Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>

Data: 2009-09-12 01:26:52
Autor: VicAbarca
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>
Lorn пишет:
Przyznać się... Który to? :>

Dopiero teraz obejrzalem filmik. Laska zajebista. A niemowlak ludzaco podobny do mojego syna... Moze jest cos na rzeczy... :) W koncu na tym lotnisku w Kopenhadze spotkalem jedna laske, ktora pytala o miejsce do palenia... Ale zeby od zwyklej rozmowy dzieci przychodzily na swiat...

--
Vic

Data: 2009-09-11 02:12:41
Autor: Slavinka
Dunka szuka ojca swego dziecka... Moe odwiedzie Dani rok temu... :>

Uytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci
Lorn ?????:
> [...]

lotnisku w Kopenhadze spotkalem jedna laske, ktora pytala o miejsce do
palenia... Ale zeby od zwyklej rozmowy dzieci przychodzily na swiat...

E tam, nie ma wodogowia, to nie moe by twoje.

Data: 2009-09-12 01:28:48
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Neli Rokita może mieć rację :-p

Data: 2009-09-12 01:32:36
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Neli Rokita może mieć rację :-p

Ona? Nieeeeeee.... :)

--
Vic

Data: 2009-09-12 01:37:38
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Neli Rokita może mieć rację :-p

Ona? Nieeeeeee.... :)

Nobla jej trzeba przyznać... :> Otarłeś sie o babeczkę w Danii i proszę.
;-)

Data: 2009-09-12 01:44:13
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Nobla jej trzeba przyznać... :> Otarłeś sie o babeczkę w Danii i proszę.
;-)

Ale to nie byla ta babeczka :)  Przysiaglbym, ze tamta byla brunetka :)

--
Vic

Data: 2009-09-12 01:53:10
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Nobla jej trzeba przyznać... :> Otarłeś sie o babeczkę w Danii i proszę.
;-)

Ale to nie byla ta babeczka :)  Przysiaglbym, ze tamta byla brunetka :)

No i się wzięła i przefarbowała... :> Było sie o sweterek nie ocierać :>

Data: 2009-09-12 02:00:17
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
No i się wzięła i przefarbowała... :> Było sie o sweterek nie ocierać :>

No to juz mamy winnego :) Ale ja bym z checia zaadoptowal tego niemowlaka z filmu. Jest do zludzenia podobny do mojego wlasnego syna...
Choc pewnie moja zona mialaby nieco inne zdanie na ten temat...

--
Vic

Data: 2009-09-12 02:06:29
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Jak to niemowlak... Do każdego podobny :> Każda teściowa powie 'Ło jej toż to wykapany mój tatuś' :> lepiej nie ocieraj się już więcej o Dunki... Łatwe do zapylenia... :>

Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>