Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>

Data: 2009-09-12 01:08:17
Autor: Lorn
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>
http://www.youtube.com/watch?v=JE5kkyucts8&eurl=http%3A%2F%2F

Przyznać się... Który to? :>

Data: 2009-09-11 23:53:09
Autor: Antenka
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwiedzi łeś Danię rok temu... :>

Najlepsze są komentarze : "Show me your ass, maybe I'll remeber" :D
Wyjątkowo głupia laska ;-)

Antenka

Data: 2009-09-12 01:13:55
Autor: VicAbarca
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>
Lorn пишет:
Przyznać się... Który to? :>

Nie ja :)

--
Vic

Data: 2009-09-12 01:19:17
Autor: VicAbarca
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>
VicAbarca пишет:
Nie ja :)

Bylem w Danii rok temu. Ale tylko przez chwile. Wyladowalem w Kopenhadze, wzialem samochod z Hertza i pomknalem przez ten zajebisty most do Szwecji, a konkretnie do Malmoe :)
Nie mialem zadnego bliskiego kontaktu z miejscowymi kobietami, zarowno w Danii jak i w Szwecji :)

--
Vic

Data: 2009-09-12 01:21:47
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
VicAbarca пишет:
[...]

Dlaczego sie tak tłumaczysz? :> Nie zwiedzałeś filarów pod mostem? :>

Data: 2009-09-12 09:26:05
Autor: HaMMeR
VicAbarca wrote:
VicAbarca пишет:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

A z meszczyznami..;)

Data: 2009-09-12 23:00:19
Autor: VicAbarca
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>
HaMMeR пишет:
A z meszczyznami..;)

Z mezczyznami na tej plaszczyznie nie wchodze w kontakt :) Moze Tzva wchodzi... spytaj...

--
Vic

Data: 2009-09-12 01:26:52
Autor: VicAbarca
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>
Lorn пишет:
Przyznać się... Który to? :>

Dopiero teraz obejrzalem filmik. Laska zajebista. A niemowlak ludzaco podobny do mojego syna... Moze jest cos na rzeczy... :) W koncu na tym lotnisku w Kopenhadze spotkalem jedna laske, ktora pytala o miejsce do palenia... Ale zeby od zwyklej rozmowy dzieci przychodzily na swiat...

--
Vic

Data: 2009-09-11 02:12:41
Autor: Slavinka
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwiedziłeś Danię rok temu... :>

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Lorn ?????:
> [...]

lotnisku w Kopenhadze spotkalem jedna laske, ktora pytala o miejsce do
palenia... Ale zeby od zwyklej rozmowy dzieci przychodzily na swiat...

E tam, nie ma wodogłowia, to nie może być twoje.

Data: 2009-09-12 01:28:48
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Neli Rokita może mieć rację :-p

Data: 2009-09-12 01:32:36
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Neli Rokita może mieć rację :-p

Ona? Nieeeeeee.... :)

--
Vic

Data: 2009-09-12 01:37:38
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Neli Rokita może mieć rację :-p

Ona? Nieeeeeee.... :)

Nobla jej trzeba przyznać... :> Otarłeś sie o babeczkę w Danii i proszę.
;-)

Data: 2009-09-12 01:44:13
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Nobla jej trzeba przyznać... :> Otarłeś sie o babeczkę w Danii i proszę.
;-)

Ale to nie byla ta babeczka :)  Przysiaglbym, ze tamta byla brunetka :)

--
Vic

Data: 2009-09-12 01:53:10
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Nobla jej trzeba przyznać... :> Otarłeś sie o babeczkę w Danii i proszę.
;-)

Ale to nie byla ta babeczka :)  Przysiaglbym, ze tamta byla brunetka :)

No i się wzięła i przefarbowała... :> Było sie o sweterek nie ocierać :>

Data: 2009-09-12 02:00:17
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
No i się wzięła i przefarbowała... :> Było sie o sweterek nie ocierać :>

No to juz mamy winnego :) Ale ja bym z checia zaadoptowal tego niemowlaka z filmu. Jest do zludzenia podobny do mojego wlasnego syna...
Choc pewnie moja zona mialaby nieco inne zdanie na ten temat...

--
Vic

Data: 2009-09-12 02:06:29
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Jak to niemowlak... Do każdego podobny :> Każda teściowa powie 'Ło jej toż to wykapany mój tatuś' :> lepiej nie ocieraj się już więcej o Dunki... Łatwe do zapylenia... :>

Data: 2009-09-12 01:22:51
Autor: Antenka
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwiedzi łeś Danię rok temu... :>
.... Ale zeby od zwyklej rozmowy dzieci przychodzily na swiat...

Zazwyczaj od rozmowy się zaczyna Vicek...Lepiej się zaraz przyznaj, bo
cię podłączymy do wykrywacza kłamstwa! Laska jest śliczniusia - zawsze
możesz zmienić model, jeśli obecna się znudziła. Pomyśl o tym.... :D

Antenka

Data: 2009-09-12 11:01:45
Autor: Slavinka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Za krowę z cielakiem więcej się płaci.
A to musi jakiś parch umoczył - urodę znajduch ma jak parszątko....

Data: 2009-09-12 04:31:36
Autor: Antenka
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwiedzi łeś Danię rok temu... :>

Za krowę z cielakiem więcej się płaci.

A to musi jakiś parch umoczył - urodę znajduch ma jak parszątko.....

I bynajmniej nie duńską ha ha ha :D

Antenka

P.s. Chyba zaczyna wymiękkać - najpierw pisał, że tylko był na
lotnisku w Kopenhadze - przesiadał się do Sztokholmu . No a teraz
proszę bardzo! Okazało się, że miał kontakt z Dunką na lotnisku.... :D
A za moment dowiemy się, że był w pobliskim motelu hihi. Akcja się
rozwija ;-)

Data: 2009-09-12 23:02:05
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Laska jest śliczniusia - zawsze
możesz zmienić model, jeśli obecna się znudziła. Pomyśl o tym... :D

Eeee, obecna jest bezkonkurencyjna. I tak od 10 lat :) Wiec juz raczej nie bedze zmieniania modelu

--
Vic

Data: 2009-09-12 11:49:38
Autor: bourbaki
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwiedziłeś Danię rok temu... :>

to ani chybi ten slawny emigrant hydraulik ... swoja pompka
przetykal jej uszczelke i tak jakos wyszlo ... na jego miejscu
bym sie nie ujawnial, bo zagraniczne alimenty sa b. drogie.

Data: 2009-09-12 13:31:38
Autor: Piotr
Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>
Dnia Sat, 12 Sep 2009 01:08:17 +0200, Lorn napisał(a):

Przyznać się... Który to? :>

A bo to u postympu ważne, który? Grunt, żeby dziecko nie było
homofobem.
Piotr

Dunka szuka ojca swego dziecka... Może odwied ziłeś Danię rok temu... :>