Dundee-Śląsk - transmisja

Data: 2011-07-21 12:05:20
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
W programie nie idzie tego wyczytać, ale może ktoś wie?
Jest dzisiaj w końcu transmisja na Polscacie otwartym z tego meczu, tak jak zapowiadali na satkurierze?
Bo w ipla też jej nie widzę.

Data: 2011-07-21 12:17:46
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Dundee-Śląsk - transmisja
Pewna osoba, czyli Cavallino
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Widzę w Polsacie Sport.
http://www.teleman.pl/prog-31561841-pilka-nozna-liga-europejska.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-07-21 12:23:02
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:j08udu$r99$1inews.gazeta.pl...
[...]

O Polsat Sport nie pytałem, bo to wiem, tylko o otwarty lub ipla.

Data: 2011-07-21 12:38:10
Autor: sosik
Dundee-Śląsk - transmisja
W dniu 2011-07-21 12:23, Cavallino pisze:
[...]

http://www.polsatsport.pl/News,5827/Slask_Zrewanzuje_Sie_Dundee__Juz_W_Czwartek,1269621/index.html

cytat:
Transmisja z meczu Dundee United - Śląsk Wrocław o godz. 20.45 w Polsacie Sport, Polsacie Futbol i na antenie Polsatu otwartego; od godz. 19.45 i po meczu - na gorąco Studio LE.

Data: 2011-07-21 12:47:15
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Dundee-Śląsk - transmisja
Pewna osoba, czyli sosik
[...]

Z programu:

20:05 Szkoła uczuć
melodramat, USA 2002

22:20 Łamiąc wszystkie zasady
komedia, USA 2004

Meczu nie widać.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-07-21 12:54:59
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
[...]

No właśnie.
Dlatego pytałem.

Z drugiej strony w programie w To i Owo też jest wymieniony ten film, ale jest dopisek że jest możliwość w zamian transmisji meczu.
Niech żyje Polsat - nawet programu ze swojej strony nie potrafią utrzymać w stanie aktualnym.

Data: 2011-07-21 15:47:55
Autor: KASA
Dundee-Śląsk - transmisja
W dniu 2011-07-21 12:05, Cavallino pisze:
W programie nie idzie tego wyczytać, ale może ktoś wie?
Jest dzisiaj w końcu transmisja na Polscacie otwartym z tego meczu, tak
jak zapowiadali na satkurierze?
Bo w ipla też jej nie widzę.

Nie będzie. Jeżeli chodzi o transmisję w necie to drhtv ma znośną jakość (oczywiście jak tego typu transmisje).

Pozdrawiam
KASA

Data: 2011-07-21 16:34:13
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Dundee-Śląsk - transmisja
[...]

Channel 3 będzie bezpłatne.
http://www.stopstream.tv/

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-07-21 16:51:13
Autor: KASA
Dundee-Śląsk - transmisja
W dniu 2011-07-21 15:54, Cavallino pisze:

To też płatne jest?

Za darmo, trzeba tylko pobrać wtyczkę do przeglądarki (działa w firefoksie i ie). Tu masz link:

http://www.drhtv.com.pl/transmisja-3419.html

W porównaniu do innych darmowych transmisji internetowych jest dobra jakość i praktycznie nigdy nie tnie.

Pozdrawiam
KASA

Data: 2011-07-21 17:38:56
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
Użytkownik "KASA" <nietoperz.onk@g.m.a.i.l> napisał w wiadomości news:j09ee7$gs7$1inews.gazeta.pl...
[...]

A w porównaniu do ipla?

Bo jak kiedyś usiłowałem coś obejrzeć z takich darmowych, to więcej nie widziałem niż widziałem.

Data: 2011-07-21 20:55:00
Autor: Faustino
Dundee-Śląsk - transmisja

A w porównaniu do ipla?

Bo jak kiedyś usiłowałem coś obejrzeć z takich darmowych, to więcej nie widziałem niż widziałem.

Teraz juz jest kilka stron, ktore nadaja w przyzwoitej jakosci.

Data: 2011-07-29 09:01:41
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
[...]

Nie wiem o co chodzi z tym pluginem, bo wczoraj jak się po 5 minutach zwiesiła mi transmisja Legii na TRT, próbowałem obejrzeć coś na tym drhtv, ale bez powodzenia, za cholerę nie mogłem zainstalować tego pluginu w ie.
Jak to się robi?
Bo ściągnąć coś się ściągnęło (jakiś plik bez rozszerzenia), ale nie chciało się odpalić w celu instalacji.
IE tam jest jakiś stary, bo nigdy nie używałem netu w htpc do tej pory (z wyjątkiem ipla) - ale to chyba nie jest powodem?

Data: 2011-07-29 10:06:36
Autor: Mane
Dundee-Śląsk - transmisja
W dniu 2011-07-29 09:01, Cavallino pisze:

[...]

Proponuję następnym razem użyć IE tylko do tego do czego się nadaje, czyli do ściągnięcia Firefoxa :)

Data: 2011-07-29 12:51:42
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:j0tpm8$ik0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na codzień używam Chrome, Firefox mi się nie podoba.
A instalowanie czegoś tylko po to żeby jedną stronę uruchomić wykracza poza moje zdolności akceptacyjne.

Data: 2011-07-29 17:43:54
Autor: UGI
Dundee-Śląsk - transmisja
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A instalowanie czegoś tylko po to żeby jedną stronę uruchomić wykracza poza
moje zdolności akceptacyjne. Tyle, że warto. Drhtv ma kilka kanałów, dzieki czemu człowiek ogląda wszystkie
najważniejsze transmisje sportowe. A jakość ... pewnie nie gorsza niż w
płatnych serwisach. --

Data: 2011-07-29 21:25:24
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0urgq$2fq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Większość mam w tv.
Na razie chodziło o ten jeden mecz.
Nie wiadomo jak Polsat zrobi z następnymi.

A jakość ... pewnie nie gorsza niż w
płatnych serwisach.

Ale ten plugin podobno powinien chodzić w ie, więc czemu tak nie jest?

Data: 2011-07-29 20:27:50
Autor: UGI
Dundee-Śląsk - transmisja
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
>A jakość ... pewnie nie gorsza niż w
> płatnych serwisach.

Ale ten plugin podobno powinien chodzić w ie, więc czemu tak nie jest?

Może masz starą wersję IE. Mi pod 8 chodzi.

Data: 2011-07-29 22:37:52
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0v545$33h$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ale ten plugin podobno powinien chodzić w ie, więc czemu tak nie jest?

Może masz starą wersję IE. Mi pod 8 chodzi.

Może być, jaka wersja była w Viście?

Data: 2011-07-21 20:29:59
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
[...]

No i jest dokładnie odwrotnie niż zapowiadali.
W Polsacie otwartym transmisji nie ma, na ipla jest.
Rewelacyjny nadawca, jak pragnę zdrowia.

Data: 2011-07-21 20:36:46
Autor: DysoN
Dundee-Śląsk - transmisja
W dniu 2011-07-21 20:29, Cavallino pisze:
[...]

ogladalem na ipla mecz Skonto-Wisla (za piątala) ale na drhtv i tak jest lepsza jakosc niz na ipla

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-07-21 20:42:59
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk - transmisja
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:

[...]

Jak mi się skończy miesięczny abo na ipla, a polskie drużyny nadal będą w pucharach, to sprawdzę drhtv.

Data: 2011-07-21 20:49:16
Autor: DysoN
Dundee-Śląsk
jak Lewis-Gołota :(

Data: 2011-07-21 21:33:06
Autor: yamma
Dundee-Śląsk
DysoN wrote:
jak Lewis-Gołota :(

Z przodu Śląsk gra ładnie ale defensywa jak sito. Praktycznie stoją i się przyglądają.
yamma

Data: 2011-07-21 22:36:44
Autor: DysoN
Dundee-Śląsk
Przyznaje sie bez bicia, ze skreslilem Slask po 2:0. Ladny comeback, strzal zycia Dudka ale Slask gral dzis naprawde porzadnie (z wyjatkiem obrony). Widac bylo ze dobrze fizycznie sa przygotowani, choc chaos w obronie byl czasem zbyt duzy. Mila zgral dzis swietny mecz.

Gratulacje dla Śląska i jego kibiców. Konkretny doping byl, duza liczba choc troche wrzut za duzo.

Data: 2011-07-21 23:10:13
Autor: yamma
Dundee-Śląsk
DysoN wrote:

Gratulacje dla Śląska i jego kibiców. Konkretny doping byl, duza
liczba choc troche wrzut za duzo.

Gratulacje??? To my już tak zeszliśmy na psy, że wicemistrzowi Polski za przejście 2 (!) rundy kwalifikacyjnej składamy gratulacje? W zeszłym roku słabiutka Wisła Kasperczaka rozgromiła... eee... a już nawet nie pamiętam nazwy tego zespołu. 2 lata temu z kolei Legia wygrała na wyjeździe 4:1 z Olimpi Rustawi. Ja im złożę gratulację jak przejdą Lokomotiv.
yamma

Data: 2011-07-21 23:21:54
Autor: KASA
Dundee-Śląsk
W dniu 2011-07-21 23:10, yamma pisze:

Gratulacje??? To my już tak zeszliśmy na psy, że wicemistrzowi Polski za
przejście 2 (!) rundy kwalifikacyjnej składamy gratulacje?

A jakby wicemistrz Polski w pierwszej rundzie pokonał Fulham to też by mu się nie należały gratulacje?

Prawda jest taka, że przejście Dundee (czyli nieanonimowego ogranego w pucharach szkockiego zespołu) jest dla Śląska (debiutanta ze słabej ligi) sukcesem.

Pozdrawiam
KASA

Data: 2011-07-21 23:38:46
Autor: grzeda
Dundee-Śląsk
DysoN wrote:

Gratulacje dla Śląska i jego kibiców. Konkretny doping byl, duza
liczba choc troche wrzut za duzo.

Gratulacje??? To my już tak zeszliśmy na psy,

Nie, jest naprawde zajebiscie.

Data: 2011-07-22 21:11:44
Autor: CGC
Dundee-Śląsk
Dnia Thu, 21 Jul 2011 23:10:13 +0200, yamma napisał(a):

[...]

Obudź się, człowieku. Określenie "Wicemistrz Polskiej Ekstraklasy" to
określenie porównywalne pod względem budzonej grozy i szacunku z
określeniem "Siły Zbrojne Malty". To po pierwsze. Po drugie, każdemu przeciwnikowi należy się szacunek. To jest w interesie
każdego. Przeciwnika z powodów oczywistych, a naszym -- również. Bo albo,
jeśli wygramy, to z byle kim, a więc zwycięstwo będzie bezwartościowe,
albo, jeśli przegramy, to z byle kim, a więc przegrana będzie degradującą
hańbą, zamiast zwykłej porażki. To jest lose-lose. Natomiast jeśli
szanujemy przeciwnika, to albo przegrywamy z nie byle kim, a więc nie
wstyd, albo pokonujemy nie byle kogo, więc tym większa chwała. To jest
win-win. Po trzecie zastanawiam się, ile jeszcze musi być Pawłodarów, Levadii czy
Karabachów, żeby jeden z drugim wreszcie pojął, że lata 70-te już minęły i
to kapinę dawno temu. Po czwarte, skup się może na medytacjach i pracy nad sobą, żebyś za chwilę
nie dostawał dreszczy na widok każdego kebabu. A Śląskowi należy się szacun. Za wynik i za ekspozycję jąder. Koledzi po
krajówce #8 z Białegostoku też mogliby sobie wyhodować, może lepiej by im
szło zwalnianie trenerów drużyny obcej niż swojej. Koledzy po krajówce #4 wiedzą, o co chodzi. --
CGC

Data: 2011-07-22 21:25:10
Autor: yamma
Dundee-Śląsk
CGC wrote:

Po trzecie zastanawiam się, ile jeszcze musi być Pawłodarów, Levadii
czy Karabachów, żeby jeden z drugim wreszcie pojął, że lata 70-te już
minęły i to kapinę dawno temu.

Do jakich, kurwa, 70??? Przygrzało w główkę wrocławskie powietrze? Wystarczy abyśmy się cofnęli do zeszłego roku gdy wicemistrz Polski przeszedł II rundę z palcem w dupie. Chłopcze, weź się czegoś napij dla ochłody i obejrzyj jeszcze raz w jak żenujący sposób Śląsk stracił te 3 bramki. Ja rozumiem, że panowie z Polsatu muszą jak najbardziej sugestywnie nazywać szambo perfumerią i więcej krytyki zebrała od nich Wisła mimo, że wygrała obydwa mecze ale im za to płacą. Naprawdę nie musisz temu ulegać. Śląsk zagrał bardzo słaby mecz w defensywie, z której stabilności słynął przez cały ubiegły sezon a Kelemen zaczyna powoli przeistaczać się w Pawełka.
yamma

Data: 2011-07-22 22:06:34
Autor: Paweł W.
Dundee-Śląsk

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:j0ciqv$a0b$1inews.gazeta.pl...
CGC wrote:

[...]

W tamtych latach sam wyjazd za "żelazną kurtynę" był dla piłkarza nagrodą (handelek), nie ma co porównywać. Większą mieli motywację do grania niż dziś.

p.

Data: 2011-07-22 09:35:20
Autor: Cavallino
Dundee-Śląsk
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:j0a2kt$lsa$1inews.gazeta.pl...
Przyznaje sie bez bicia, ze skreslilem Slask po 2:0. Ladny comeback, strzal zycia Dudka ale Slask gral dzis naprawde porzadnie (z wyjatkiem obrony).

Trochę usiłował mu w tym przeszkodzić Lenczyk, wyjście bez napastnika i z Milą na szpicy od razu przypomniało mi popis Bakero w Bradze, ze Stilicem w tej roli.
Na szczęście w miarę szybko Lenczyk się zreflektował i jednak wpuścił napastnika.

Data: 2011-07-21 22:50:21
Autor: grzeda
Dundee-Śląsk
W dniu 2011-07-21 20:49, DysoN pisze:
jak Lewis-Gołota :(

Tak powiadasz?:)

pozdr
PG

Data: 2011-07-21 22:35:33
Autor: ..Aldi..Romek..
Dundee-Śląsk - transmisja
brawo Śląsk!

nie wierzyłem po tych dwóch szybkich, ale... przychodzi mi okazać skruchę za małą wiarę!

Dundee-Śląsk - transmisja