Duda więcej zapłaci partii Franciszka .

Data: 2015-05-12 21:09:28
Autor: ikka
Duda więcej zapłaci partii Franciszka .
W dniu 2015-05-12 o 08:23, Stefik pisze:
Duda wyda z skarbu państwa więcej pieniędzy dla partii Franciszka. Za
poparcie w wyborach partia Franciszka wystawi słony rachunek. Zapłaci
go Duda i Kaczyński pieniędzmi z skarbu państwa jeżeli dojdą do
władzy.

naszymi, to nasze pieniądze

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

Data: 2015-05-12 12:15:12
Autor: szklanynocnik
Duda więcej zapłaci partii Franciszka.
 użytkownik ikka napisał:

naszymi, to nasze pieniądze

Dlaczego ujadasz tylko w przypadku kiedy temat tyczy się
kościółkowych a całkowicie pomijasz dopłaty dla innych
grup wyznaniowych?

http://www.jewish.org.pl/index.php/en/wiadomopci-mainmenu-57/5348-05-odpisu-czyli-qroboczy-kompromisq.html

Cóż to za ciekawa selektywność?

Data: 2015-05-12 21:21:57
Autor: ikka
W dniu 2015-05-12 o 21:15, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik ikka napisał:

[...]

Bo nad godłem wisi krzyż. Bo religia jest w szkole. Bo biszkopty
ingerują w każdą dziedzinę naszego życia.
To tak zgrubnie. Bo można długo wymieniać.

Data: 2015-05-12 12:37:00
Autor: szklanynocnik
użytkownik ikka napisał:

Bo nad godłem wisi krzyż. Bo religia jest w szkole. Bo biszkopty
ingerują w każdą dziedzinę naszego życia.
To tak zgrubnie. Bo można długo wymieniać.

Bo to państwo w 966 przyjęło chrzest, a dopiero później
przygarnęło żydów i muzułmanów, bo większość ludzi to chrześcijanie.

To tolerancyjne państwo nie zmusza nikogo do lekcji religii,
Jeśli ta tolerancja ci nie pasuje, do izraela droga wolna, ale widać raczej odwrotny kierunek przepływu ludzi, tj. z izraela do Polin.

Data: 2015-05-12 21:45:05
Autor: ikka
W dniu 2015-05-12 o 21:37, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik ikka napisał:

[...]

fałszywi deczko

To tolerancyjne państwo nie zmusza nikogo do lekcji religii,

Ależ owszem, zmusza do płacenia za nie.

Jeśli ta tolerancja ci nie pasuje, do izraela droga wolna, ale
widać raczej odwrotny kierunek przepływu ludzi, tj. z izraela do
Polin.

brednie

Data: 2015-05-12 22:48:31
Autor: Stefik

Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f893758-fc9a-4576-91cb-2653d733a4d4googlegroups.com...
użytkownik ikka napisał:

[...]

Religie, bogowie to zło współczesnego świata. Powinni być izolowani.
Niech siedzą w swoich świątyniach.

To tolerancyjne państwo nie zmusza nikogo do lekcji religii,

Zejdź na ziemię, nie bujaj w obłokach. Uczniowie są zmuszani do religii :
bo ostracyzm środowiska
bo średnia ocen obejmuje ocenę z religii
bo na świadectwie jest ocena z religii
bo uzależnieni nauczyciele wiedzą kto nie chodzi na religię.
bo religia jest w środku innych lekcji

Jeśli ta tolerancja ci nie pasuje

Nie ma tolerancji ze strony partii Franciszka.
Nie oczekuj tolerancji od dyktatora.
Fajna tolerancja, gdy partyjniak z ambony wymienia nazwiska podpadniętych.

Data: 2015-05-13 00:42:16
Autor: andal

:
[...]

i tak powinno byc

a podpadnieci winni byc wychlostani

a tacy jak stefik na stos albo do stodoly

Data: 2015-05-12 21:28:13
Autor: Chiron

Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:778e61d3-d2a4-4161-8104-daba97f8b856googlegroups.com...
użytkownik ikka napisał:

[...]

Jakież to typowe. W GazuWybuch nie napisało, to i nie wie. To się nazywa homo sovieticus. Człowiek, który dobrowolnie wyrzekł się prawa d oposiadania swojej opinii

--

Chiron

Data: 2015-05-12 12:30:27
Autor: szklanynocnik
użytkownik Chiron napisał:
To się nazywa
homo sovieticus. Człowiek, który dobrowolnie wyrzekł się prawa d oposiadania swojej opinii

Mam inne zdanie, takie osoby uważam za bardzo mądre, na tyle
aby wiedziały co i kiedy mają mówić innym aby odnieść korzyść
i taką osobą jest ta pani. Urabiają tylko gojców.

Data: 2015-05-13 00:39:14
Autor: andal
On Tue, 12 May 2015 12:15:12 -0700, szklanynocnik wrote:

użytkownik ikka napisał:

naszymi, to nasze pieniądze

Dlaczego ujadasz tylko w przypadku kiedy temat tyczy się kościółkowych a
całkowicie pomijasz dopłaty dla innych grup wyznaniowych?

proste, wszystkie inne grupy sa prowadzone przez zyda

Data: 2015-05-13 00:37:59
Autor: andal
On Tue, 12 May 2015 21:09:28 +0200, ikka wrote:

[...]

wszystkie pieniadze w Polsce naleza do zyda

tylko i wylacznie

Duda więcej zapłaci partii Franciszka .