Duda to zdradziecka morda, kanalia i morderca?

Data: 2017-07-24 01:54:21
Autor: japanizer
Duda to zdradziecka morda, kanalia i morderca?
Duda zawetował legislacyjnego gniota. Czy to znaczy że stał się zdradziecką mordą, kanalią i mordercą?

Data: 2017-07-24 02:34:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 10:54:22 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
Duda zawetował legislacyjnego gniota. Czy to znaczy że stał się zdradziecką mordą, kanalią i mordercą?

Wreszcie mamy Prezydenta a nie p.rezydenta.
https://youtu.be/K-Op1Mng4oY

Data: 2017-07-24 11:48:08
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 11:34 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

[...]

A jeszcze niedawno nazywaliście do dupą :)

Wy już naprawdę nie macie nawet pieprzonej nadziei. Musicie posiłkować się  "sukcesem" w postaci: "tym razem nas nie wydymano jak zwykle"...
Gratuluję totalno-histerycznej łopozycji!

--
Trefniś

Data: 2017-07-24 06:27:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 11:48:23 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Wreszcie mamy Prezydenta a nie p.rezydenta.
> https://youtu.be/K-Op1Mng4oY

A jeszcze niedawno nazywaliście do dupą :)

Każdy się może zmienić. Adrian zawetował buble, ale nie ruszył ustawy, która
ma sens. Nie jestem taki totalny. Wrocław oblige ;)

Data: 2017-07-24 18:10:04
Autor: Trefniś

pisze:

> [...]

Każdy się może zmienić. Adrian zawetował buble, ale nie ruszył ustawy,  która
ma sens. Nie jestem taki totalny. Wrocław oblige ;)

W porządku.
Tylko szkoda, że reszta na tej grupie taka analno-monotematyczna.
Musiałem się dostosować do miłośników Sphincter ani, jako ateista nie  nadstawiam drugiego policzka :)

BTW Wrocławianie protestowali pod domem Schetyny.
Biedaczysko... Gdzie by się nie odwrócił - dupa z tyłu (trzymając się  ulubionej retoryki opozycji histerycznej)...
Tu Kaczor, tam Tusk, elektorat coraz bardziej ma go z tyłu...

--
Trefniś

Data: 2017-07-24 18:24:39
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

BTW Wrocławianie protestowali pod domem Schetyny.
Biedaczysko... Gdzie by się nie odwrócił - dupa z tyłu (trzymając się  ulubionej retoryki opozycji histerycznej)...

Wrocławianie :DDDDDDDDDDDDDD
Protestowała grupa wsparcia, więcej było dziennikarzy niż protestujących - beka
była na całego :DDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-24 12:47:56
Autor: silvio balconetti
[...]

Ten plural mozna dwojako tlumaczyc:

- biblijnie: I zapytał go: Jak ci na imię? Odpowiedział Mu: Na imię mi ,,Legion", bo nas jest wielu.
- partyjnie: do towarzysza nie mowimy "ty" lub "pan", lecz "wy"

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-07-24 13:20:25
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Gratuluję totalno-histerycznej łopozycji!

Nadal jest dupą tylko nie puchnie dalej.
Czy Kłamczyński to przeżyje czy zapluje się na mównicy na śmierć? :DDDDDD
Tak czy siak ty jak zwykle zostałeś wzięty bez mydła :DDDDDDDDD
Smaruj się :DDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-24 13:27:27
Autor: Trefniś

pisze:

> [...]

Czy Kłamczyński to przeżyje czy zapluje się na mównicy na śmierć? :DDDDDD
Tak czy siak ty jak zwykle zostałeś wzięty bez mydła :DDDDDDDDD

To przecież wam potrzebna maść na ból dupy, chyba że dymanie przez 10 lat  wam znieczuliła odbyty.
To dobrze, możecie być waleni od tylca dowolnie długo, przez byle kogo, a  nawet dowolnym przedmiotem i żaden to dla was dyskomfort - taki kismet..

--
Trefniś

Data: 2017-07-24 14:06:17
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

To dobrze, możecie być waleni od tylca dowolnie długo, przez byle kogo, a  nawet dowolnym przedmiotem i żaden to dla was dyskomfort - taki kismet.

O nas się nie martw, martw się o prezesika bo właśnie dostał ataku apopleksji
:DDDDDD I nie beksuj już, otrzyj łzy, od jutra masz na pewno nową porcję
dymanka :DDDDDDDDDDDDDDD Idź po maść, bo prezesik może być brutalniejszy niż
zwykle :DDDDDDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-24 16:42:28
Autor: Bene Natus UBywatel
pajac "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3vor1v7mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...

To przecież wam potrzebna maść na ból dupy,

Robicie to sobie w trójkąciku z zenusiem i u2? ;-))

CL

Data: 2017-07-24 11:25:53
Autor: silvio balconetti
Am 24.07.2017 um 10:54 schrieb japanizer@japanizer.org:
Duda zawetował legislacyjnego gniota. Czy to znaczy że stał się zdradziecką mordą, kanalią i mordercą?

Trzeba poczekac, co prezes powie, bo to on decyduje o tym, kto jest zdradziecka morda, kanalia, morderca, gorszym sortem itp. Lingwista narodowy. :-)

Data: 2017-07-24 11:50:16
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

Duda zawetował legislacyjnego gniota. Czy to znaczy że stał się zdradziecką mordą, kanalią i mordercą?

Zawsze wiedziałem, że to wdowa po ubeku.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-24 16:41:16
Autor: Bene Natus UBywatel
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:67b0adc4-4d82-4413-8aa6-ef0669be8560googlegroups.com...
Duda zawetował legislacyjnego gniota. Czy to znaczy że stał się zdradziecką mordą, kanalią i mordercą?

Naiwnys, oj naiwnyś! Duda zawetował? Zrobił to co mu kazała Nowogrodzka wystraszona "spacerowiczami", którzy dotarli na Żoliborz. Kot się równeiż zesrał ze starchu.

CL

Duda to zdradziecka morda, kanalia i morderca?