Dudusiowi pekla opona

Data: 2016-03-06 11:48:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dudusiowi pekla opona
Hello J.F.,

Friday, March 4, 2016, 7:46:47 PM, you wrote:

Prezydentowi pekla opona na autostradzie
http://www.tvn24.pl/pekla-opona-w-limuzynie-prezydenta-dudy,624745,s.html
Jakze to tak - bomby nie bylo ?
Tak to jest, jak sie kupuje od najtanszego dostawcy :-)
Nie mam doswiadczenia z peknieta opona ... duzo trzeba przekroczyc,
aby w polu wyladowac ?
Czy 140 to az nadto wystarczy ?

Straciłem oponę na A4 przy prędkości bardzo nieprzyzwoitej, również
podczas wyprzedzania. I nie mogę pojąć, dlaczego on wylądował w rowie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-03-06 12:00:28
Autor: Shrek
Dudusiowi pekla opona
On 06.03.2016 11:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

Straciłem oponę na A4 przy prędkości bardzo nieprzyzwoitej, również
podczas wyprzedzania. I nie mogę pojąć, dlaczego on wylądował w rowie.

Bo z dowolnego powodu zahaczył o lewe pobocze (widać bezspornie na filmie) i zrobił to co zrobiłaby wiekszość z nas - skontrował za mocno i zrobił klasyczną rybkę. Pytanie czy od kierowcy prezydenckiej limuzyny nie nalezałoby wymagać ciut więcej niż od każdego z nas.

Drugie pytanie czy wożąc głowę państwa należy zapierdalać a jeśli tak, to dlaczego? No bo przecież przed nikim nie spierdalali, a normalnie jechali na narty.

Shrek.

Data: 2016-03-06 12:20:19
Autor: PeJot
Dudusiowi pekla opona
W dniu 2016-03-06 o 12:00, Shrek pisze:
No bo przecie¿ przed nikim nie spierdalali, a normalnie
jechali na narty.

"Zim± narty, latem rower". Bêdzie siê dzia³o :>

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2016-03-06 12:31:16
Autor: J.F.
Dudusiowi pekla opona
Dnia Sun, 6 Mar 2016 11:48:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa³(a):
[...]

Straci³em oponê na A4 przy prêdko¶ci bardzo nieprzyzwoitej, równie¿
podczas wyprzedzania. I nie mogê poj±æ, dlaczego on wyl±dowa³ w rowie.

Ale straciles wybuchowo czy "powoli spadlo cisnienie" Tu wez pod uwage ze tylny naped i potezny silnik ... no ale ESP
powinno nad kierowca zapanowac.

J.

Data: 2016-03-06 13:06:14
Autor: Robert Wańkowski
Dudusiowi pekla opona
A w tych autach z kolumny by³y wideorejestratory?

Robert

Data: 2016-03-06 13:07:45
Autor: Shrek
Dudusiowi pekla opona
On 06.03.2016 13:06, Robert Wañkowski wrote:
A w tych autach z kolumny by³y wideorejestratory?

To zale¿y co na nich widaæ. Obstawiam "nie mo¿emy ujawniæ tej informacji".

Shrek.

Data: 2016-03-06 15:26:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dudusiowi pekla opona
Hello J.F.,

Sunday, March 6, 2016, 12:31:16 PM, you wrote:

[...]

Najpierw powoli (nic złego się nie działo) a potem pierdolnęło.

Tu wez pod uwage ze tylny naped i potezny silnik ... no ale ESP
powinno nad kierowca zapanowac.

Znaczy kierowca po wystrzale opony dodał gwałtownie gazu? To się kupy
nie trzyma - przecież oni mają opanowywanie samochodu po utracie opony
ćwiczone.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-03-06 15:52:56
Autor: J.F.
Dudusiowi pekla opona
Dnia Sun, 6 Mar 2016 15:26:01 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa³(a):
[...]
Najpierw powoli (nic z³ego siê nie dzia³o) a potem pierdolnê³o.

I co dalej ?
Odglos zapewnie nie byl mily, ale lagodne hamowanie nie powinno miec
problemow.

Tu wez pod uwage ze tylny naped i potezny silnik ... no ale ESP
powinno nad kierowca zapanowac.
Znaczy kierowca po wystrzale opony doda³ gwa³townie gazu? To siê kupy
nie trzyma - przecie¿ oni maj± opanowywanie samochodu po utracie opony
æwiczone.

A nie ucieczke z miejsca zamachu w pierwszej kolejnosci ?

Poza tym ... szkolenie u rajdowcow, a ci rajdowcy sami czesto wylatuja
:-)

J.

Data: 2016-03-06 16:29:03
Autor: Shrek
Dudusiowi pekla opona
On 06.03.2016 15:52, J.F. wrote:

Poza tym ... szkolenie u rajdowcow, a ci rajdowcy sami czesto wylatuja
:-)

Czy aby na pewno u rajdowców? Oni zupe³nie innymi autami i w zupe³nie innym celu zapierdalaj±;) Obstawiam raczej, ¿e szkol± siê u producenta.

Shrek.

Data: 2016-03-07 00:09:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dudusiowi pekla opona
Hello J.F.,

Sunday, March 6, 2016, 3:52:56 PM, you wrote:

[...]

W miarę degradacji opony rzucało coraz bardziej ale zdołałem bez
przygód zjechać z lewego na awaryjny w dość ciężkim ruchu i zatrzymać
siÄ™.

[...]

Szkolenie powinno być w ośrodku producenta samochodu, przez
wykwalifikowanego instruktora. Ale może wypieprzyli wszystkich
fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-03-07 09:00:59
Autor: Koalkon
Dudusiowi ... nie z Å‚apanki.
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:1570212789$20160307000945squadack.com...

Ale może wypieprzyli wszystkich
fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.

RoMan

PiSdzielcy nie obsadzajÄ… stanowisk "z Å‚apanki".
Najprawdopodobniej wypieprzyli fachowca, a na to miejsce zatrudnili
pociotka, lub kogoś kto woził autobusem ludzi na spędy Rydzyka,
albo w najlepszym przypadku taksówkarz, ale zasłużony dla partii PiS.

Data: 2016-03-07 11:12:01
Autor: J.F.
Dudusiowi pekla opona
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:1570212789$20160307000945@squadack.com...
Hello J.F.,
[...]

A ten instruktor czy fachowiec to skad ?
Tylko nie pisz "na etacie producenta".

No bo wiesz - ja takiego szkolenia nie zrobie, Ty zapewne tez nie, to skad wziac fachowca ?  :-)

J.

Data: 2016-03-07 13:23:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dudusiowi pekla opona
Hello J.F.,

Monday, March 7, 2016, 11:12:01 AM, you wrote:

[...]
                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
wykwalifikowanego instruktora. Ale może wypieprzyli wszystkich
fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.
A ten instruktor czy fachowiec to skad ?

Twoim zdaniem BMW jest produkowane w Polsce?

Tylko nie pisz "na etacie producenta".

Oczywiście. Albo na kontrakcie.

No bo wiesz - ja takiego szkolenia nie zrobie, Ty zapewne tez nie, to skad wziac fachowca ?  :-)

Znowu Ci siÄ™ nudzi i trollujesz?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-03-07 14:27:23
Autor: J.F.
Dudusiowi pekla opona
[...]

Ale Opel juz bywa.
Poza tym kierowcy BOR maja tez szkolenia "wewnetrzne" - takie zwykle - z techniki jazdy, czy chocby obowiazkowe "kierowcy pojazdu uprzywilejowanego".

Tylko nie pisz "na etacie producenta".
Oczywiście. Albo na kontrakcie.

No bo wiesz - ja takiego szkolenia nie zrobie, Ty zapewne tez nie, to
skad wziac fachowca ?  :-)
Znowu Ci siÄ™ nudzi i trollujesz?

RoManie - ale to nie jest "normalna umiejetnosc".  Kierowca po kursie PJ jej nie umie, instruktor na tymze kursie tez nie umie, na studiach tez zajec z tego nie ma - ludzie ktorzy umieja to IMO w jakis tam sposob ze sportem samochodowym sa zwiazani.
No i moga byc spaczeni przez wlasne szkolenie.

Wyjatki widze trzy:
-wszelkiego rodzaju ABJ, gdzie instruktorzy ograniczaja zakres szkolenia do celow "zwyklego" kursanta,
-skandynawscy instruktorzy od szkolenia doszkalajacego - czyli jak jezdzic po bialej drodze,
-BMW to akurat moze miec paru specow na etacie, chocby do rozwijania systemu ESP.

Mnie np wychodzi, ze w razie poslizgu na sniegu, najlepiej wcisnac sprzeglo, oczywiscie oprocz krecenia kierownica.
Proby kontrolowania gazem jakos czesciej koncza sie piruetem.

A to nie jest to, co sie ceni na rajdzie, i niekoniecznie to, co sie ceni w BOR - w sensie - najpierw uciec z miejsca ataku ...

J.

Data: 2016-03-07 18:17:48
Autor: Cavallino
Dudusiowi pekla opona
W dniu 07.03.2016 o 00:09, RoMan Mandziejewicz pisze:

Szkolenie powinno być w ośrodku producenta samochodu, przez
wykwalifikowanego instruktora. Ale może wypieprzyli wszystkich
fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.

Skoro kierowca został szefem, to może sprzątacz został kierowcą - za PIS każda opcja jest możliwa.

Data: 2016-03-06 13:14:43
Autor: Cavallino
Dudusiowi pekla opona
W dniu 06.03.2016 o 11:48, RoMan Mandziejewicz pisze:
[...]

Jeśli pęknięcie opony to był skutek bączka, a nie jego przyczyna, a bączek był spowodowany tylnym napędem i wjazdem w coś śliskiego (np. w kałużę), to dalej wszystko mogło wyglądać dokładnie tak jak na filmie.

Dudusiowi pekla opona