Duda wygrał!

Data: 2015-05-24 22:28:53
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 22:24, Przedstawiciel_narodu pisze:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...
E tam, te półtora godziny były potrzebne żeby zmanipulować wyniki, zobaczycie syf, zaraz okaże się że komor wygrał o czubek nosa, a jak poszaleją to nawet o lep.

Data: 2015-05-24 21:00:45
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

W dniu 24.05.2015 o 22:24, Przedstawiciel_narodu pisze:
W sztabie Dudy maj± chyba przecieki, wszyscy ¶więtuj±...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...
E tam, te półtora godziny były potrzebne żeby zmanipulować wyniki, zobaczycie syf, zaraz okaże się że komor wygrał o czubek nosa, a jak poszalej± to nawet o lep.

I co? Zmanipulowali? Trzeba być konsekwentnym... ;-)

Data: 2015-05-24 14:06:58
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:00:45 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
> I co? Zmanipulowali? Trzeba być konsekwentnym... ;-)

Ferdynand by powiedział " jak nie jak tak".

Data: 2015-05-24 23:04:19
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 23:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

[...]
poszalejÄ… to nawet o lep.

I co? Zmanipulowali? Trzeba być konsekwentnym... ;-)

Jak mówiłem podejrzewam że różnica była większa dlatego to jak na razie nie wyszło, niech policzą głosy nieważne.

Data: 2015-05-25 01:00:44
Autor: Budzik
Duda wygrał!
[...]

Jak mówiłem podejrzewam że różnica była większa dlatego to jak na razie nie wyszło, niech policz± głosy nieważne.

ROTFL
Co za głupoty...

Data: 2015-05-24 23:13:34
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:28:54 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
E tam, te półtora godziny były potrzebne żeby zmanipulować wyniki, zobaczycie syf, zaraz okaże się że komor wygrał o czubek nosa, a jak poszalej± to nawet o lep.

Obstawiam ze Komor wygra dwoma glosami ;)

Data: 2015-05-25 07:37:52
Autor: Lord z Cowshed
Duda wygrał!
No widzisz klepasie, wybory znów sfałszowano! My Polaczki macie w tych zakutych łbach zakodowane spiski!

--
Lord Cowshed