Duma PO i tuska

Data: 2014-03-08 20:37:56
Autor: Mark Woydak
Duma PO i tuska

Jacek Protasiewicz zmienia strategi臋? Najwyra藕niej premier pogrozi艂 palcem
europos艂owi, kt贸ry dotychczas raczej wyra偶a艂 dum臋 ze swojego post臋powania
na lotnisku we Frankfurcie.

CZYTAJ WI臉CEJ: Hardy jak Protasiewicz. "Jestem z siebie nawet dumny. Jako
cz艂owiek i jako Polak zachowa艂em si臋 w porz膮dku"

Jednak tym razem, z wywiadu, kt贸rego Protasiewicz udzieli艂 tygodnikowi
"Wprost" p艂ynie raczej postawa skruszonego szeregowego ni偶 hardego
europos艂a:

    Wprost: Och艂on膮艂 pan?

    Jacek Protasiewicz: Ju偶 tak.

    Wprost: Wstyd?

    Jacek Protasiewicz: Nawet bardzo.

    Wprost: A wstyd za co dok艂adnie?

    Jacek Protasiewicz: 呕e da艂em si臋 sprowokowa膰 i wci膮gn膮膰 w pysk贸wk臋.

Jednak s艂owa Jacka Protasiewicza nie wskazuj膮, jakoby polityk by艂 na tyle
skruszony, aby przeprosi膰 np. za wykrzykiwanie "Heil Hitler" wobec
niemieckiego celnika. Poza tym baron dolno艣l膮skiej Platformy - tak jak do
tej pory - znajduje na usprawiedliwienie swojego zachowania mn贸stwo
argument贸w:

    Polska dusza, zw艂aszcza ta kresowa. W 鈥濸anu Tadeuszu鈥 nawet stateczny
S臋dzia w pewnym momencie widzi siebie 鈥瀦 synowcem na czele鈥. (...) S臋dzia,
a co dopiero jakie艣 hreczkosieje, do kt贸rych mi genetycznie bli偶ej ni偶 do
S臋dziego.

Protasiewicz te偶 w ko艅cu zrozumia艂 - zapewne "delikatnie" u艣wiadomi艂 mu to
Donald Tusk, 偶e konferencja b臋d膮ca nast臋pstwem wydarze艅 tylko pogorszy艂a
spraw臋. Jak t艂umaczy europose艂 chcia艂 po prostu u艂atwi膰 偶ycie sobie i
dziennikarzom, gdy偶 ka偶de media chcia艂y uzyska膰 komentarz do sytuacji.

    Wprost: Obejrza艂 pan to, widzia艂 pan siebie?

    JP: Niestety, tak. Nic nie usprawiedliwia braku profesjonalizmu
polskiego dzia艂u prasowego w Parlamencie Europejskim, kt贸ry fatalnie j膮
przygotowa艂 od strony technicznej i nawet nie poinformowa艂 mnie, 偶e b臋dzie
transmisja na 偶ywo. Jednak ich brak profesjonalizmu nie usprawiedliwia
mnie.

    Wprost: Co pan o sobie pomy艣la艂? Mistrz obciachu?

    Obciachu to nie! Ale na pewno zamiast powa偶nie, wysz艂o komicznie, a to
nie przystoi wiceprzewodnicz膮cemu Parlamentu Europejskiego.

Czyli troch臋 pokajania si臋 ze skruszon膮 twarz膮, ale to "brak
profesjonalizmu polskiego dzia艂u prasowego w PE" przewa偶y艂 szal臋 - nie
komiczne zachowanie europos艂a. Gratulujemy dobrego samopoczucia!

Jacek Protasiewicz najwyra藕niej jest wci膮偶 bardzo pewien swej pozycji w
Platformie, bo nie zamierza ust臋powa膰 ze stanowiska przewodnicz膮cego
regionu dolno艣l膮skiego PO. Natomiast zamierza zrezygnowa膰 z kandydowania do
europarlamentu.

    Po pierwsze: nadszarpn膮艂em zaufanie cz臋艣ci wyborc贸w. Nie wiem, jak
bardzo i nie wiem, jak du偶ej cz臋艣ci, ale wiem, 偶e tak jest i z tym faktem
nie dyskutuje. Po drugie: nie chce utrudnia膰 kampanii kole偶ankom i kolegom
z PO, bo s膮 naprawd臋 najlepsz膮 polsk膮 ekip膮 w Brukseli i Strasburgu! Mo偶emy
by膰 z nich dumni. A po trzecie: nie chce si臋 kry膰 za immunitetem I jak
trzeba got贸w jestem stan膮膰 przed niemieckim s膮dem, by broni膰 swojej wersji

- t艂umaczy polityk.

A co na to wszystko premier? Powiedzia艂,

    呕e si臋 po mnie tego nie spodziewa艂

- cytuje Protasiewicz.

Data: 2014-03-09 07:11:08
Autor: MarkWoydak
Duma PO i tuska
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez umiaru
denaturat i p臋dzony ze zgni艂ych burak贸w samogon z 3-ciego t艂oczenia dokonaly
calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci臋zkich
chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i wylenia艂y ze
staro艣ci kot go opu艣cili! Pies nasra艂 mu pod drzwiami, a kot do
zaple艣nia艂ego od brudu wyra, kt贸re ten nieszcz臋艣nik nazywa 艂贸zkiem. Ten
posraniec po ca艂onocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylaz艂 z nory i
zn贸w zasrywa grup臋 z rozwalonego odbytu. M贸dlmy si臋 bracia i siostry!
Nadzieja na pe艂ny powr贸t do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski obowi膮zek! Wno艣my
mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu ma w
opiece jego bliskich!

MW

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gm.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:nckx3p8apefh.6cyx3n5qsz4x.dlg40tude.net...

Data: 2014-03-09 09:41:15

[...]