Duda wygrał!

Data: 2015-05-24 13:48:14
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:24:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
W sztabie Dudy maj± chyba przecieki, wszyscy ¶więtuj±...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Oszukali i wygrał. Te`półtorej godziny potrzebne były żeby ustawkę zrobić.

Data: 2015-05-24 22:50:12
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda wygrał!
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:bedf22ed-d0f4-4614-a85c-9e5d97e0d2c7googlegroups.com...
[...]

A tu cię mamy talmudysto...
To był Exit Pol, za pół godziny pierwszy bardzo dokładny sondaż.

Data: 2015-05-24 22:51:12
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 22:48, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:24:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Oszukali i wygrał. Te`półtorej godziny potrzebne były żeby ustawkę zrobić.

Nie po prostu miał 80%, POsrańcy tego nie przebili nawet kantami.

Data: 2015-05-24 13:53:14
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:51:15 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Oszukali i wygrał. Te`półtorej godziny potrzebne były żeby ustawkę zrobić.

Nie po prostu miał 80%, POsrańcy tego nie przebili nawet kantami.

Komorowski liczył na uczciwe wybory i przegrał.

Data: 2015-05-24 23:02:36
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 22:53, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Tak czy inaczej Duda wygrał tylko dlatego, że wydał się dla Polaków mniejszym złem, a jak się okaże zobaczymy, na razie czekamy kolejne 5 lat na konkretnego kandydata którego w tych wyborach nie było, co do Dudy abym się mylił, było by dobrze by po 7 latach w końcu Polacy doczekali się swojego prezydenta, który okaże się godnym tego stanowiska, jak nie to czeka nas kolejne 5 lat czekania na kolejną szansę dla Polski. Czy Polakom będzie się chciało czekać, może będą musieli układ załatwić w inny sposób? Jak na razie życzę Dudzie wszystkiego najlepszego, miał mój głos, a czy zmarnowany to się okaże.

Data: 2015-05-24 14:05:35
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:02:38 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Komorowski liczył na uczciwe wybory i przegrał.

Tak czy inaczej Duda wygrał tylko dlatego, że wydał się dla Polaków mniejszym złem, a jak się okaże zobaczymy, na razie czekamy kolejne 5 lat na konkretnego kandydata którego w tych wyborach nie było, co do Dudy abym się mylił, było by dobrze by po 7 latach w końcu Polacy doczekali się swojego prezydenta, który okaże się godnym tego stanowiska, jak nie to czeka nas kolejne 5 lat czekania na kolejn± szansę dla Polski. Czy Polakom będzie się chciało czekać, może będ± musieli układ załatwić w inny sposób? Jak na razie życzę Dudzie wszystkiego najlepszego, miał mój głos, a czy zmarnowany to się okaże.

Jakie 5 lat. Za góra półtora roku będzie po wojnie z Rosj±. Rosja oczywi¶cie wygra.

Data: 2015-05-24 23:18:46
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 23:05, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

doczekali siÄ™ swojego prezydenta, ktĂłry okaĹĽe siÄ™ godnym tego
stanowiska, jak nie to czeka nas kolejne 5 lat czekania na kolejnÄ…
szansę dla Polski. Czy Polakom będzie się chciało czekać, może będą
musieli układ załatwić w inny sposób? Jak na razie życzę Dudzie
wszystkiego najlepszego, miał mój głos, a czy zmarnowany to się okaże.

Jakie 5 lat. Za góra półtora roku będzie po wojnie z Rosją. Rosja oczywiście wygra.

Jeden i drugi ma rusofobiczne skłonności. Ale to oczywiste, że w razie jakiej kolwiek militarnej konfrontacji Polki z Rosją to Rosja wygra, nie miejmy co się łudzić że te kilka rozklekotanych F16 umożliwi nam poszerzyć Polskę od morza do morza. Miejmy nadzieję, że to skutecznie ostudzi zapały militarnej napaści na Ruskich u Dudy i nie narazi naszego kraju opierając się na swoich rusofobicznych poglądach, bo Komorowski, z debilami Tuskami i Schetynami skakał jak tępy kogut.

Data: 2015-05-24 23:22:11
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda wygrał!
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

DokĹ‚adnie... W 2007 roku rozwaliĹ‚em PiS, Duda musi siÄ™  mieć na bacznoĹ›ci...

Duda wygrał!