Duda wygrał!

Data: 2015-05-24 22:24:06
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda wygrał!
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Data: 2015-05-24 13:48:14
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:24:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Oszukali i wygrał. Te`półtorej godziny potrzebne były żeby ustawkę zrobić.

Data: 2015-05-24 22:50:12
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda wygrał!
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:bedf22ed-d0f4-4614-a85c-9e5d97e0d2c7googlegroups.com...
[...]

A tu cię mamy talmudysto...
To był Exit Pol, za pół godziny pierwszy bardzo dokładny sondaż.

Data: 2015-05-24 22:51:12
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 22:48, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Nie po prostu miał 80%, POsrańcy tego nie przebili nawet kantami.

Data: 2015-05-24 13:53:14
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:51:15 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Oszukali i wygrał. Te`półtorej godziny potrzebne były żeby ustawkę zrobić.

Nie po prostu miał 80%, POsrańcy tego nie przebili nawet kantami.

Komorowski liczył na uczciwe wybory i przegrał.

Data: 2015-05-24 23:02:36
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 22:53, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Tak czy inaczej Duda wygrał tylko dlatego, że wydał się dla Polaków mniejszym złem, a jak się okaże zobaczymy, na razie czekamy kolejne 5 lat na konkretnego kandydata którego w tych wyborach nie było, co do Dudy abym się mylił, było by dobrze by po 7 latach w końcu Polacy doczekali się swojego prezydenta, który okaże się godnym tego stanowiska, jak nie to czeka nas kolejne 5 lat czekania na kolejną szansę dla Polski. Czy Polakom będzie się chciało czekać, może będą musieli układ załatwić w inny sposób? Jak na razie życzę Dudzie wszystkiego najlepszego, miał mój głos, a czy zmarnowany to się okaże.

Data: 2015-05-24 14:05:35
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:02:38 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
Tak czy inaczej Duda wygrał tylko dlatego, że wydał się dla Polaków mniejszym złem, a jak się okaże zobaczymy, na razie czekamy kolejne 5 lat na konkretnego kandydata którego w tych wyborach nie było, co do Dudy abym się mylił, było by dobrze by po 7 latach w końcu Polacy doczekali się swojego prezydenta, który okaże się godnym tego stanowiska, jak nie to czeka nas kolejne 5 lat czekania na kolejną szansę dla Polski. Czy Polakom będzie się chciało czekać, może będą musieli układ załatwić w inny sposób? Jak na razie życzę Dudzie wszystkiego najlepszego, miał mój głos, a czy zmarnowany to się okaże.

Jakie 5 lat. Za góra półtora roku będzie po wojnie z Rosją. Rosja oczywiście wygra.

Data: 2015-05-24 23:18:46
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 23:05, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Jeden i drugi ma rusofobiczne skłonności. Ale to oczywiste, że w razie jakiej kolwiek militarnej konfrontacji Polki z Rosją to Rosja wygra, nie miejmy co się łudzić że te kilka rozklekotanych F16 umożliwi nam poszerzyć Polskę od morza do morza. Miejmy nadzieję, że to skutecznie ostudzi zapały militarnej napaści na Ruskich u Dudy i nie narazi naszego kraju opierając się na swoich rusofobicznych poglądach, bo Komorowski, z debilami Tuskami i Schetynami skakał jak tępy kogut.

Data: 2015-05-24 23:22:11
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda wygrał!
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Dokładnie... W 2007 roku rozwaliłem PiS, Duda musi się  mieć na baczności...

Data: 2015-05-24 14:08:31
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:24:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda że Polacy przegrali.

Data: 2015-05-24 14:12:00
Autor: donek999bronek
Duda wygrał!
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Szkoda że Polacy przegrali.

A kto w takim razie wygrał?

Data: 2015-05-24 23:24:08
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda wygrał!
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda że Polacy przegrali.

Przegraliśmy ze złodziejem i oszustem 5 lat temu. Jak będzie teraz, to się dopiero okaże. Najważniejsze, że złodziej musi odejść...

Data: 2015-05-24 23:25:28
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 23:08, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:24:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda Ĺźe Polacy przegrali.

Tego nie wiemy, z Komorowskim Polacy by przegrali na pewno, udowodnił to w poprzedniej kadencji. A jak będzie to zobaczymy, głosowaliśmy na 50% że będzie dobrze może mniej, u komora było 100% że będzie źle, a jak będzie to zobaczymy, po prostu Polacy niestety nie mieli swojego kandydata i musieli się oprzeć na rachunku prawdopodobieństwa, gdzie Duda jako niewiadoma ma lepsze prawdopodobieństwo sukcesu od pewnej porażki, którą reprezentował Komor.

Data: 2015-05-25 01:00:44
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda że Polacy przegrali.

w Jakim sensie?
Chodzi ci o te załosną frekwencje?

Data: 2015-05-25 01:42:02
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 03:00:45 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

w Jakim sensie?
Chodzi ci o te załosną frekwencje?

Zobaczysz jak się skończy kasa. Podatek katastralny 2% Cie urządza?

Data: 2015-05-25 08:56:13
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

w Jakim sensie?
Chodzi ci o te załosną frekwencje?

Zobaczysz jak się skończy kasa. Podatek katastralny 2% Cie urządza?

Oczywiście ze nie.
Ale czy to ma cos wspolnego z wyborem Dudy?

Data: 2015-05-25 02:06:06
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 10:56:13 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> Oczywiście ze nie.
Ale czy to ma cos wspolnego z wyborem Dudy?

Kasa się skończy -PO uchwali w sejmie kataster -jeśli prezydent nie POdpisze -będzie jego wina ze emeryci nie dostana wyplat, jeśli POdpisze.... Nadchodzi teraz czas POdkladania prezydentowi jednej swini za druga...nawet jeśli PiS wygra na jesieni to dostanie w nagrodę jedna wielka swinie: -rządzenie państwem-bankrutem.

Data: 2015-05-25 11:14:05
Autor: Ikselka
Duda wygrał!
Dnia Mon, 25 May 2015 02:06:06 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

> [...]

Kasa się skończy -PO uchwali w sejmie kataster -jeśli prezydent nie POdpisze -będzie jego wina ze emeryci nie dostana wyplat, jeśli POdpisze... Nadchodzi teraz czas POdkladania prezydentowi jednej swini za druga...nawet jeśli PiS wygra na jesieni to dostanie w nagrodę jedna wielka swinie: -rządzenie państwem-bankrutem.

No wiem - a PO wyjedzie do Australii...
--
XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

Data: 2015-05-25 02:21:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
napisał(a):

No wiem - a PO wyjedzie do Australii...

Wyjezdzac? Zostawiajac kwoke znoszaca zlote jaja?
Wezma się za krecia robote i przekręty, do jesieni maja sejm do dysPOzycji, sa umocowani w strukturach urzędow i samorzadow na kilka lat oraz w biznesie postnoomenklaturowo-uwlaszczeniowym, maja za co zyc. Będą wchodzić w struktury wszystkich nowych opcji -tak Kukiza jak i Boniego i Balcerowicza i zrobia sobie PO-bis. Nie zyj iXla złudzeniami. Polsce potrzeba wielkiej społecznej Solidarnosci żeby przezwyciezyc czar złotego cielca w jego Poplecznikach...

Data: 2015-05-25 02:23:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 11:21:14 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
> [...]

Wezma się za krecia robote i przekręty, do jesieni maja sejm do dysPOzycji, sa umocowani w strukturach urzędow i samorzadow na kilka lat oraz w biznesie postnoomenklaturowo-uwlaszczeniowym, maja za co zyc. Będą wchodzić w struktury wszystkich nowych opcji -tak Kukiza jak i Boniego i Balcerowicza i zrobia sobie PO-bis. Nie zyj iXla złudzeniami. Polsce potrzeba wielkiej społecznej Solidarnosci żeby przezwyciezyc czar złotego cielca w jego Poplecznikach...

POplecznikach ;)

Data: 2015-05-25 11:27:25
Autor: Ikselka
Duda wygrał!

http://www.wprost.pl/ar/497934/Olechowski-Jesli-Rosjanie-sa-gotowi-dowojny-trzeba-wyjezdzac-doAustralii/

Data: 2015-05-25 11:47:30
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

> [...]

za druga...nawet jeśli PiS wygra na jesieni to dostanie w nagrodę
jedna wielka swinie: -rządzenie państwem-bankrutem.

ROTFL
Znów teorie spiskowe.
Fałszerstwo! Zeby czasami prezes nie wyszedł na mównice i nie krzyknął fałszerstwo z przyzwyczajenia... :)

Data: 2015-05-25 11:12:06
Autor: Ikselka
Duda wygrał!
Dnia Mon, 25 May 2015 01:42:02 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

0,2% tępaku. O,2%.

Data: 2015-05-25 02:16:24
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
napisał(a):

0,2% tępaku. O,2%.
-- XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s
Głosuję na Dudę!

Poczekamy zobaczymy stara pudernico.

Data: 2015-05-25 02:22:02
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 11:16:25 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

O wlasnie! Widzisz ixla. Już masz odzew...starej gwardii ;P

Data: 2015-05-25 11:28:43
Autor: Ikselka
Duda wygrał!

napisał(a):

> [...]
Głosuję na Dudę!

Poczekamy zobaczymy stara pudernico.

O wlasnie! Widzisz ixla. Już masz odzew...starej gwardii ;P

W dodatku bezjajecznej.

Data: 2015-05-24 22:28:53
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 22:24, Przedstawiciel_narodu pisze:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...
E tam, te półtora godziny były potrzebne żeby zmanipulować wyniki, zobaczycie syf, zaraz okaże się że komor wygrał o czubek nosa, a jak poszaleją to nawet o lep.

Data: 2015-05-24 21:00:45
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

[...]

I co? Zmanipulowali? Trzeba być konsekwentnym... ;-)

Data: 2015-05-24 14:06:58
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:00:45 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
> I co? Zmanipulowali? Trzeba być konsekwentnym... ;-)

Ferdynand by powiedział " jak nie jak tak".

Data: 2015-05-24 23:04:19
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 23:00, Budzik pisze:
UĹźytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

[...]

Jak mówiłem podejrzewam że różnica była większa dlatego to jak na razie nie wyszło, niech policzą głosy nieważne.

Data: 2015-05-24 23:13:34
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:28:54 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
E tam, te półtora godziny były potrzebne żeby zmanipulować wyniki, zobaczycie syf, zaraz okaże się że komor wygrał o czubek nosa, a jak poszaleją to nawet o lep.

Obstawiam ze Komor wygra dwoma glosami ;)

Data: 2015-05-25 07:37:52
Autor: Lord z Cowshed
Duda wygrał!
No widzisz klepasie, wybory znów sfałszowano! My Polaczki macie w tych zakutych łbach zakodowane spiski!

--
Lord Cowshed

Data: 2015-05-24 23:44:52
Autor: Ikselka
Duda wygrał!
Dnia Sun, 24 May 2015 22:24:06 +0200, Przedstawiciel_narodu napisał(a):

W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Znacznie wcześniej były znaki na niebie i ziemi, o których się nawet firmom
sondażowym nie sniło - wystarczyło spojrzeć na GARNITURY (rzecz nietypowa
wręcz!) szefów "Faktu" na spotkaniu Dudy z Lisem w siedzibie gazety 3-)

Data: 2015-05-25 01:46:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Duda wygrał!
Ikselka wrote:

[...]

Duda wygląda nawet OK, ale dlaczego na bogów te garnitury?
Czarzasty też w garniaku... ludzie potrzebują jednak chyba trochę więcej luzu, hm...?

--
СВЕТ
МИР

Duda wygrał!