Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych

Data: 2020-02-22 20:39:07
Autor: boukun
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
Co w drugiej turze? Gdyby Andrzej Duda spotkał się w niej z Małgorzatą Kidawą-Błońską, uzyskałby poparcie 49 proc. Kandydatka PO otrzymałaby 37 proc. głosów. 14 proc. głosujących nie wiedziałoby, na kogo ma oddać głos.

https://wiadomosci.wp.pl/wybory-prezydenckie-2020-najnowszy-sondaz-ciekawa-ii-tura-6481313760220801a

barber
3 min. temu

Andrzej Duda jest najlepszy. potem słabiutko. dno.

kazik
6 min. temu

Jeżeli jest ktoś na bandę antypolska z jej przedstawicielem Kidawa chciałby głosować to tylko chory na umyśle żyjący w świecie zdrady chamstwa kłamstwa cwaniactwa

Data: 2020-02-22 13:47:12
Autor: Konopny
użytkownik boukun napisał:
[...]

TVP za pisem
TFN za resztą prócz konfederacji

Polsat może zdecydować o wygranej.

Pisy wciągnęły do tej spółki od 5G Polkomtel Solorza, więc należy się
spodziewać przychylności polsatów.

I trza pamiętać o ostatnim wyniku. deBul przegrał z Dudełem o włos.
Teraz wygrana Dudeła nie jest wcale przesądzona.

Data: 2020-02-22 23:29:20
Autor: boukun
Użytkownik "Konopny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No ale pamiętaj, że de bul był bardzo arogancki, wręcz antypatyczny, sam pracował na swoją porażkę. On był porażką... i ta jego w gumofilcach w ogrodzie... od w....

boukun

Data: 2020-02-23 10:07:33
Autor: Runt
W dniu 2020-02-22 o 23:29, boukun pisze:

No ale pamiętaj, że de bul był bardzo arogancki,

No właśnie!
Ciagle wrzeszczał: kanalie! mrdy zdradzieckie! szmaty! gorszy sort!

wręcz antypatyczny,

to, że ci się nie podobał to nie znaczy że innym tak.

sam pracował na swoją porażkę.

Był naiwny wierząc w sondaże.

On był porażką...

Pokaż kto nie był. No, moze Tusk. ;-)

i ta jego w gumofilcach w ogrodzie... od w....

Tez mamy ogród i kiedy popada prace wykonujemy w "gumiaczkach".
Tzw rain boots są  w UK normalnościa. W PL wstydzicie się tego poniewaz przypominaja wam wiejskie pochodzenie. Tak jak ciemny chleb w UK.

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-23 08:00:07
Autor: Jacek Bialy
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
sam pracował na swoją porażkę.

   -- - Był naiwny wierząc w sondaże.

W jakie sondaże?   On uwierzył w zapewnienia Adama Michnika!

Ojciec Redaktor stworzył was wszystkich - Ojciec Redaktor was zniszczy....

JB

Data: 2020-02-23 11:35:32
Autor: Jacek Bialy
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
sam pracował na swoją porażkę.
    -- - Był naiwny wierząc w sondaże.
W jakie sondaże?
takie.
On uwierzył w zapewnienia Adama Michnika!
skad ta pewność?
Ojciec Redaktor stworzył was wszystkich
chyba ciebie ;-)))
- Ojciec Redaktor was zniszczy...
chyba, ze otrzyma kolejne 300 mln od Glińskiego albo samochód od bezdomnego.
-- -- -- -- -- --

Znowu pomyliłeś pieczywo z dupczywem pawianie..   Buuu ha-ha!

    -- - takia to z toba "dyskusja". Kiedy nie masz argumentow (...)

No to wytłumaczę bez bicia - Michnik was stworzył, Michnik was zniszczy.
Przykład - przegrana Komorowskiego w 2015 roku.

JB

Data: 2020-02-24 06:38:35
Autor: Runt
W dniu 2020-02-23 o 20:35, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]
Zabrakło argumentów, co? cienias z ciebie. Żałosny cienias.
Buuu ha-ha!
Nu!
     -- - takia to z toba "dyskusja". Kiedy nie masz argumentow (...)
No to wytłumaczę bez bicia - Michnik was stworzył, Michnik was zniszczy.
Dziadzia, Michnik? Kogo? Chyba was.Michnik jest z 1946 czyli +/- twój rocznik. Może jesteś jego przyrodnim bratem? Masz napletek?
Przykład - przegrana Komorowskiego w 2015 roku.
Powtórzę, może coś zrozumiesz dupczony pawianie.
Był naiwny wierząc w sondaże - linia #2.

Data: 2020-02-24 06:04:56
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Baardzo wolno kojarzysz, więc dopowiem resztę: Michnik stworzył was - czytelników swojej gazety i odbiorców jej podobnych mediów (po szczegóły odsyłam do znanej książki R.. Ziemkiewicza). Stworzył wam protezy myślowe, które starzeją się razem z nim samym (przykład - zakonnica na pasach). Jeśli zrozumiałeś, to bądź wdzięczny za specjalną troskę, bo normalnym ludziom takich rzeczy nie trzeba tłumaczyć.

JB

Data: 2020-02-24 06:10:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 15:04:57 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Baardzo wolno kojarzysz, więc dopowiem resztę: Michnik stworzył was - czytelników swojej gazety i odbiorców jej podobnych mediów (po szczegóły odsyłam do znanej książki R. Ziemkiewicza). Stworzył wam protezy myślowe, które starzeją się razem z nim samym (przykład - zakonnica na pasach). Jeśli zrozumiałeś, to bądź wdzięczny za specjalną troskę, bo normalnym ludziom takich rzeczy nie trzeba tłumaczyć.

RAZ, mistrz tworzenia protez myślowych, śmie zarzuca innym? Dobre..

--
Bruno

Data: 2020-02-24 06:18:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

Widzę że i tobie udzieliło się odwracanie argumentów vice versa - bawcie się beze mnie!

JB

Data: 2020-02-25 06:49:30
Autor: Runt
W dniu 2020-02-24 o 15:04, Jacek Bialy pisze:
[...]

skoro gmatwasz, kluczysz i gubisz się.
więc dopowiem resztę: Michnik stworzył was - czytelników swojej gazety
Co mi do Michnika, to twoje pokolenie. Nie czytam GW.
i odbiorców jej podobnych mediów (po szczegóły odsyłam do znanej książki R. Ziemkiewicza).
Ziemkiewicza? Uważasz, że to autorytet? Czy ta książka to przypadkiem nie produkcyjniak jak z czasów PRL? Nie nie czytałem i nie mam zamiaru czytać.
Stworzył wam protezy myślowe,
Chyba tobie. To nie moje pokolenie.
które starzeją się razem z nim samym
To wasz problem.
(przykład - zakonnica na pasach).
Marny przykład. Zakonnica w ulu byłby lepszy.
Jeśli zrozumiałeś,
Chyba czegoś nie zrozumiałeś. Epoka Michnika to twoje/wasz klocki.
to bądź wdzięczny za specjalną troskę,
Mam ci wysłac zatrute czekoladki? ;-)
bo normalnym ludziom takich rzeczy nie trzeba tłumaczyć.
Skoro uważasz, że jestes normalny to dlaczego wciskasz mi jakis kit z czasów leśnych dziadków? Ubzdurałes sobie jakiś schemat myślowy i dopasowujesz swoje chore poglądy do innych. Czas bys zrozumiał, że oprócz ciebie sa tez ludzie normalni, a ty jesteś tylko małym pyłkiem z pogladami z czasów PRL.

Teraz możesz zacząć mi ubliżać. Śmiało!

Data: 2020-02-25 06:13:23
Autor: Jacek Bialy
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
więc dopowiem resztę: Michnik stworzył was - czytelników swojej gazety
Co mi do Michnika, to twoje pokolenie. Nie czytam GW.
i odbiorców jej podobnych mediów

Co tutaj ma pokolenie? Szereg dzisiejszych polskich mediów to mentalne klony michnikowszczyzny - przejmują odbiorców, którzy znużyli się GWnem.  Jeśli nie czytasz Wyborczej, to dlaczego ją tutaj pastujesz?

JB

Data: 2020-02-25 07:43:39
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - W O N !!!

Michnik was stworzył i Michnik was niszczy..        Buuuuuuuu ha-ha-ha!

JB

Data: 2020-02-23 18:04:57
Autor: Runt
W dniu 2020-02-23 o 17:00, Jacek Bialy pisze:
[...]
takia to z toba "dyskusja". Kiedy nie masz argumentow lub wiedzy robisz z siebie pienacza. przemysl to.

Data: 2020-02-23 17:35:10
Autor: z
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
Piszesz z poziomu zacietrzewionego leminga.

tymczasem badania socjologiczne wykazują że pisowsy nie są tak zamknięci na inne media jak popaprańcy.

Przykład z telewizjami nic nie mówi o rzeczywistych preferencjach i możliwościach przepływu.

Ale cóż. Taki lemning taka dyskusja.

Jak Tusk nie wkroczy to Duda ma zaklepaną drugą kadencję.

Ale to musiałby WYGRYŹĆ Kidawę ;-)

Data: 2020-02-23 18:08:43
Autor: Runt
W dniu 2020-02-23 o 17:35, z pisze:
Piszesz z poziomu zacietrzewionego leminga.

tymczasem badania socjologiczne wykazują że pisowsy nie są tak zamknięci na inne media jak popaprańcy.

dlaczego uzywasz zwrotu "poparańcy"? sadzisz ze to argument?
osmieszasz sie.

Przykład z telewizjami nic nie mówi o rzeczywistych preferencjach i możliwościach przepływu.

no to wyluszcz te wazne preferncje.

Ale cóż. Taki lemning taka dyskusja.
dlaczego uzywasz zwrotu "leming"? sadzisz ze to argument?
osmieszasz sie.
Jak Tusk nie wkroczy to Duda ma zaklepaną drugą kadencję.
Oooo, marzycie o tym? Tusk na białym koniu a Duda umyka w las?
Ale to musiałby WYGRYŹĆ Kidawę ;-)
dlaczego tak boicie sie Tuska i Kidawy? ;-)

Data: 2020-02-23 18:23:37
Autor: z
W dniu 2020-02-23 o 18:08, Runt pisze:

dlaczego uzywasz zwrotu "poparańcy"? sadzisz ze to argument?
osmieszasz sie.

Bo lubię. ;-)

Ale oprócz tego przytaczam badania socjologiczne które jakoś się odnoszą do tematu

A Ty?

Data: 2020-02-24 06:33:07
Autor: Runt
W dniu 2020-02-23 o 18:23, z pisze:
W dniu 2020-02-23 o 18:08, Runt pisze:
dlaczego uzywasz zwrotu "poparańcy"? sadzisz ze to argument?
osmieszasz sie.
Bo lubię. ;-)
Sądzisz, że jest to argument? Jesteś smieszny.
Ale oprócz tego przytaczam badania socjologiczne które jakoś się odnoszą do tematu
To sobie przetaczaj, czy ja ci nie daję?
A Ty?
Ja mam własne zdanie, a ty?

Data: 2020-02-24 07:24:58
Autor: z
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
W dniu 2020-02-24 o 06:33, Runt pisze:
Ja mam własne zdanie, a ty?

Ja oglądam tvn24 i słucham tokfm

A Ty?

Data: 2020-02-24 06:12:31
Autor: Jacek Bialy
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
   -- - Jak Tusk nie wkroczy to Duda ma zaklepaną drugą kadencję

Tusk przegrał z Kaczyńskim piętnaście lat temu.  Dzisiaj z Dudą nie miałby żadnych szans. Dlatego wolał się wycofać.

JB

Data: 2020-02-22 20:50:14
Autor: A. Filip
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych (do 50%)
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

[...]

Mecz trwa dopóki piłka w grze.  Faworyt wygrywa przeważnie ale nie zawsze.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-23 10:02:22
Autor: Runt
W dniu 2020-02-22 o 20:39, boukun pisze:
[...]

Komorowski tez nie miał z kim przegrac. ;-)

Jak sądzisz, A.Duda powstrzyma 5G? ;-)

Data: 2020-02-23 17:36:40
Autor: z
W dniu 2020-02-23 o 10:02, Runt pisze:

Jak sądzisz, A.Duda powstrzyma 5G? ;-)

Bez Tuska? TAK

Data: 2020-02-23 18:10:46
Autor: Runt
W dniu 2020-02-23 o 17:36, z pisze:
W dniu 2020-02-23 o 10:02, Runt pisze:

Jak sądzisz, A.Duda powstrzyma 5G? ;-)

Bez Tuska? TAK

O to pytalem akurat boukuna. twoja odpowiedz jest nie tylko nieprzemyslna a wrecz dziecinna. POstaraj sie byc powaznym.

Data: 2020-02-23 18:24:34
Autor: z
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
Poważnie twierdzę że Tusk by to wygrał.

Masz inne zdanie?

Data: 2020-02-24 06:33:40
Autor: Runt
W dniu 2020-02-23 o 18:24, z pisze:
Poważnie twierdzę że Tusk by to wygrał.
Po co mu to?
Masz inne zdanie?
Tak.

Data: 2020-02-24 07:25:57
Autor: z
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
W dniu 2020-02-24 o 06:33, Runt pisze:
W dniu 2020-02-23 o 18:24, z pisze:
Poważnie twierdzę że Tusk by to wygrał.
Po co mu to?

MU? Dla Polskiej demokracji ;-)

Masz inne zdanie?
Tak.

Znaczy nie wygrałby?

Data: 2020-02-24 10:06:38
Autor: Runt
W dniu 2020-02-24 o 07:25, z pisze:
W dniu 2020-02-24 o 06:33, Runt pisze:
W dniu 2020-02-23 o 18:24, z pisze:
Poważnie twierdzę że Tusk by to wygrał.
Po co mu to?
MU? Dla Polskiej demokracji ;-)
Wierzysz w demokrację? To wyłącznie ochlokrację ostatnio wybiera naród.
Masz inne zdanie?
Tak.
Znaczy nie wygrałby?
Na jego miejscu - po co mu to?
PiS chciałby by był godny przeciwnik. Tusk ma to w nosie. Będzie wstyd jak przerypią z Kidawą albo Kamyszem.

Data: 2020-02-24 11:36:32
Autor: z
W dniu 2020-02-24 o 10:06, Runt pisze:

Wierzysz w demokrację? To wyłącznie ochlokrację ostatnio wybiera naród.

Ja głosuję na Bosaka. Zmuszają nie do życia w demokracji to stosuję jej debilne reguły ;-)

Kidawa w drugiej turze to pewna wygrana Dudy.
Co innego Bosak albo nawet Kamysz.

Data: 2020-02-24 11:38:37
Autor: z
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
O proszę jest nawet sondaż że Kamysz lepsiejszy ;-)

Data: 2020-02-24 15:11:23
Autor: Zenek Kapelinder
Duda potrzebuje tylko 1% niezdecydowanych
Ciekawe czy jak by Bosak wszedł do drugiej tury to zastosują sprawdzony z Tymińskim numer że zrobią program jak żonę bije. Rozważam możliwość głosowania na Biedronia. Ciekawie by było jak by wygrał. Pojechał by gdzieś z wizytą i by mówili że prezydent RP z żonem.

Data: 2020-02-25 06:40:59
Autor: Runt
W dniu 2020-02-24 o 11:36, z pisze:
W dniu 2020-02-24 o 10:06, Runt pisze:

Wierzysz w demokrację? To wyłącznie ochlokrację ostatnio wybiera naród.
Ja głosuję na Bosaka.

Nie wiem kto to jest. Jaki ma program?

Zmuszają nie do życia w demokracji to stosuję jej debilne reguły ;-)

Tzw. demokracja jest wygodna dla "władzy".
Mali ludzie mogą bezkarnie rządzić maluczkimi.

Kidawa w drugiej turze to pewna wygrana Dudy.

Nie jestem tego tak pewny.

Co innego Bosak albo nawet Kamysz.

Nie mam zaufania do PSL.