Duda ucieka Komorowskiemu. Różnica rośnie

Data: 2015-05-15 21:46:49
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda ucieka Komorowskiemu. Różnica rośnie
Duda ucieka Komorowskiemu. Różnica dużo większa, niż po I turze

W drugiej turze 54 proc. wyborców chce oddać głos na Andrzeja Dudę, a 46
proc. na Bronisława Komorowskiego - wynika z sondażu pracowni Estymator dla
"Newsweeka". Przewidywana frekwencja to 47 proc.

Dr Jacek Chołoniewski z firmy Estymator zauważa, że w pierwszej turze
Andrzej Duda wyprzedził Bronisława Komorowskiego o 1 punkt procentowy.
Obecnie różnica wynosi aż 8 punktów.

Zdaniem eksperta, z którym rozmawiał "Newsweek" ta przewaga wynika z
"efektywniejszego zagospodarowania elektoratów" kandydatów, którzy odpadli w
pierwszej turze.

Jak wynika z badania, na Andrzeja Dudę jest gotów zagłosować co drugi
wyborca Pawła Kukiza i Janusza Korwin-Mikkego, co trzeci Magdaleny Ogórek, a
co czwarty Adama Jarubasa. Bronisław Komorowski może liczyć na tylko co
czwarty głos Pawła Kukiza i Adama Jarubasa oraz co czwarty Magdaleny Ogórek.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,Duda-ucieka-Komorowskiemu-Roznica-duzo-wieksza-niz-po-I-turze,wid,17542588,wiadomosc.html

Gonić złodzieja z Belwederu, gonić!

Data: 2015-05-15 14:02:04
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 15 maja 2015 21:46:50 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
[...]

Obecnemu prezydentowi wsparcia udzielił Balcerowicz. Za moment różnica powinna się powiększyć. Dobry był ton wypowiedzi guru od zabicia polskiej gospodarki " nie dopuścimy....". Z moich pobieżnych obserwacji wynika że wszyscy wielcy popierający odchodzącego prezydenta są za mali żeby milowymi krokami nadchodzącego prezydenta w podskoku pocałować w dupę.

Data: 2015-05-15 23:53:52
Autor: Przedstawiciel_narodu
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f77cfcf2-cb36-4810-b704-f9293e7e6e0agooglegroups.com...
[...]

De bul przegra 60:40 jak nie więcej... To jest katastrofa, a miało być tak pięknie, he, he, chodźmy i wygrajmy w pierwszej turze, u, u, uuuu....

Data: 2015-05-15 16:09:37
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 15 maja 2015 23:53:53 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
> [...]

De bul przegra 60:40 jak nie więcej... To jest katastrofa, a miało być tak pięknie, he, he, chodźmy i wygrajmy w pierwszej turze, u, u, uuuu....

Mnie wystarczy że wygra jednym głosem. Problem leży gdzieś indziej. Są dwie sprawy do załatwienia. Jak nie można rozliczyć bandytów co siedzieli przy pewnym stole to trzeba ich odsunąć od władzy. Teoretycznie pan Duda może to zrobić. Druga ważniejsza od tej pierwszej to " co dalej". Kasy nie ma. Kadr nie ma. Ochoty do kolejnych wyrzeczeń po stronie ludu pracującego i bezrobotnego miast i wsi też nie ma. Zwycięstwo które od samego początku jest przegraną nie ma sensu. To że oni teraz w telewizji popierdolą jak potłuczeni nic nie da w przyszłości. Dasz gwarancję ze zaraz po wybraniu pana Dudy na prezydenta nie zacznie się szopka z wrakiem samolotu, aborcją, jakimiś badaniami prenatalnymi, szczepieniami, sztucznym zapłodnieniem i setkami spraw które tylko wkurwiają zwykłych ludzi.

Data: 2015-05-16 01:16:43
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Mnie wystarczy że wygra jednym głosem. Problem leży gdzieś indziej. Są dwie sprawy do załatwienia. Jak nie można rozliczyć bandytów co siedzieli przy pewnym stole to trzeba ich odsunąć od władzy. Teoretycznie pan Duda może to zrobić. Druga ważniejsza od tej pierwszej to " co dalej". Kasy nie ma. Kadr nie ma. Ochoty do kolejnych wyrzeczeń po stronie ludu pracującego i bezrobotnego miast i wsi też nie ma. Zwycięstwo które od samego początku jest przegraną nie ma sensu. To że oni teraz w telewizji popierdolą jak potłuczeni nic nie da w przyszłości. Dasz gwarancję ze zaraz po wybraniu pana Dudy na prezydenta nie zacznie się szopka z wrakiem samolotu, aborcją, jakimiś badaniami prenatalnymi, szczepieniami, sztucznym zapłodnieniem i setkami spraw które tylko wkurwiają zwykłych ludzi.

A mnie interesuje, czy Duda straci czy zyska na uposażeniu?

Dlatego też przepisy te uległy zmianie i od następnej kadencji Parlamentu Europejskiego wszyscy eurodeputowani ze wszystkich krajów będą otrzymywali jednakowe wynagrodzenie - 7665,31 euro brutto miesięcznie (w przybliżeniu ok. 24 tys. zł "na rękę" miesięcznie). Wynagrodzenie to będzie wypłacane nie jak dotychczas przez kraj członkowski, z którego pochodzi eurodeputowany, ale z budżetu Unii Europejskiej. Ponadto każdy poseł będzie mógł sam wybrać, czy chce płacić podatki do kasy UE czy do kasy swojego własnego kraju.

Przedstawiona wyżej kwota, to tylko wynagrodzenie zasadnicze. Oprócz tego, każdy europoseł ma prawo do:

    Diety za każdy dzień posiedzenia parlamentu, komisji lub frakcji politycznej (298 euro, ponad 4 tys. euro miesięcznie)
    Dofinansowanie działalności biur poselskich: w Brukseli - 17,5 tys. euro, biuro krajowe - 4 tys. euro)
    Każdy europoseł otrzyma z budżetu Unii Europejskiej emeryturę.

Nowy statut przewiduje także zmianę zasad rozliczania kosztów podróży służbowych. Otóż teraz będzie się on odbywał na podstawie biletów, a nie tak jak dotychczas - na podstawie oświadczenia. Wielokrotnie bowiem zdarzało się tak, że eurodeputowany dostawał zwrot pieniędzy za bilet lotniczy , a potem okazywało się, że do Brukseli przyjechał samochodem i w dodatku z kolegą.

Czy jako prezydent RP ma szanse osiągnąć takie zarobki? Czy pan Duda odprowadzał podatki do Polski, czy do kasy UE?

Data: 2015-05-15 19:01:51
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 01:16:45 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Czy jako prezydent RP ma szanse osiągnąć takie zarobki? Czy pan Duda odprowadzał podatki do Polski, czy do kasy UE?

Chcesz mu zabrać czy dołożyć kasy?

Data: 2015-05-16 01:20:32
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Bo europoseł może się dorobić. Miesięczna pensja - 7700 euro (ok. 32,7 tys. zł), 298 euro diety za każdy dzień na posiedzeniu PE i 304 euro za dzień pracy w komisji. Niektórzy zarabiają też na służbowych podróżach, wybierając samochód zamiast samolotu. Bo za każdy kilometr poseł dostaje 0,49 euro. Policzmy: 1000 km z Poznania do Brukseli to 490 euro, czyli ponad 2 tys. zł. Zakładając nawet, że poseł jedzie samochodem palącym aż 12 litrów paliwa na 100 km, a litr paliwa kosztuje ok. 5,70 zł, tankowanie to koszt... ok. 680 zł. Sporo zostaje więc w kieszeni. Czytaj również: Europosłowie zarabiają krocie. Sprawdź, jakie mają majątki [ZDJĘCIA] O tym, że oszczędności są spore, świadczą oświadczenia majątkowe europosłów. Z wielkopolskiej piątki najlepiej wypada Filip Kaczmarek. Na koniec 2012 r. zgromadził 195 tys. zł, 160 tys. euro, 500 dolarów i ok. 23,4 tys. zł w obligacjach. Sidonia Jędrzejewska z PO miała ok. 168,3 tys. zł. Spory kapitał posiada też w sześciu nieruchomościach. Z kolei np. Andrzej Grzyb z PSL łącznie miał w 2012 r. ok. 391 tys. zł w różnych walutach. Atrakcyjne zarobki to jednak nie wszystko. Posłowie PE nie martwią się też o emeryturę. Wypłaci ją Parlament. Już po 63. roku życia. Wysokość to 3,5 proc. wynagrodzenia za każdy rok mandatu. Czyli po roku w Brukseli poseł może liczyć na ok. 1144 zł emerytury. A po 5-letniej kadencji - na ponad 5700 zł. - Trzeba przyznać, że uposażenie w PE jest wysokie - mówi prof. Zbigniew Czachór, politolog UAM. - W kryzysie warto byłoby zastanowić się nad rezygnacją z emerytury. Dlaczego podatnicy mają płacić za emeryturę człowieka, który np. za młodu był w PE, a później przez lata trudnił się czymś innym?

http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/991752,tlok-w-kolejce-do-parlamentu-europejskiego-kusza-zarobki,id,t.html

Data: 2015-05-15 21:53:28
Autor: Lord Donald
Duda ucieka Komorowskiemu. Różnica rośnie
Nie zapominajcie że nie ważne co ludzie myślą ważne jest to kto liczy głosy, Bronek ma wygraną w kieszeni, dwóch tur nie warto fałszować, wystarczy jedną to konkretną, POsrańcy nie oddadzą władzy od tak.

Data: 2015-05-15 21:00:39
Autor: Budzik
Duda ucieka Komorowskiemu. Różnica rośnie
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Nie zapominajcie że nie ważne co ludzie myślą ważne jest to kto liczy głosy, Bronek ma wygraną w kieszeni, dwóch tur nie warto fałszować, wystarczy jedną to konkretną, POsrańcy nie oddadzą władzy od tak.

Ikselka jest idiotką zaufania wiec mozesz spać spokojnie.

Data: 2015-05-15 22:01:17
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mj5irn$bgs$1speranza.aioe.org...
Nie zapominajcie że nie ważne co ludzie myślą ważne jest to kto liczy głosy, Bronek ma wygraną w kieszeni, dwóch tur nie warto fałszować, wystarczy jedną to konkretną, POsrańcy nie oddadzą władzy od tak.

Dlatego kontrolujmy gdzie tylko moĹźemy

https://siepoliczymy.pl/

Data: 2015-05-15 22:09:52
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 15 May 2015 21:53:28 +0200, Lord Donald napisał(a):

Nie zapominajcie że nie ważne co ludzie myślą ważne jest to kto liczy głosy, Bronek ma wygraną w kieszeni, dwóch tur nie warto fałszować, wystarczy jedną to konkretną, POsrańcy nie oddadzą władzy od tak.

Niestety to bardzo prawdopodobny scenariusz.
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-15 23:02:31
Autor: Stefik
Duda może naskoczyć Komorowskiemu.

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomości news:mj5if6$adj$1speranza.aioe.org...

wynika z sondażu pracowni

Sondażownie skompromitowały się całkowicie
wielokrotnie.

Data: 2015-05-15 23:55:53
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stefik" <de4X2@cos.pl> schrieb im Newsbeitrag news:55565ef2$0$27509$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To mówisz o reżimowym CBOS, które teraz nie chce się kompromitować i nabrało wody w eter... Te sondażownie są akurat nowe i niezależne. Oj dzieje się, oj dzieje...

Data: 2015-05-16 08:19:23
Autor: MarkWoydak
ciota "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj5if6$adj$1speranza.aioe.org...
[...]

Ciuli z speranza.aioe.org gonić!

MW

Data: 2015-05-16 10:06:14
Autor: Przedstawiciel_narodu
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag

Gonić złodzieja z Belwederu, gonić!

Ciuli z speranza.aioe.org gonić!

MW

Już PO ptokach... Das war's...

Data: 2015-05-16 15:52:13
Autor: Mark Woydak
Duda ucieka Komorowskiemu. Różnica rośnie

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomości news:mj6tpl$ua7$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag

Gonić złodzieja z Belwederu, gonić!

Ciuli z speranza.aioe.org gonić!

MW

Już PO ptokach... Das war's...

Sądzisz, że Duda i to całe tałałajstwo hien żądnych władzy będzie lepsze? Przecież to komuchy całą mordą. Jedyne co potrafią to rozdawac nie swoje.

MW

Data: 2015-05-16 18:53:19
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mj7i5u$cqv$5news.albasani.net...

[...]

Ale Bronek to też żydokomuch, oni wszyscy po jednych pieniądzach... Jednak to Bronek złodziej okradł Polaków z wielu lat emerytury, więc niech sam spada na zieloną trawkę...

Duda ucieka Komorowskiemu. Różnica rośnie