Dunaj

Data: 2014-05-06 21:47:03
Autor: Titus Atomicus
Dunaj
In article <5367e871$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> wrote:

Cześć,

Wakacje powoli czas zacząć planować.
Wpadło mi w głowę "Dunaj" ...
Wiecie może w które miejsce tej trasy najłatwiej się dostać pociągiem z
Polski?
A może skąd zacząć by dojechać do tej trasy ale bez podjazdów.

A spojrzales juz na mape? --
TA

Data: 2014-05-06 23:30:43
Autor: Andrzej W.
Dunaj
W dniu 2014-05-06 21:47, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
A spojrzales juz na mape?

Tak spojrzałem, ładna kreska w poprzek Europy, pogooglowałem też troszkę
wyobraź sobie.
Myślisz, że od mojego spojrzenia na mapę ktoś tu na grupie skorzysta?
A może z tej mapy odgadnę, że w dane miejsce łatwo jest się dostać z
Polski koleją?
Bardzo zaburzył Ci swoim pytaniem czasoprzestrzeń?

--
AWa.

Data: 2014-05-07 01:45:54
Autor: Titus Atomicus
Dunaj
In article <53695493$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Polski koleją?
Bardzo zaburzył Ci swoim pytaniem czasoprzestrzeń?

Nie, ale wydaje mi sie, ze ten Dunaj jakis dlugi jest.
Wiec pytanie mi sie jakos malo precyzyjne wydawalo.
--
TA

Dunaj