Duda zagrał Smoleńskiem za 500 000 PLN

Data: 2015-02-08 18:24:43
Autor: Mark Woydak
Duda zagrał Smoleńskiem za 500 000 PLN
"Wyst±pienie zakończyło się burz± konfetti. Konwencja odbywała się pod
hasłem "Przyszło¶ć ma na imię Polska". Na scenie ustawiony był wielki ekran,
na którym w trakcie przemówień pojawiały się prezentacje, m.in. zdjęcia pary
prezydenckiej Marii i Lecha Kaczyńskich."

 "Andrzej Duda na prezydenta. Reszta kandydatów na piwo" - żartował
Rewiński."

Piszczoch komuny, spasiony odyniec. Skończy tak jak Tomaszewski. Z
podwinietym ogonem.

Samozadowolenie to fajna sprawa. Tylko kto za to zapłaci?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Posel-kpi-z-konwencji-Andrzeja-Dudy-PiS-wydalo-pol-miliona-Bogata-partia-wolno-jej,wid,17243244,wiadomosc.html

MW

Data: 2015-02-08 21:42:49
Autor: Lord Donald
Duda zagrał Smoleńskiem za 500 000 PL N
Z tego co widać to POsrańcy próbują coś ugrać na smoleńsku, za pierwszym razem De-Bulowi dzięki temu coś się udało ugrać, czy znowu próbuje po tych samych trupach wspiąć się do celu.

Duda zagrał Smoleńskiem za 500 000 PLN