joschi napisał(a):

[...]

Tego się właśnie obawiam...

Data: 2015-05-11 19:39:30
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Myslałem, ze obawiasz sie mikrowcięć w nacietym narożniku karty do głosowania... SIC!

Data: 2015-05-11 21:42:45
Autor: Ikselka
Duda pierwszy!!
Dnia Mon, 11 May 2015 19:39:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Chyba nie zrozumiałaś - ja LICZĘ na nie.

Data: 2015-05-11 20:51:32
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Myslałem, ze obawiasz sie mikrowcięć w nacietym narożniku karty do głosowania... SIC!

Chyba nie zrozumiałaś - ja LICZĘ na nie.

Chyba nie zrozumiałAS... ehh...

Data: 2015-05-11 22:56:51
Autor: Ikselka
Duda pierwszy!!
Dnia Mon, 11 May 2015 20:51:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Myslałem, ze obawiasz sie mikrowcięć w nacietym narożniku karty do głosowania... SIC!

Chyba nie zrozumiałaś - ja LICZĘ na nie.

Chyba nie zrozumiałAS... ehh...

Jakoś tak piszesz dziwnie - raz jak chłop, raz jak baba. To co chcesz  3-]

Data: 2015-05-11 21:50:58
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
[...]

Kolejny raz obrażanie zamiast przeprosin...
Ach to staromodne wychowanie...

Data: 2015-05-11 23:55:06
Autor: Ikselka
Duda pierwszy!!
Dnia Mon, 11 May 2015 21:50:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Gdzie obrażanie? - że jesteś mało wyrazistY?

Ach to staromodne wychowanie...

Odpowiadam tylu osobom, że ich płeć, o ile nick nie jej wyznacznikiem,
czasem mi się myli.  --

Data: 2015-05-12 03:00:13
Autor: Budzik
Duda pierwszy!!
[...]

Ze raz jak chłop raz jak baba.
To nie miało zabrzmieć pejoratywnie?
Zwłaszcza, ze problem z moją płcia masz tylko Ty...

Ach to staromodne wychowanie...

Odpowiadam tylu osobom, że ich płeć, o ile nick nie jej wyznacznikiem,
czasem mi się myli.
I mówisz, ze Budzik to dla Ciebie rodzaj zenski? Hmm...

Nadal brak słowa przepraszam. Typowe...

Data: 2015-05-10 23:53:34
Autor: the_foe
Duda pierwszy!!
W dniu 2015-05-10 o 21:13, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 10.05.2015 o 21:03, zdumiony pisze:
Komor drugi

Ale PiS i inne gimbusy od paru dni trąbią, że wybory sfałszowane...

To przecież gdyby nie sfałszowali, toby II tury nie było i Komór mógłby do polowań wrócic ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-05-10 21:19:32
Autor: Ikselka
Duda pierwszy!!
Dnia Sun, 10 May 2015 21:03:00 +0200, zdumiony napisał(a):

Komor drugi

Zobaczymy, na razie jest bardziej niż.... DOBRZE :-D

Data: 2015-05-11 21:55:52
Autor: ikka
Duda pierwszy!!
W dniu 2015-05-10 o 21:19, Ikselka pisze:
Dnia Sun, 10 May 2015 21:03:00 +0200, zdumiony napisał(a):

Komor drugi

Zobaczymy, na razie jest bardziej niż.... DOBRZE :-D

na pewno?
http://tomaszlis.natemat.pl/136613,kretacz-duda
http://www.radio.kielce.pl/pl/post-31280

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

Data: 2015-05-11 22:41:05
Autor: Ikselka
Duda pierwszy!!
Dnia Mon, 11 May 2015 21:55:52 +0200, ikka napisał(a):

[...]

NA RAZIE na pewno.