Dudaizacja prawa.

Data: 2015-11-18 05:44:25
Autor: stevep
Dudaizacja prawa.
# Prezydent Andrzej Duda ułaskawieniem wiceprezesa PiS Mariusza  Kamińskiego, którego skazano w pierwszej instancji na trzy lata  pozbawienia wolności za przekroczenie uprawnień w czasach pełnienia  stanowiska szefa CBA wywołał lawinę krytyki. Sprytne uchronienie nowego  koordynatora ds. służb specjalnych nazywane jest "dudaizacją prawa".  Kamińskiemu przypomina się też, że skorzystanie z prezydenckiego  ułaskawienia oznacza przyznanie się do winy. #
Ze strony:
http://natemat.pl/162179,dudaizacja-prawa-takiej-bezczelnosci-nie-bylo-nawet-za-sld-oto-komentarze-po-ulaskawieniu-wiceprezesa-pis-przez-prezydenta-dude

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-17 22:53:36
Autor: tuskopacz'ino
Dudaizacja prawa.
On Tuesday, November 17, 2015 at 11:44:32 PM UTC-5, stevep wrote:
[...]

Az milo patrzec, jak sie POstkomusze qrwy napinaja.
Kryminaly i szubienice powinny byc ich pelne.

tuskopacz'ino

Data: 2015-11-18 09:05:32
Autor: stevep
Dudaizacja prawa.
W dniu .11.2015 o 07:53 tuskopacz'ino <zbronson@gmail.com> pisze:

[...]

To się kretynie powieś będszie ci jeszcze milej.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-18 01:04:13
Autor: tuskopacz'ino
Dudaizacja prawa.
On Wednesday, November 18, 2015 at 3:05:41 AM UTC-5, stevep wrote:

> Az milo patrzec, jak sie POstkomusze qrwy napinaja.
> Kryminaly i szubienice powinny byc ich pelne.
>
> tuskopacz'ino

To się kretynie powieś będszie ci jeszcze milej.

Juz chyba wielu mowilo ci, ze jestes idiota.
Jestes tak prymitywny, jak tylko lewak byc moze.
Sraczki dostales po ostatnich wyborach.
Az milo patrzec na takich jak ty kretynow.

tuskopacz'ino

Data: 2015-11-18 13:43:32
Autor: stevep
Dudaizacja prawa.
W dniu .11.2015 o 10:04 tuskopacz'ino <zbronson@gmail.com> pisze:

> [...]

Jestes tak prymitywny, jak tylko lewak byc moze.
Sraczki dostales po ostatnich wyborach.
Az milo patrzec na takich jak ty kretynow.

Ilu ci mówiło nie wiem, ale ja ci mówię, że jesteś idiotą.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-18 00:54:52
Autor: basia@sbcglobal.net
Dudaizacja prawa.
On Tuesday, November 17, 2015 at 8:44:32 PM UTC-8, stevep wrote:

Kamińskiemu przypomina się też, że skorzystanie z prezydenckiego  ułaskawienia oznacza przyznanie się do winy.

W jaki sposob?  Na czysta logike chyba?

Skorzystanie z ulaskawienia nie jest przyznaniem sie do winy.

W zasadzie nic taka decyzja realnie nie mowi o winie.

Kazda apelacje charakteryzuje ryzyko.  Sadownictwo to nie jakas nauka matematematyczna czy inna scisla, i bledy sie zdarzaja bardzo czesto.  Skorzystanie z ulaskawienia jest
sposobem zlikwidowania ryzyka pomylki w procesie apelacji, i tyle.

Kazda racjonalna osoba, minimalizujaca ryzyko, przyjmie ulaskawienie, ...winna badz tez nie. Basia

Data: 2015-11-18 02:47:55
Autor: basia@sbcglobal.net
Dudaizacja prawa.
On Wednesday, November 18, 2015 at 12:54:54 AM UTC-8, ba...@sbcglobal.net wrote:
On Tuesday, November 17, 2015 at 8:44:32 PM UTC-8, stevep wrote:

> Kamińskiemu przypomina się też, że skorzystanie z prezydenckiego  > ułaskawienia oznacza przyznanie się do winy. W jaki sposob?  Na czysta logike chyba?

Skorzystanie z ulaskawienia nie jest przyznaniem sie do winy.

Rozumiem ze formalnie ulaskawiony bedzie mial status winnego,
ale to nie jest to samo co przyznanie sie do winy.

Basia