Duet Tusk-Rostowski powinien odej¶æ

Data: 2013-07-24 13:16:24
Autor: Marek Woydak
Duet Tusk-Rostowski powinien odej¶æ

Według mnie duet Tusk-Rostowski powinien odejść – uważa poseł PSL

Eugeniusz Kłopotek z PSL uważa, że atmosfera w koalicji jest bardzo ciężka.
– Wielu polityków, również z PO, podskórnie czuje, że ten koń nie pociągnie
tego wozu. Dla Platformy kończy się na dwudziestu kilku procentach. Tę
jazdę w dół można przyhamować, ale zastanawiam się, czy uda nam się odbić z
powrotem, by pokonać PiS, przy tym składzie rządu i przy tym kierowcy –
stwierdził poseł w radiu Tok Fm.

Winą za taką sytuację obarczył premiera i jego zastępcę. – Według mnie duet
Tusk-Rostowski powinien odejść. Ja jestem wczesnym dzwonkiem alarmowym.
Mówię to, co wielu polityków podziela, ale nie ma odwagi lub możliwości
tego powiedzieć – powiedział Eugeniusz Kłopotek.

Duet Tusk-Rostowski powinien odej¶æ