Duda podkula ogon

Data: 2016-09-14 17:06:05
Autor: Tomasz Chmielewski
Duda podkula ogon
http://wyborcza.pl/1,75398,20688417,prezydent-andrzej-duda-ucieka-z-rady-europy.html

Prezydent Andrzej Duda miał wystąpić na jesiennej sesji
Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy. Wczoraj przesłał do
Strasburga list, że nie wystąpi. Powód? Musiałby odpowiedzieć
na pytania delegatów.

Prezydent Duda lubi przemawiać, natomiast nie lubi odpowiadać
na pytania. Był jedynym przywódcą państwa, który nie odpowiadał
na pytania podczas szczytu NATO w Warszawie, choć był jego
gospodarzem. - To, że polityk odpowiada na pytania Zgromadzenia
Parlamentarnego, jest dość starą zasadą

(...)

Prawdziwy przywódca!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-14 10:12:09
Autor: A. Filip
Duda podkula ogon (Chmielewskiego)
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]

Dla ciebie prawdziwy przywódca wydaje _jak nie musi_ bitwy które przegra? :-)

_Potrafisz_ "precyzyjniej" wyrazić czego się czepiasz?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-14 13:00:14
Autor: Budzik
Duda podkula ogon (Chmielewskiego)
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

Dla ciebie prawdziwy przywódca wydaje _jak nie musi_ bitwy które
przegra? :-) _Potrafisz_ "precyzyjniej" wyrazić czego się czepiasz?

Znow próbujesz relatywizowac?
Przeciez ta bitwa juz jest zaczeta.

Data: 2016-09-14 17:27:55
Autor: Tomasz Chmielewski
Duda podkula ogon
On 09/14/2016 05:12 PM, A. Filip wrote:
[...]

To chyba jasne z przytoczonych fragmentów: że będąc Prezydentem Polski, unika spotkań, na których jest możliwość zadawania mu pytań.

PS. przestań w dziecinny sposób zmieniać tytuły nieswoich wątków

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-14 10:37:08
Autor: A. Filip
O badziewiu do czytania usenetu [Was: Duda podkula ogon]
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]
PS. przestań w dziecinny sposób zmieniać tytuły nieswoich wątków

A jak ja niby mogę zmienić temat *całego* wątku i to jeszcze otwartego
nie moim postem?  Ja zmieniam temat w mojego postu w odpowiedzi (poście
otwierającym pod-wątek).  Jak _badziewie_ z którego korzystasz robi z
tego zmianę tematu *całego* wątku to twój problem, ja mogę tylko udawać
współczucie że nie korzystasz z czegoś porządnego.

Dziecinne jest wymaganie od wszystkich innych by dostosowali się do
niedostatków twojego badziewia.

Data: 2016-09-14 19:51:43
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/14/2016 05:37 PM, A. Filip wrote:
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]
PS. przestań w dziecinny sposób zmieniać tytuły nieswoich wątków
                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

[...]

Podkreślone.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-14 14:19:19
Autor: A. Filip
[...]

Podkreśliłeś że robisz projekcje swojej własnej dziecinnej argumentacji
na innych?  Zrobiłeś to niezwykle przekonująco.

Data: 2016-09-14 21:40:25
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/14/2016 09:19 PM, A. Filip wrote:
[...]

Podkreśliłem, czego nie zrozumiałeś.

I po raz drugi w wątku udowodniłeś, żeś buc.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-14 15:41:59
Autor: Pajdak
Duda podkula ogon
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:nrb0dc$120l$1gioia.aioe.org...
[...]

Przecież prezes za nim nie pojedzie ;-))

--
Lepudruk

Data: 2016-09-18 16:10:54
Autor: Mark VVoydak
Duda podkula ogon
Dnia Wed, 14 Sep 2016 17:06:05 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

[...]

To proste, A.Duda wciąż boi się prezesa PiS ;-)))

--
Mark VVoydak

Duda podkula ogon