Dudziński utonął?

Data: 2009-06-19 00:02:23
Autor: lot
Dudziński utonął?
Bo tak kameralnie się zrobiło na sekcie...
No chyba że w końcu trafił mu się jakiś per klient.

Lot

Data: 2009-06-19 08:20:00
Autor: Kot Prezydenta
Dudziński utonął?

Użytkownik <lot> napisał w wiadomości news:4a3ab96fnews.home.net.pl...
Bo tak kameralnie się zrobiło na sekcie...
No chyba że w końcu trafił mu się jakiś per klient.

Zostawił kogoś na rafie i szuka od kilku dni ?

Data: 2009-06-19 10:12:44
Autor: adam
Dudziński utonął?
No chyba że w końcu trafił mu się jakiś per klient.

Janek przebywa do czwartu na kusie Instruktorskim

Data: 2009-06-19 10:23:17
Autor: Sławomir Lewandowski
Dudziński utonął?
Janek przebywa do czwartu na kusie Instruktorskim

Szkoli umiejętności z praktycznego użycia wazeliny w klubie byznesmena??

Data: 2009-06-19 13:01:03
Autor: adam
Dudziński utonął?
Szkoli umiejętności z praktycznego użycia wazeliny w klubie byznesmena??

Zazdrość to grzech. A Janek niedługo będzie Course Directorem, a ty kiedy how how?

jk

Data: 2009-06-19 09:47:17
Autor: Pszemol
Dudziński utonął?
"adam" <17771123ds@wpp.pl> wrote in message news:h1fr5n$n3l$1news.onet.pl...
Szkoli umiejętności z praktycznego użycia wazeliny w klubie byznesmena??

Zazdrość to grzech. A Janek niedługo będzie Course Directorem,
a ty kiedy how how?

A ktoś mi tu próbował sugerować że mam jakieś urojenia
w sprawie nagonki na Dudzińskiego... Ten wątek właśnie
dowodzi nieobiektywnego, tendencyjnego traktowania.

Data: 2009-06-19 13:03:55
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Dudziński utonął?

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h1fr5n$n3l$1news.onet.pl...
Szkoli umiejętności z praktycznego użycia wazeliny w klubie byznesmena??

Zazdrość to grzech. A Janek niedługo będzie Course Directorem, a ty kiedy how how?

Czyli przechodzi do PADI?

Data: 2009-06-19 13:09:14
Autor: jacekplacek
Dudziński utonął?
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):

> Zazdrość to grzech. A Janek niedługo będzie Course Directorem, a ty kiedy > how how?

Czyli przechodzi do PADI?

A czym mu PADI zawiniło? No bo jak nie z zemsty, to po co?

Data: 2009-06-19 16:20:04
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Dudziński utonął?

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h1g2lp$n36$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> how how?

Czyli przechodzi do PADI?

A czym mu PADI zawiniło? No bo jak nie z zemsty, to po co?

Course Director - to stopień PADI stąd moje podejrzenia :D

W innych znanych mi anglojęzycznych organizacjach w tym SSI jest Instructor Trainer (i Certifier)

;)

pozdrówka i ładnej pogody na weekend
Karol

Data: 2009-06-22 09:37:11
Autor: qlphon
Dudziński utonął?
Szkoli umiejętności z praktycznego użycia wazeliny w klubie byznesmena??

Zazdrość to grzech. A Janek niedługo będzie Course Directorem, a ty kiedy how how?

kolina!
PRZESTAŃ MUTOWAĆ !

Data: 2009-06-19 15:18:31
Autor: Wojtek Potoczak
Dudziński utonął?
"adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
Janek przebywa do czwartu na kusie Instruktorskim

Ale gdzie moga jeszcze powiekszyc zajebistosc najlepszego istruktora? Chyba tylko w gue jest to mozliwe :-)

-
pozdrawiam
Wojtek Potoczak

Data: 2009-06-19 14:10:24
Autor: jacekplacek
Dudziński utonął?
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.plSIO> napisał(a):
"adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
> Janek przebywa do czwartu na kusie Instruktorskim

Ale gdzie moga jeszcze powiekszyc zajebistosc najlepszego istruktora? Chyba tylko w gue jest to mozliwe :-)

Gościa, którego Chuck Norris się boi?

Data: 2009-06-19 22:28:10
Autor: _Slnt_
Dudziński utonął?
adam pisze:

Janek przebywa do czwartu na kusie Instruktorskim

Dobre, dobre ;D

A ten kus, to Instruktor ma długi???
Bo to, że dzieli się na cztery, to już wiadomo...

:D

Data: 2009-06-19 22:32:59
Autor: adam
Dudziński utonął?
A ten kus, to Instruktor ma długi???

pujdź na kurs to sie dowiesz.....

Data: 2009-06-19 16:33:00
Autor: Pszemol
Dudziński utonął?
"adam" <17771123ds@wpp.pl> wrote in message news:h1gsm4$pni$1news.onet.pl...
A ten kus, to Instruktor ma długi???

pujdź na kurs to sie dowiesz.....

Ustaw sobie Outlook Expressa aby sprawdzał pisownie przed wysłaniem...

Data: 2009-06-19 23:34:54
Autor: adam
Dudziński utonął?
Ustaw sobie Outlook Expressa aby sprawdzał pisownie przed wysłaniem...

NIestety jestem osobą niedowidzącą i posługuje się syntezatore który niewszystko wyłapuje

Data: 2009-06-19 20:01:19
Autor: Pszemol
Dudziński utonął?
"adam" <17771123ds@wpp.pl> wrote in message news:h1h0a9$4a8$1news.onet.pl...
Ustaw sobie Outlook Expressa aby sprawdzał pisownie przed wysłaniem...

NIestety jestem osobą niedowidzącą i posługuje się syntezatore który niewszystko wyłapuje

I ten syntezator napisał "pujdź"? Czyli poprawnie użył polskiego znaku ź
ale zrobił ortografa na poziomie 1 klasy podstawówki? Coś tu śmierdzi...

Możesz mi podać nazwę producenta i oznaczenie modelu tego syntezatora?

Data: 2009-06-20 11:28:00
Autor: Adam
Dudziński utonął?
Pszemol pisze:
I ten syntezator napisał "pujdź"? Czyli poprawnie użył polskiego znaku ź
ale zrobił ortografa na poziomie 1 klasy podstawówki? Coś tu śmierdzi...

Możesz mi podać nazwę producenta i oznaczenie modelu tego syntezatora?

To debil Host: 208-pra-8.acn.waw.pl czyli kolina szkoda prądu na rozmowę z nim.

--
? Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-06-20 11:56:50
Autor: adam
Dudziński utonął?
To debil
Oczywistą oczywistością jest to że apeł o kulturę jest zbędny - żal.
Apeluję przynajmiej byś się nie podszywał pod mój nik

Adam

Data: 2009-06-20 12:09:48
Autor: Adam
Dudziński utonął?
adam pisze:
To debil
Oczywistą oczywistością jest to że apeł o kulturę jest zbędny - żal.
Apeluję przynajmiej byś się nie podszywał pod mój nik

Adam

kolina spierdalaj

--
 Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-06-20 14:20:45
Autor: Haw
Dudziński utonął?
Pszemol pisze:
[...]

brawo. jeszcze z miesiac i uda Ci sie odkryc najwieksza tajemnice: kolina/adam/DM/prezes klubu byznesmena/czy kto tam jeszcze jest zwyklym trolem.

pisales ze masz jako takie pojecie o komputerach. sprawdz wiec co jakis czas w naglowku dziwnej wiadomosci pole: NNTP-Posting-Host

pozdrawiam,
Haw.

Data: 2009-06-20 18:45:29
Autor: Pszemol
Dudziński utonął?
"Haw" <hawgroup@gmail.com> wrote in message news:h1ijrp$pac$1inews.gazeta.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Ten adam co napisał "kolina spierd..." ?

pisales ze masz jako takie pojecie o komputerach. sprawdz wiec co jakis czas w naglowku dziwnej wiadomosci pole: NNTP-Posting-Host

Ten adres mówi nam o tym kto jest providerem internetowym nadawcy
posta - jeśli jest to usługa wdzwaniana lub ADSL to numer ten będzie
przydzielany dynamicznie i niewiele będzie można z niego wywnioskować.

Data: 2009-06-21 08:34:54
Autor: Alf/red/
Dudziński utonął?
Pszemol pisze:
Ten adres mówi nam o tym kto jest providerem internetowym nadawcy
posta - jeśli jest to usługa wdzwaniana lub ADSL

Nie filozuj tylko słuchaj starszych.

--
Alf/red/

Data: 2009-06-21 07:00:10
Autor: Pszemol
Dudziński utonął?
"Alf/red/" <alf_0906@ump.waw.pl> wrote in message news:h1kk4l$f5u$1node2.news.atman.pl...
Pszemol pisze:
Ten adres mówi nam o tym kto jest providerem internetowym
nadawcy posta - jeśli jest to usługa wdzwaniana lub ADSL

Nie filozuj tylko słuchaj starszych.

:-)))

Data: 2009-06-20 00:02:21
Autor: lot
Dudziński utonął?
On 2009-06-19 23:34:54 +0200, "adam" <17771123ds@wpp.pl> said:

NIestety jestem osobą niedowidzącą i posługuje się syntezatore który
niewszystko wyłapuje

ROTFL
Kolina, bidulko ty nasza sektowa...
rozumem zacznij się posługiwać.

Lot

Data: 2009-06-19 22:37:34
Autor: _Slnt_
Dudziński utonął?
adam pisze:

pujdź na kurs

Co niby powinienem zrobić ?

Data: 2009-06-20 12:41:09
Autor: Wiesław Łopata-UMPC
Dudziński utonął?
Chłopaki ...... !
A może byście tak sobie poszli na odosobnienie i ..... zrobili sobie dobrze.

Dudziński utonął?