Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów

Data: 2020-07-14 05:41:08
Autor: japanizer
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów
Po ułaskawieniu pedofila, Duda spełnia swoją pierwszą obietnicę wyborczą: nie będzie zaostrzenia kar za pedofilię:

https://www.rp.pl/Prawo-karne/307149957-Decyzja-Trybunalu-Konstytucyjnego-w-sprawie-nowelizacji-Kodeksu-karnego.html

Przygotowany przez resort sprawiedliwości a uchwalony rok temu projekt nowelizacji Kodeksu karnego, zaostrzający kary za kilkadziesiąt przestępstw, w tym pedofilskie nie wejdzie w życie.

Data: 2020-07-14 14:43:12
Autor: u2
W dniu 14.07.2020 o 14:41, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ubek japa wyje, znaczy wszystko oki:))))))))))))))))))

Data: 2020-07-15 07:03:18
Autor: Runt
u2 i zenus lizakami
W dniu 2020-07-14 o 14:43, pijaczyna u2 pisze:
[...]

ty masz coś z łbem albo jesteś durnowaty od przepicia.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Urz%C4%85d_Bezpiecze%C5%84stwa

UB to lata 1945 - 1956. Ile lat ty durniu miałby teraz "japa"?

Czy przypadkiem (?) nie jest tak, ze to ty jesteś byłym SB-ekiem który za PiS przechrzcił się w "wiernego sługę partii" i liże razem z zenusiem odbyty nowych panów?

--
Runt

Data: 2020-07-14 15:40:11
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Po ułaskawieniu pedofila, Duda spełnia swoją pierwszą obietnicę wyborczą: nie będzie zaostrzenia kar za pedofilię:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I teraz kolejne 5 lat będziesz ujadał, przykre.
https://twitter.com/Matka_Kurka/status/1282987196493045761

boukun

Data: 2020-07-14 07:12:34
Autor: japanizer
On Tuesday, July 14, 2020 at 10:40:15 PM UTC+9, boukun wrote:
[...]

p. boukun chyba miał w swoim życiu sądowe epizody ocierające się o pedofilię? To właśnie ten pedofilski elektorat Andrzeja Dudy.

Data: 2020-07-14 16:47:24
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z pewnością nie o pedofilię. Ja się na tym nie znam, ale komuś kto ma jakieś dziwne zainteresowania, wszystko może kojarzyć się z pedofilią.

boukun

Data: 2020-07-14 07:55:38
Autor: japanizer
On Tuesday, July 14, 2020 at 11:47:29 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Z pewnością nie o pedofilię. Ja się na tym nie znam, ale komuś kto ma jakieś dziwne zainteresowania, wszystko może kojarzyć się z pedofilią.

A o co miał p. boukun sprawy sądowe?

Data: 2020-07-14 17:42:06
Autor: boukun
> [...]

Z pewnością nie o pedofilię. Ja się na tym nie znam, ale komuś kto ma jakieś
dziwne zainteresowania, wszystko może kojarzyć się z pedofilią.

Domyślam się, o co ci chodzi. Miałem w Polsce w 2006 roku zarzut podżegania do nienawiści na tle narodowościowym, w skrócie o tzw. antysemityzm i rzekome naruszenie praw autorskich w związku z posiadaniem nielicencyjnego oprogramowania na swoim komputerze. Oba zarzuty ostatecznie zostały oddalone jako bezzasadne.

boukun

Data: 2020-07-14 08:54:44
Autor: japanizer
On Wednesday, July 15, 2020 at 12:42:09 AM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

Domyślam się, o co ci chodzi. Miałem w Polsce w 2006 roku zarzut podżegania do nienawiści na tle narodowościowym, w skrócie o tzw. antysemityzm i rzekome naruszenie praw autorskich w związku z posiadaniem nielicencyjnego oprogramowania na swoim komputerze. Oba zarzuty ostatecznie zostały oddalone jako bezzasadne.

Coś p. boukun chyba nie piszecie do końca prawdy. Bo jeszcze mieliście jakieś sprawy sądowe w Niemczech, rozwód z żoną.

Data: 2020-07-14 18:42:42
Autor: boukun
> [...]

Coś p. boukun chyba nie piszecie do końca prawdy. Bo jeszcze mieliście jakieś sprawy sądowe w Niemczech, rozwód z żoną.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To już w ogóle nie na temat.

boukun

Data: 2020-07-14 19:27:23
Autor: andal
On Tue, 14 Jul 2020 18:42:42 +0200, boukun wrote:

> [...]

jakieś sprawy sądowe w Niemczech, rozwód z żoną.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

japa robi sledztwo, szuka czegos do zakapowania

Data: 2020-07-14 16:12:27
Autor: andal
On Tue, 14 Jul 2020 17:42:06 +0200, boukun wrote:

> [...]

posiadaniem nielicencyjnego oprogramowania na swoim komputerze. Oba
zarzuty ostatecznie zostały oddalone jako bezzasadne.

boukun, spowiadasz sie zydowi ?

Data: 2020-07-14 17:50:38
Autor: A. Filip
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów : japanizer obrońcą "zmian KK w dwa dni"
[...]

Ty jesteś jednak polityczną pierdołą którą atak na atak tylko po jednej
linii tak że wychodzisz na obrońce zmian w KK Sejmie w dwa dni :-)

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-zmiany-w-kodeksie-karnym-niekonstytucyjne-nowelizacja-zaklad,nId,4610750
Sejm uchwalił nowelizację w ciągu dwóch dni. Jej pierwsze czytanie
odbyło się 15 maja zeszłego roku zaś drugie czytanie i uchwalenie
nowelizacji nastąpiło 16 maja.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-07-15 07:05:26
Autor: Runt
filip obrońcą pedofilów
W dniu 2020-07-14 o 17:50, A. Filip pisze:
[...]

I kto to mówi? Bełkoczący bez związku i sensu pajac bez własnego zdania?

--
Runt

Data: 2020-07-14 22:14:49
Autor: Runt
W dniu 2020-07-14 o 14:41, japanizer@japanizer.org pisze:
Po ułaskawieniu pedofila, Duda spełnia swoją pierwszą obietnicę wyborczą: nie będzie zaostrzenia kar za pedofilię:

Własciwy kierunek ma ta partia socjalistyczna!

--
Runt

Data: 2020-07-20 00:48:07
Autor: Jacek Bialy
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów
Nieźle daliście się podejść z tym 'pedofilem' (i w ogóle przecenia pan rolę   GWna w dzisiejszej Polsce).

--
Pozdrowienia!
JB

Data: 2020-07-20 01:32:03
Autor: japanizer
On Monday, July 20, 2020 at 4:48:08 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
Nieźle daliście się podejść z tym 'pedofilem' (i w ogóle przecenia pan rolę   GWna w dzisiejszej Polsce).

Gwałcić córkę to nie pedofilia... bo przecież w rodzinie.

Data: 2020-07-20 03:03:59
Autor: Zenek Kapelinder
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów

Gwałcić córkę to nie pedofilia... bo przecież w rodzinie.

Ale sobie wytłumaczenie na to co robisz znalazłeś.

Data: 2020-07-20 03:32:54
Autor: Jacek Bialy
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów
Nieźle daliście się podejść z tym 'pedofilem' (i w ogóle przecenia pan rolę   GWna w dzisiejszej Polsce).

 - Gwałcić córkę to nie pedofilia...

Japa tam była, japa wszystko wi...  Pardon! - 'Gazeta Wyborcza' widziała :-DD

--
JB

Data: 2020-07-20 03:37:56
Autor: japanizer
On Monday, July 20, 2020 at 7:32:55 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

 - Gwałcić córkę to nie pedofilia...

Japa tam była, japa wszystko wi...  Pardon! - 'Gazeta Wyborcza' widziała :-DD

Przecież ty z resztą pistargwicy tak zaciekle bronicie tego pedofila! "To sprawa rodzinna". Co za dekle.

Data: 2020-07-20 03:59:39
Autor: Jacek Bialy
> [...]

 - Przecież ty z resztą pistargwicy tak zaciekle bronicie tego pedofila!

Nie mam w zwyczaju bronić kogoś, kogo nie znam. Natomiast znam prezydenta RP i bronię jego decyzji, którą podjął na wniosek rodziny skazanego.

JB

Data: 2020-07-20 04:53:16
Autor: japanizer
On Monday, July 20, 2020 at 7:59:40 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Nie mam w zwyczaju bronić kogoś, kogo nie znam. Natomiast znam prezydenta RP i bronię jego decyzji, którą podjął na wniosek rodziny skazanego.

Ktoś cię okłamał, najprawdopodobniej po raz kolejny TVPiS - bo wniosek o ułaskawienie złożył pedofil, a nie gwałcona córka czy jej matka.

Data: 2020-07-20 12:45:32
Autor: Jacek Bialy
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów

 - Ktoś cię okłamał, najprawdopodobniej po raz kolejny TVPiS

Nie oglądam kurszczyzny, bo to jest nudne jak flaki z olejem (tacy nawet kłamać nie potrafią).

 - bo wniosek o ułaskawienie złożył pedofil, a nie gwałcona córka czy jej matka.

Musiał złożyć chociażby z przyczyn formalnych. Ale matka i córka wysłały osobne prośby, co rozstrzyga sprawę.

JB

Data: 2020-07-20 14:05:03
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-07-20 o 13:53, japanizer@japanizer.org pisze:
wniosek o ułaskawienie złożył pedofil, a nie gwałcona córka czy jej matka.

Jednak wszyscy złożyli.

https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1485230,zeznania-rodzina-bliscy-duda-ulaskawienie-zakaz-zblizania-sie.html

"Konkubina mężczyzny zwróciła się do prezydenta z prośbą o ułaskawienie w czerwcu 2018 roku "

"Podobną prośbę złożyła córka skazanego. "

"Prośbę o ułaskawienie złożył też skazany mężczyzna"

Robert

Data: 2020-07-20 06:01:54
Autor: japanizer
On Monday, July 20, 2020 at 9:05:04 PM UTC+9, Robert Wańkowski wrote:
> [...]

"Podobną prośbę złożyła córka skazanego. "

"Prośbę o ułaskawienie złożył też skazany mężczyzna"

Ano, cud człowiek, przeszedł wielką przemianę z pedofila gwałcącego córkę w anioła, zupełnie jak to w TVPiS przedstawiali:

  Tata wyszedł z więzienia 13 albo 14 listopada 2015 roku. Od tego momentu ojciec się   zmienił, stał się innym człowiekiem, przestał pić alkohol.

  W (...) 2017 roku tata ponownie musiał odbyć karę w zakładzie.

Data: 2020-07-20 13:13:06
Autor: Jacek Bialy
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów
 - Ano, cud człowiek, przeszedł wielką przemianę z pedofila gwałcącego córkę w anioła, zupełnie jak to w TVPiS przedstawiali: (...)

Ano jak w 'Alternatywy 4'..
A ty przestań już moralizować, bo następne wybory za trzy lata i braknie ci amunicji, jak tak bedziesz strzelał po kątach.

JB

Data: 2020-07-20 17:14:20
Autor: A. Filip
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów (Polańskich gorszego sortu)
> [...]

  W (...) 2017 roku tata ponownie musiał odbyć karę w zakładzie.

A masz jaja napisać *za co* czy nie pomaga to twojej bezczelnie
bezwstydnej manipulacji?

AFAIR dostał jedną karę po wyroku za "inne czynności seksualne" wobec
córki w wieku poniżej 15 lat (3.5 roku) i przemoc wobec rodziny (15
miesięcy). [A] Kolejna odbyta kara była właśnie za złamanie zakazu
kontaktów [B] a ułaskawienie od Dudy jest w praktyce powstrzymaniem
drugiej/kolejnej sprawy za złamanie zakazu kontaktów. Wiec to czy
konkubina i już dorosła córka poparły wniosek o ułaskawienie ma bardzo
duże znaczenie choć nie jest (samodzielnie) przesądzające.

https://oko.press/co-zrobil-przestepca-ulaskawiony-przez-dude-ujawniany-wyrok-sadu-pieklo-przemocy-seksualnej/
3 lipca 2020 ; Co zrobił przestępca ułaskawiony przez Dudę? Ujawniamy
wyrok sądu, piekło przemocy seksualnej

https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1485230,zeznania-rodzina-bliscy-duda-ulaskawienie-zakaz-zblizania-sie.html
,,Gdy tata wyszedł z więzienia, ja z mamą podjęłam decyzję, że ojciec
może zamieszkać z nami. Była to moja i mamy dobrowolna decyzja(...)Tata
pracuje i pomaga nam w utrzymaniu, ja chcę, aby on nadal był z nami" -
powiedziała do protokołu córka mężczyzny. [...]
Mężczyzna został skazany na 4 lata więzienia za znęcanie się nad
swoimi bliskimi oraz molestowanie seksualne córki. Karę odbył w
całości. Wyszedł na wolność w 2015 roku. Za to, że w trakcie odbywania
kary złamał zakaz kontaktowania się z pokrzywdzonymi - wykonywał
połączenia telefoniczne i wysłał do nich co najmniej 12 listów -
został skazany na rok pozbawienia wolności. I tę karę odbył w
całości. Po opuszczeniu w marcu 2018 roku zakładu karnego zamieszkał z
pokrzywdzonymi - choć zakaz miał go obowiązywać przez 6 lat od dnia
opuszczenia więzienia po pierwszym wyroku.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-20 13:00:21
Autor: Jacek Bialy
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów (Polańskich gorszego sortu)
Mężczyzna został skazany na 4 lata więzienia za znęcanie się nad swoimi bliskimi oraz molestowanie seksualne córki.

Jak człowiek chla gorzałę, to jest zdolny do wszystkiego - a i takiemu wszystko można udowodnić - byle się go pozbyć. Ale po odsiadce wpuściła go do domu, a przecież mogła już mieć innego gacha (jak to najczęściej bywa).

JB

Data: 2020-07-20 23:47:13
Autor: A. Filip
Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów (Polańskich gorszego sortu)
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
Mężczyzna został skazany na 4 lata więzienia za znęcanie się nad swoimi bliskimi (15 miesięcy) oraz molestowanie seksualne córki (3.5
roku).

[...]

Niektóre artykuły sugerowały że nie szybka RP3 postawiły matkę i córkę w
sytuacji gdy ekonomiczne wsparcie nawet  ojca z taką przeszłością
zrobiło kluczową różnice.  Duda miał je skazać nie cofnięciem zakazu
kontaktów dla ojca na bidę z nędzą by japanizery były zadowolone.

Sprawa jest "prosta jak zwój drutu". Oczywiście że jest się czego
czepnąć, jest za co Dudę (i RP3) opierdolić ale mi się nóż w kieszeni
otwiera jak takie japanizery stosują IMHO goebbelsowkie upraszczanie
i opierdol przez omijanie szerokim łukiem kluczowych kwestii.
Jak japanizer bez tego "Dudy i PiS" nie potrafi opierdolić to widać są
lepsi niż sądziłem (nie mam przesadnych oczekiwań wobec polityków).

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-20 15:23:47
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - przecwelona pijaczyna po wyjściu z mamra wykopał gdzieś dulary i zamiast się uchlać, postanowił na powrót terroryzować dwie dorosłe kobiety, które podczas jego odsiadki nie potrafiły znaleźć ni kromki chleba, ani lepszego opiekuna niż on..  Poza tym można udowodnić, że ludzie chodzą na rękach albo na bokach (Arkadij i Borys Strugaaccy - 'Trudno być bogiem')

--
JB

Data: 2020-07-21 02:53:24
Autor: A. Filip
[...]

Polska być duża kraja - nawet taki scenariusz może się czasem trafić.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-07-20 19:23:25
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-07-20 o 15:01, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No to prasówkę odrobiliśmy. :-)

Robert

Data: 2020-07-20 20:05:44
Autor: A. Filip
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> pisze:
[...]

Prasówkę? Bardziej goebbelsówskę :-)

Tata odbył karę roku więzienia za złamanie zakazu kontaktów w postaci
wysyłanie listów i rozmów telefonicznych w trakcie pierwszego wyroku.

Polityka bez manipulacji to byłby cud.  Polityka z nachalnie bezczelną
manipulacją to żenada, a jak dla oznaka (totalnego) partacza.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-20 20:34:06
Autor: andal
On Mon, 20 Jul 2020 20:05:44 +0200, A. Filip wrote:

[...]

co chcesz od zyda, stara sie zarobic na byle gownie

Data: 2020-07-21 06:44:32
Autor: Runt
W dniu 2020-07-20 o 09:48, Jacek Bialy pisze:
Nieźle daliście się podejść z tym 'pedofilem' (i w ogóle przecenia pan rolę   GWna w dzisiejszej Polsce).

ciebie też ułaskawi ;-))))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Duda spełnia obietnice wyborcze wobec elektoratu pedofilów