Duhon w Magic

Data: 2010-07-06 07:04:51
Autor: sooobi
Duhon w Magic
Za 15 milionow w 4 lata.
Duhon dostal 2 lata temu prezent od Boga w postaci bycia pierwszym pg
w systemie D'Antoniego a skonczyl teraz na lawce Magic ale
przynajmniej z solidna(jak na backup pensja). Dla Duhona ruch dobry,
dla Magic juz srednio w dodatku kosztowny...

Data: 2010-07-06 19:33:18
Autor: wiLQ
Duhon w Magic
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

8M$/y za backupa - rzeczywiscie sie nie patyczkowali co jest tym
bardziej zaskakujace, ze od kilku lat udawalo im sie zatrudniac na ta
pozycje kogos sensownego bez szastania kasa (Dooling, Johnson, JWill).
Z drugiej strony to mniej niz Blake gdy Duhon jest mlodszy i innych
sprawdzonych opcji jest niewiele... bo kto inny? CJ Watson?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-06 22:44:51
Autor: sooobi
Duhon w Magic
Z drugiej strony to mniej niz Blake gdy Duhon jest mlodszy i

gorszy:)

sprawdzonych opcji jest niewiele... bo kto inny? CJ Watson?

Ano wlasnie, ciekawe gdzie skonczy CJ Watson, moze Pacers by go wzieli i dali mu 30minut?

Data: 2010-07-06 23:28:24
Autor: Tomasz Radko
Duhon w Magic
W dniu 2010-07-06 19:33, wiLQ pisze:
[...]

U nas, w Galicji, 15/4 daje niecałe 4 rocznie. No ale my zawsze jedną
zapałkę dzieliliśmy na cztery.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-06 23:54:19
Autor: wiLQ
Duhon w Magic
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

zapałkę dzieliliśmy na cztery.

Uwzglednilem podatek bo przeciez Magic musieli brac to pod uwage skoro
prawie na pewno beda platnikami.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-07 00:59:01
Autor: Leszczur
Duhon w Magic

Tomasz Radko wrote:

> 8M$/y za backupa - rzeczywiscie sie nie patyczkowali

U nas, w Galicji, 15/4 daje nieca�e 4 rocznie. No ale my zawsze jedn�
zapa�k� dzielili�my na cztery.

W jakiej Galicji? Toz Ty Slazak pelna geba :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-07 06:58:21
Autor: Leszczur
Duhon w Magic
On Jul 7, 12:24 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> W jakiej Galicji? Toz Ty Slazak pelna geba :)

Spadaj, prusaku.

Kozaku - jezeli juz!

Data: 2010-07-07 16:11:21
Autor: Tomasz Radko
Duhon w Magic
W dniu 2010-07-07 15:58, Leszczur pisze:

[...]

Jak dla mnie możesz sobie być nawet maślakiem.

Data: 2010-07-07 08:48:59
Autor: Leszczur
Duhon w Magic
On Jul 7, 4:11 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Kozaku - jezeli juz!

Jak dla mnie możesz sobie być nawet maślakiem.

Pocieszaj sie, ze chociaz ze mna bedziesz mogl pogadac jak grzyb z
grzybem. Zapomnij purchawo!

Duhon w Magic