Duńczycy też psuli złotówkę

Data: 2009-02-21 20:19:08
Autor: kc
Duńczycy też psuli złotówkę
http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,6303704,_Dz___Dunczycy_tez_psuli_z
lotowke.html

Zacytowałem tytuł, bo brakuje mi dyskusji na ten temat na forum giełdowym. Chciałbym, żeby mi to ktoś łopatologicznie wytłumaczył, bo bez tego uważam że jest to totalna sieczka i to na pewno nie banki osłabiają złotówkę,  ale taka właśnie sieczka oraz „interwencje”, jakoś dziwnie zsynchronizowane z całą inną medialną sieczką. Dlaczego poważni inwestorzy (jakimi zapewne jesteście) nie protestują na takie stwierdzenia, że inny inwestor coś psuje. Jeżeli mam narzędzia i one mi powiedziały, że polska gospodarka osłabia się, to będę grał na jej wzmocnienie, bo chcę stracić?

kc

Data: 2009-02-21 20:34:03
Autor: Do Dietera
Duńczycy też psuli złotówkę
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Nie czytałem twoich prognoz, ale z dyskusji tu prowadzonej rozumiem, że przewidziałeś górkę naszej waluty. Oskarżam cię o osłabianie złotówki!

kc

Data: 2009-02-21 22:07:36
Autor: Dieter
Duńczycy też psuli złotówk
No, przykra sprawa po maxie, sorry. Zyd powiedzial, ze odpuszcza juz atak na PLN, to na pewno odpusci:)

D.

Data: 2009-02-21 21:30:51
Autor: kc
Duńczycy też psuli złotówkę
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Ten tytuł też jest dobry: "Los złotego w rękach Prawa i Sprawiedliwości" - onet.pl,

Boże, gdzie ja żyję, znowu wina PiS-u. A kto przebierał nóżkami, żeby jak najszybciej dorwać się do władzy? Obrońcy PO, bronicie przegranej sprawy, ta opcja od początku oparta jest na kłamstwie.

kc

Data: 2009-02-21 21:53:41
Autor: Joachim
Duńczycy też psuli złotówkę
Dlaczego poważni inwestorzy (jakimi zapewne jesteście)

Nie wiem, jak inni, ale ja nie jestem poważnym inwestorem. Jestem zwykłym ciułaczem, który czasem coś pogra.

Tych poważnych inwestorów poszukaj w Tel Awiwie ;) (ew. w polskojęzycznych mediach)

J.

Duńczycy też psuli złotówkę