Dunaj - PKP

Data: 2014-05-08 09:44:24
Autor: Andrzej W.
Dunaj - PKP
W dniu 2014-05-05 21:36, Andrzej W. pisze:
Wiecie może w które miejsce tej trasy najłatwiej się dostać pociągiem z
Polski?

Bezpośrednie połączenia z możliwością przewozu rowerów są do Bratysławy i Budapesztu.

Bratysława ~330 PLN + 10 Euro rower.
Budapeszt  ~440 PLN + 10 Euro rower.

Są promocyjne bilety po 29 Euro do kupienia od 60 do 3 dni przed wyjazdem, ilość ograniczona.

Infolinia twierdzi, że z biletem promocyjnym można kupić bilet na rower, kasa mówi, że dostali informacje by nie sprzedawać do promocji biletów na rower i mogę go sobie rozebrać i spakować jako bagaż....
Jeśli mam rozbierać rower to zaczął bym pewnie od Wiednia.

--
AWa.

Data: 2014-05-09 10:30:11
Autor: rmikke
Dunaj - PKP
W dniu czwartek, 8 maja 2014 09:44:24 UTC+2 użytkownik Andrzej W. napisał:

Je¶li mam rozbierać rower to zacz±ł bym pewnie od Wiednia.

Ojtam. ¦ci±gasz przednie koło, owijasz wszystko zusammen do kupy
foli± i z roweru jest bagaż.

Data: 2014-05-09 20:08:03
Autor: Jacek Maciejewski
Dunaj - PKP
Dnia Thu, 08 May 2014 09:44:24 +0200, Andrzej W. napisał(a):

Bratysława ~330 PLN + 10 Euro rower.

Daruj sobie koleje. W zeszłym roku wracałem z Pragi do Wrocka, za 76 zł,
busem www.polskibus.com/ Kierowca tylko trochę dla zasady marudził na rower
:) Cały powrót kilkoma busami z Stambułu do Wrocka wyniósł tylko koło
600zł. Telefon do przewoĽnika, umówić się co do roweru i voila.
--
Jacek

Dunaj - PKP