Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"

Data: 2019-08-08 09:48:49
Autor: boukun
Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"
Do Urzędu Miasta w Gdańsku przychodzi co dzień nawet kilkadziesiąt listów z pogróżkami adresowanymi w stronę Aleksandry Dulkiewicz. Autorzy pism podważają polskie pochodzenie prezydent Gdańska i łączą ją z nazizmem. Przesyłki zawierają fragmenty z programów telewizji publicznej. Cztery sprawy zostały zgłoszone na policję. Gdańskie prokuratury zajmują się z kolei ośmioma incydentami.

O aktywność prokuratury został zapytany Andrzej Gwiazda. - Wydaje mi się, że przy takim zachowaniu nie należy się dziwić, że takie groźby wystąpiły. Przecież ludziom się w wątrobach przewraca, jak patrzą i słuchają, co się dzieje - mówił na antenie Radia Wnet, cytowany przez portal wyborcza.pl.

Były opozycjonista uważa, że "obecne władze miasta nawiązują do tradycji nazistowskich". - Westerplatte było dotychczas w ich władaniu. Gdańsk jest miastem niemieckim, gdzie 90 proc. było zafascynowanych ideologią nazizmu - stwierdził. Dulkiewicz powinna być jego zdaniem ścigana za "propagowanie tej ideologii, a gdy państwo nie działa ludzie mają prawo wziąć sprawy w swoje ręce".

- Jest mnóstwo ludzi, którzy przeżywają traumę, bo na tych filohiltlerowców oddali głos i oni mają moralne prawo wystąpić z groźbami, bo zostali oszukani. Nie możemy się dziwić, że ludzie będą próbować tych sposobów, które są im dostępne - zakończył Gwiazda.

https://wiadomosci.wp.pl/gwiazda-o-pogrozkach-wobec-dulkiewicz-ludzie-maja-prawo-wziac-sprawy-w-swoje-rece-6410983077959297a

boukun

Data: 2019-08-08 01:21:01
Autor: Jacek Bialy
Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"
W czym problem? Wystarczy wpisać Freie Stadt Danzig z końca lat 30 na listę systemów ludobojczych i dać miesiąc czasu na usunięcie z miejsc publicznych wszelkich pamiątek po tym hitlerowskim potworku. A potem grzywny i wyroki..

JB

Data: 2019-08-08 01:45:20
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 10:21:02 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
[...]

Niech PiSdy przegłosują w nocy, że Gdańsk, Wrocław i Szczecin muszą być zbombardowane, by usunąć wszelkie skojarzenia z Niemcami.
Do ataku można użyć wojskowych samolotów używanych do tej pory przez polityków PiS do rozwożenia rodziny i znajomych po kraju; a bombardować można używając ton krówek, które niegdyś kupił tow. Maciarenko.

Data: 2019-08-08 02:32:54
Autor: Jacek Bialy
[...]

Najcenniejsze zabytki Gdańska pochodzą z czasów, gdy należał on do Rzeczpospolitej. Choć z drugiej strony podoba mi się także niemiecka architektura (nawet z odrobiną krzyżackiego ducha). Problem jednak w tym, że Niemcom przydarzyła brzydka historia, co się uwidoczniło szczególnie w Wolnym Mieście Gdańsku. Na przykład tamtejsi policjanci uczestniczyli w podpalaniu budynku Poczty Polskiej - ktoś tam od rana podejmował decyzje i kilku ludzi spłonęło żywcem, zanim Freie Stadt Danzig formalnie przestało istnieć.

   -- - Do ataku można użyć wojskowych samolotów używanych do tej pory przez polityków PiS do rozwożenia rodziny i znajomych po kraju; a bombardować można używając ton krówek, które niegdyś kupił tow. Maciarenko.

Tony krówek?...  Łuuuuu ha-ha-ha!  -  Sam ten dowcip wymyśliłeś, czy oficer prowadzący podpowiedział?  :-D

JB

Data: 2019-08-08 02:39:44
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 11:32:56 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:

Tony krówek?...  Łuuuuu ha-ha-ha!  -  Sam ten dowcip wymyśliłeś, czy oficer prowadzący podpowiedział?  :-D

Buehehe, smacznego, synu ubeka:

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/macierewicz-zamowi-tone-krowek-dla-wojska-kwota-robi-wrazenie-aa-43HB-35jJ-sXu7.html

Data: 2019-08-08 11:41:36
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 11:32, Jacek Bialy pisze:

Najcenniejsze zabytki Gdańska pochodzą z czasów, gdy należał on do Rzeczpospolitej.

Wymień jakie? ;-))

Choć z drugiej strony podoba mi się także niemiecka architektura (nawet z odrobiną krzyżackiego ducha).

O czym ty pajacu bredzisz? ;-)))

Problem jednak w tym, że Niemcom przydarzyła brzydka historia, co się uwidoczniło szczególnie w Wolnym Mieście Gdańsku.

Nie masz zielonego pojęcia o czym mamroczesz.

Na przykład tamtejsi policjanci uczestniczyli w podpalaniu budynku Poczty Polskiej

Tak twierdziła propaganda PZPR-owska, obecnie PiS.

- ktoś tam od rana podejmował decyzje i kilku ludzi spłonęło żywcem,

Kto? Wiesz?

zanim Freie Stadt Danzig formalnie przestało istnieć.

Formalnie? Takie rewelacje czerpiesz z wydawnictwa "Czytelnik" z lat PRL?

[...]

Można też użyć strzelających długopisów albo te dwie aborygeńskie krypy które PiS chciał kupić od Australijczyków, zanim jej zatopili.

--
Runt

Data: 2019-08-08 03:08:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

O tym co wychodzi na mury i straszy was wszystkich po nocach.
(słyszałeś o państwie PiS, a nie słyszałeś o 'zakonie PC'? :))

JB

Data: 2019-08-08 16:04:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 12:08:03 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

O tym co wychodzi na mury i straszy was wszystkich po nocach.
(słyszałeś o państwie PiS, a nie słyszałeś o 'zakonie PC'? :))

Zakon Marii (Juany?) z hippiesami Terleckim i Kuchcińskim na czele? ;)
Jak się tak pogrzebie w scenie politycznej, to widać zależność różnych
środowisk od bardzo niejasnych subkultur. Np. kibolskie "millieu" Tuska.
Więc te kliki czasem zwalczające się, czasami wchodzące w układy, a nieodmiennie wywodzące się z paczek młodzieżowych "starych dobrych chłopców"
stały się podstawą polityki w Czeciej. Co tu dużo mówić, nie bardzo wierzę
w zdolność takich konstelacji do zwalczania gangsterstwa, dlatego, że coś
z zabaw w gangi pozostaje do końca życia w ich charakterze.

Data: 2019-08-08 16:40:03
Autor: Jacek Bialy
Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"
Kuchta hipisem?   Bardziej kojarzył mi się z kapralem - w każdym razie widziałem, jak za byle bzdurę wyrzucał z PiS-u różnych tamtejszych dzisiejszych tuzów (gdy odpowiadał za partyjną dyscyplinę). W końcu trafiła kosa na kamień (przysłowie chłopskie :))

JB

Data: 2019-08-08 17:26:29
Autor: Jacek Bialy
Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"
   -- - za byle bzdurę wyrzucał z PiS-u różnych tamtejszych dzisiejszych tuzów

Na przykład Ziobre albo Selina...   Powrócili kuchennymi drzwiami :))

JB

Data: 2019-08-08 20:11:41
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 12:08, Jacek Bialy pisze:
W dniu 2019-08-08 o 11:32, Jacek Bialy pisze:

Najcenniejsze zabytki Gdańska pochodzą z czasów, gdy należał on do Rzeczpospolitej.

Wymień jakie? ;-))

W Y M I E Ń   jakie? No smiało!

[...]

Nie mów! Baba Jaga?

(słyszałeś o państwie PiS, a nie słyszałeś o 'zakonie PC'? :))

JB

Jakie to najcenniejsze zabytki pochodzą z czasów, gdy należał on do Rzeczypospolitej" ?

W Y M I E Ń  pajacu!

--
Runt

Data: 2019-08-08 16:00:31
Autor: Jacek Bialy
Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"
    -- - W Y M I E Ń

Zamiast drzeć swojego ryja, nie mógłbyś choć raz się zastanowić?
Renesans, barok, rokoko, flamandzki manieryzm, to wszystko mieści się w ponad trzechsetletnim okresie polskiego panowania w Gdańsku. Pod Krzyzakami był niecałe 150, pod Niemcami trochę ponad 150 (włączając w to hitlerowskiego potworka o skrótowej nazwie FSD).
Dodam jeszcze półgłówku, że piekno na ogół tworzy się za pieniądze, a te pochodziły z polskiego handlu, a nie z pruskich garnizonów wojskowych.

JB

Data: 2019-08-09 07:37:27
Autor: Runt
Biełyj znawca zabytków Gdańska
W dniu 2019-08-09 o 01:00, Jacek Bialy pisze:
     -- - W Y M I E Ń

Zamiast drzeć swojego ryja, nie mógłbyś choć raz się zastanowić?

WYMIENISZ TE ZABYTKI czy będziesz darł ryja?

No co, pajacu? Byłeś kiedykolwiek w Gdańsku?

--
Runt

Data: 2019-08-09 02:36:28
Autor: Jacek Bialy
Biełyj znawca zabytków Gdańska
     -- - W Y M I E Ń

Zamiast drzeć swojego ryja, nie mógłbyś choć raz się zastanowić?

     -- - WYMIENISZ TE ZABYTKI czy będziesz darł ryja?

Ojciec maryja i syn maryja...   A w milicyjnej szkółce uczyli pisać drukowanymi literkami?

Data: 2019-08-09 15:46:21
Autor: Yogi
Dnia Fri, 9 Aug 2019 02:36:28 -0700 (PDT), Jacek Bialy napisał(a):

[...]

Toarzyszu nPiszczyk, wymieńcie te zabytki Gdańska! Przestańcie drzeć ryja
jak ci od psa! ;-)))

Czy was na tej UB-eckiej szkole nie nauczyli, że abc...xyz to są małe
litery, a ABC...XYZ to są wielkie litery, a one wzystkie są drukowane kiedy
piszemy na maszynie lub komputerze? Słyszeliście towarzyszu Piszczyk o
kapitalikach i wersalikach? No to towarzyszu, towarzyszu! Klasa robotnicza
z was się naśmiewa! Co o was myślał ten pies? ;-))))

Data: 2019-08-09 09:56:13
Autor: Jacek Bialy
Biełyj znawca zabytków Gdańska
        -- - ABC...XYZ to są wielkie litery, a one wzystkie są drukowane kiedy
piszemy na maszynie lub komputerze?

Co ty powiesz?  Akurat piszę na smartfonie, który żadnej drukarki nie potrzebuje. No ale ty powinieneś mieć porządny sprzęt, a sprawna drukarka to podstawa, kiedy piszę się donosy na Czerską...  Nie żałuj sobie misiu papieru, Ojciec Redaktor załatwi przydział, ale najnowsza lista polskich antysemitów ma być gotowa do poniedziałku!

Pozdrowienia dla Bubu!
JB

Data: 2019-08-09 20:05:22
Autor: Runt
W dniu 2019-08-09 o 18:56, Jacek Bialy pisze:
         -- - ABC...XYZ to są wielkie litery, a one wzystkie są drukowane kiedy
piszemy na maszynie lub komputerze?

Co ty powiesz?  Akurat piszę na smartfonie,

Piszesz? ;-)

który żadnej drukarki nie potrzebuje.

Rewelacja!

No ale ty powinieneś mieć porządny sprzęt,

Co oznacza: porządny sprzęt? Cray czy coś lepszego? ;-)))

a sprawna drukarka to podstawa, kiedy piszę się donosy na Czerską...

Wierzę ci na słowo. Masz doswiadczenie w tym temacie.
Gdzie jest ta Czerska i dlaczego taka jest ważna?

Nie żałuj sobie misiu

Tylko bez pieszczot ciota!

papieru,

Mocno zgniatasz przed użyciem?

Ojciec Redaktor załatwi przydział,

Wolałbym maybacha ;-)

ale najnowsza lista polskich antysemitów ma być gotowa do poniedziałku!

Widać, że sie przyłozyłeś! Brawo! Partia to zapewne doceni.

Pozdrowienia dla Bubu!

Kto jest te Bubu? Jakiś twój "przytulanek"? A może tak pieszczotkiwie mówisz do zenka kiedy jest "po" ? ;-)))

JB

--
Runt

Data: 2019-08-09 11:35:10
Autor: Jacek Bialy
Biełyj znawca zabytków Gdańska
    -- - Kto jest te Bubu?

Zapytaj misia Yogi

Data: 2019-08-09 20:51:27
Autor: Runt
Biełyj znawca zabytków Gdańska
W dniu 2019-08-09 o 20:35, Jacek Bialy pisze:
     -- - Kto jest te Bubu?

Zapytaj misia Yogi

Ciebie pytam. Znów się wykrecasz cieniasie?

Jak będzie z tymi zabytkami z okresu PRL?

Czy to chodzi o to: https://tinyurl.com/zabytki-gdanska

Tylek ci się palił co? ;-))))))))

--
Runt

Data: 2019-08-09 12:57:33
Autor: Jacek Bialy
Biełyj znawca zabytków Gdańska
     -- - Kto jest te Bubu?

Zapytaj misia Yogi

    -- - Ciebie pytam. Znów się wykrecasz cieniasie?

A co to?..  Miś Yogi nie chce mówić?

Data: 2019-08-09 13:31:08
Autor: Jacek Bialy
Biełyj znawca zabytków Gdańska
     -- - Kto jest te Bubu?

Zapytaj misia Yogi

    -- - Ciebie pytam. Znów się wykrecasz cieniasie?

A co to?..  Miś Yogi nie chce mówić?

Wkręć mu w tyłek taboret i zapytaj drukowanymi literami.
Buuu ha-ha!

Data: 2019-08-10 07:12:56
Autor: Runt
W dniu 2019-08-09 o 21:57, Jacek Bialy pisze:
      -- - Kto jest te Bubu?
  Zapytaj misia Yogi

     -- - Ciebie pytam. Znów się wykrecasz cieniasie?

A co to?..  Miś Yogi nie chce mówić?

Dziadek, jesteś żałosny.

--
Runt

Data: 2019-08-10 07:14:02
Autor: Runt
W dniu 2019-08-09 o 22:31, Jacek Bialy pisze:
[...]

Dziadek, masz jakąś rodzinę? Pochwal się tymi tekstami przed nimi. Niech zobaczą jakim wielkim bohaterem w zafajdanych kalesonach jesteś.

--
Runt

Data: 2019-08-10 04:41:07
Autor: Jacek Bialy
[...]

A co to - zmęczony?
Nu,  latka już nie te...

JB

Data: 2019-08-09 11:53:48
Autor: Zenek Kapelinder
Biełyj znawca zabytków Gdańska
Slabo pizdziak vel runt dziura w dupie sie starasz. Za slabo mu na garba wchodzisz. Cisnij.

Data: 2019-08-09 21:16:16
Autor: u2
Biełyj znawca zabytków Gdańska
Slabo pizdziak vel runt dziura w dupie sie starasz. Za slabo mu na garba wchodzisz. Cisnij.

ano szpunt ciśnij ! ciśnij !:)

--
I love love

Data: 2019-08-09 07:01:48
Autor: Zenek Kapelinder
Biełyj znawca zabytków Gdańska
Bardzo dobrze pizdziak vel runt dziura w dupie. Wejdz mu na garba na maksa, tak zeby oddechu nie mogl zlapac. Niech sie w koncu nauczy ze z toba rozmawia sie stojac ze skalpelem w reku na gorce jaka powstala po wykopaniu dolu na wiadomy zwiazek chemiczny.

Data: 2019-08-09 16:12:54
Autor: Yogi
Dnia Fri, 9 Aug 2019 07:01:48 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Bardzo dobrze pizdziak vel runt dziura w dupie. Wejdz mu na garba na maksa,

opowiedz zenusiu jak sie to robi. Jesteśmy ciekawi. No i pies chętnie
popatzry! Buuuuuahahahahahahahahahahhaaaa-hahhahaha!

tak zeby oddechu nie mogl zlapac.

ależ ty masz praktykę w tym zakresie!
Niech sie w koncu nauczy ze z toba rozmawia sie stojac ze skalpelem w reku na gorce jaka powstala po wykopaniu dolu na wiadomy zwiazek chemiczny.

zenusiu ze skalpelem do waszego psa? No co ty! Opowiedz jakie to przeżycie
kiedy stojąc na górce ze skalpelem powstałym po wykopaniu dołu (skoro górka
to musi byś spory ten dół) ziemia nagle ci się osuwa i wpadasz w swoj
związek chemiczny? Nie każ nam czekać! Opowiadaj zenek, opowiadaj! No i co
na to wasz pies? ;-))))

Data: 2019-08-08 05:22:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 10:21:02 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

[...]

To trzeba by usunąć też serial "Na kłopoty Bednarski". Nie przejdzie.

Data: 2019-08-08 15:16:26
Autor: Jacek Bialy
Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"
   -- - To trzeba by usunąć też serial "Na kłopoty Bednarski".

Sztuka to nie pamiątka - to twórcza interpretacja.

JB

Dulkiewicz powinna być ścigana za "propagowanie ideologii nazizmu"