Duda wygrał!

Data: 2015-05-24 14:08:31
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:24:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda że Polacy przegrali.

Data: 2015-05-24 14:12:00
Autor: donek999bronek
Duda wygrał!
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Szkoda że Polacy przegrali.

A kto w takim razie wygrał?

Data: 2015-05-24 23:24:08
Autor: Przedstawiciel_narodu
Duda wygrał!
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda że Polacy przegrali.

Przegraliśmy ze złodziejem i oszustem 5 lat temu. Jak będzie teraz, to się dopiero okaże. Najważniejsze, że złodziej musi odejść...

Data: 2015-05-24 23:25:28
Autor: Lord Donald
Duda wygrał!
W dniu 24.05.2015 o 23:08, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 24 maja 2015 22:24:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda Ĺźe Polacy przegrali.

Tego nie wiemy, z Komorowskim Polacy by przegrali na pewno, udowodnił to w poprzedniej kadencji. A jak będzie to zobaczymy, głosowaliśmy na 50% że będzie dobrze może mniej, u komora było 100% że będzie źle, a jak będzie to zobaczymy, po prostu Polacy niestety nie mieli swojego kandydata i musieli się oprzeć na rachunku prawdopodobieństwa, gdzie Duda jako niewiadoma ma lepsze prawdopodobieństwo sukcesu od pewnej porażki, którą reprezentował Komor.

Data: 2015-05-25 01:00:44
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

W sztabie Dudy mają chyba przecieki, wszyscy świętują...
Kopacz odwałała konferencję, w sztabie komorra smuta...

Szkoda że Polacy przegrali.

w Jakim sensie?
Chodzi ci o te załosną frekwencje?

Data: 2015-05-25 01:42:02
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 03:00:45 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

w Jakim sensie?
Chodzi ci o te załosną frekwencje?

Zobaczysz jak się skończy kasa. Podatek katastralny 2% Cie urządza?

Data: 2015-05-25 08:56:13
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

w Jakim sensie?
Chodzi ci o te załosną frekwencje?

Zobaczysz jak się skończy kasa. Podatek katastralny 2% Cie urządza?

Oczywiście ze nie.
Ale czy to ma cos wspolnego z wyborem Dudy?

Data: 2015-05-25 02:06:06
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 10:56:13 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> Oczywiście ze nie.
Ale czy to ma cos wspolnego z wyborem Dudy?

Kasa się skończy -PO uchwali w sejmie kataster -jeśli prezydent nie POdpisze -będzie jego wina ze emeryci nie dostana wyplat, jeśli POdpisze.... Nadchodzi teraz czas POdkladania prezydentowi jednej swini za druga...nawet jeśli PiS wygra na jesieni to dostanie w nagrodę jedna wielka swinie: -rządzenie państwem-bankrutem.

Data: 2015-05-25 11:14:05
Autor: Ikselka
Duda wygrał!
Dnia Mon, 25 May 2015 02:06:06 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

> [...]

Kasa się skończy -PO uchwali w sejmie kataster -jeśli prezydent nie POdpisze -będzie jego wina ze emeryci nie dostana wyplat, jeśli POdpisze... Nadchodzi teraz czas POdkladania prezydentowi jednej swini za druga...nawet jeśli PiS wygra na jesieni to dostanie w nagrodę jedna wielka swinie: -rządzenie państwem-bankrutem.

No wiem - a PO wyjedzie do Australii...
--
XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

Data: 2015-05-25 02:21:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
napisał(a):

No wiem - a PO wyjedzie do Australii...

Wyjezdzac? Zostawiajac kwoke znoszaca zlote jaja?
Wezma się za krecia robote i przekręty, do jesieni maja sejm do dysPOzycji, sa umocowani w strukturach urzędow i samorzadow na kilka lat oraz w biznesie postnoomenklaturowo-uwlaszczeniowym, maja za co zyc. Będą wchodzić w struktury wszystkich nowych opcji -tak Kukiza jak i Boniego i Balcerowicza i zrobia sobie PO-bis. Nie zyj iXla złudzeniami. Polsce potrzeba wielkiej społecznej Solidarnosci żeby przezwyciezyc czar złotego cielca w jego Poplecznikach...

Data: 2015-05-25 02:23:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 11:21:14 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
> [...]

Wezma się za krecia robote i przekręty, do jesieni maja sejm do dysPOzycji, sa umocowani w strukturach urzędow i samorzadow na kilka lat oraz w biznesie postnoomenklaturowo-uwlaszczeniowym, maja za co zyc. Będą wchodzić w struktury wszystkich nowych opcji -tak Kukiza jak i Boniego i Balcerowicza i zrobia sobie PO-bis. Nie zyj iXla złudzeniami. Polsce potrzeba wielkiej społecznej Solidarnosci żeby przezwyciezyc czar złotego cielca w jego Poplecznikach...

POplecznikach ;)

Data: 2015-05-25 11:27:25
Autor: Ikselka
Duda wygrał!

http://www.wprost.pl/ar/497934/Olechowski-Jesli-Rosjanie-sa-gotowi-dowojny-trzeba-wyjezdzac-doAustralii/

Data: 2015-05-25 11:47:30
Autor: Budzik
Duda wygrał!
Użytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

> [...]

za druga...nawet jeśli PiS wygra na jesieni to dostanie w nagrodę
jedna wielka swinie: -rządzenie państwem-bankrutem.

ROTFL
Znów teorie spiskowe.
Fałszerstwo! Zeby czasami prezes nie wyszedł na mównice i nie krzyknął fałszerstwo z przyzwyczajenia... :)

Data: 2015-05-25 11:12:06
Autor: Ikselka
Duda wygrał!
Dnia Mon, 25 May 2015 01:42:02 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

0,2% tępaku. O,2%.

Data: 2015-05-25 02:16:24
Autor: kogutek444
Duda wygrał!
napisał(a):

0,2% tępaku. O,2%.
-- XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s
Głosuję na Dudę!

Poczekamy zobaczymy stara pudernico.

Data: 2015-05-25 02:22:02
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Duda wygrał!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 11:16:25 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

O wlasnie! Widzisz ixla. Już masz odzew...starej gwardii ;P

Data: 2015-05-25 11:28:43
Autor: Ikselka
Duda wygrał!

napisał(a):

> [...]
Głosuję na Dudę!

Poczekamy zobaczymy stara pudernico.

O wlasnie! Widzisz ixla. Już masz odzew...starej gwardii ;P

W dodatku bezjajecznej.