Duńscy policjanci brutalnie pobili polskiego kibica

Data: 2017-09-03 22:20:04
Autor: boukun
Duńscy policjanci brutalnie pobili polskiego kibica
Na filmikach widać wyraźnie, że kibic został bez powodu pobity, dosłownie zmasakrowany

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/708795/polski-kibic-skatowany-w-danii

boukun

Data: 2017-09-04 01:00:31
Autor: japanizer
On Monday, September 4, 2017 at 5:20:06 AM UTC+9, boukun wrote:
Na filmikach widać wyraźnie, że kibic został bez powodu pobity, dosłownie zmasakrowany

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/708795/polski-kibic-skatowany-w-danii

Z tym "bez powodu" to bzdura, akurat ten spałowany grał największego "patryjotę", a jak pisda zasłużenie pałą dostanie, to wielki lament:

http://sport.se.pl/pilka-nozna/reprezentacja/awantura-przed-meczem-dania-polska-polscy-kibice-spalowani-przez-dunska-policje_1015902.html

Data: 2017-09-04 02:34:30
Autor: japanizer
On Monday, September 4, 2017 at 6:17:39 PM UTC+9, boukun wrote:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Z tym "bez powodu" to bzdura, akurat ten spałowany grał największego "patryjotę", a jak pisda zasłużenie pałą dostanie, to wielki lament:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlaczego łżesz śmieciu? Na tych filmikach co zapodałem widać wyraźnie, e to inny kibic i spokojnie sobie szedł i został zmasakrowany be powodu. Tak samo resztą ten w czerwonym na twoim materiale został bez powodu obezwładniony i pobity i chciał tylko uciec z obławy...

Bredzisz, jak zwykle.

Może w Polsce zadymiarz z bojówek PiS by dostał medal Misiewicza, ale tam jak policja mówi, żeby się rozejść, to drechol niech się nie dziwi, że pałą dostanie kilka serii za wyskakiwanie z pięściami do policjanta.

Data: 2017-09-04 13:02:14
Autor: t-1
[...]

A czy powodem nie było, że mimo posiadania biletów nie zostali wpuszczeni na stadion i trzeba było ich spacyfikować?

Data: 2017-09-07 19:42:50
Autor: boukun
Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dokładnie tak!

boukun

Data: 2017-09-04 13:12:01
Autor: boukun
> [...]

Może w Polsce zadymiarz z bojówek PiS by dostał medal Misiewicza, ale tam jak policja mówi, żeby się rozejść, to drechol niech się nie dziwi, że pałą dostanie kilka serii za wyskakiwanie z pięściami do policjanta.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jesteś antypolskim śmieciem! Na filmikach widać wyraźnie, że chłopak w zielonej koszulce przechodził sobie ze swoją dziewczyną i został bez dania racji brutalnie pobity

Ale u was śmieci z PO to typowe bić polskich przechodniów i pochwalać bezprawie i brutalność policji

https://youtu.be/Mw_Rztx0xzw

Ale jak traficie na swojego, to już inaczej was traktują

http://www.gp24.pl/pomorze/art/4389191,szczecinecki-policjant-skazany-za-pobicie-kibicapolicjanta-ze-szczecina,id,t.html

boukun
https://www.facebook.com/MlawscyLechisci/videos/1486412374739878/

Data: 2017-09-04 04:55:40
Autor: japanizer
> [...]

Dlaczego łżesz śmieciu? Na tych filmikach co zapodałem widać wyraźnie, e to inny kibic i spokojnie sobie szedł i został zmasakrowany be powodu. Tak samo resztą ten w czerwonym na twoim materiale został bez powodu obezwładniony i pobity i chciał tylko uciec z obławy...

Jakiś ślepy chyba jesteś na starość.
Widać wyraźnie, jak łysol startuje z łapami do policjanta. Ot, patryjotyczne bojówki Macierewicza pojechały za granicę i wpierdol dostały.

Data: 2017-09-04 18:17:07
Autor: boukun
> [...]

Widać wyraźnie, jak łysol startuje z łapami do policjanta. Ot, patryjotyczne bojówki Macierewicza pojechały za granicę i wpierdol dostały.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dla tych wszystkich którzy twierdzą że nasz przyjaciel zachowywał się jak bandyta przed opisaną wczoraj sytuacja. Wszystkim tym którzy hejtowali że dobrze mu życzymy takiego samego traktowania.
Prosimy o udostępnianie. Bo jak widać jedyni bandyci na tym filmie to Ci w mundurach.
Jako że fb ogranicza zasieg postów udostępniajcie to jak najszerszej grupie ludzi.

Data: 2017-09-04 13:31:39
Autor: Presidente de San Escobar
<boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Bredzisz bekon.
Polscy kibice w tle wyraźnie mówią, że był agresywny i dlatego został powalony
i spałowany.
To nie Polska - tam patridiotów nie toleruje się.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-04 18:16:13
Autor: boukun
Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2017-09-06 16:41:28
Autor: japanizer
Duńscy policjanci brutalnie pobili polskiego kibica
Tu masz jeszcze debilu sylwetkę człowieka, który zaatakował duńskiego policjanta (co widać na video, do którego podałeś link), a którego bronisz razem z Waszczykowskim (polskie państwo angażuje się w obronę nazisty! PiS wymyślił, czego nawet w kabaretach nie wymyślono):

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/polak-pobity-w-danii-to-neonazista-po-odsiadce/d22bg35

Po ustaleniu jego tożsamości rodzi się jednak pytanie - dlaczego wśród kibiców reprezentacji Polski znalazł się człowiek z nazistowskimi tatuażami? Kilkoma swastykami na całym ciele? Poszkodowany to Grzegorz H.. W przeszłości skazywany za brutalne pobicia i kradzieże, gdański skinhead powiązany ze środowiskiem neonazistów. W 2001 r. Sąd Rejonowy w Sopocie skazał go na 4,5 roku więzienia za napaść na młodego chłopaka. ,,Uderzał w głowę, kopał po całym ciele. Ukradł telefon" - brzmi cytowany przez portal naszemiasto.pl fragment oskarżenia. Przed odbyciem kary H. unikał stawienia się w areszcie. Kolejną odsiadkę zaliczył kilka lat później. Jak opowiadał portalowi gk24.pl, był skazany m.in. ,,za posiadanie broni bez zezwolenia i za bójkę z policją". Na wolność miał wyjść w marcu 2015 r.

Więzienie to jednak nie wszystko. Gdański kibic nie ukrywa swoich poglądów. Na portalach społecznościowych chętnie pokazuje się nagi od pasa w górę, prezentując tatuaże. Wśród nich swastyki, m.in. na ramionach i na plecach.

Na plecach H. ma również wytatuowane motto nazistowskich zbrodniarzy z SS - Meine Ehre heißt Treue (Moim honorem jest wierność - red.). Chętnie fotografuje się z wpisanym w nazistowską flagę krzyżem celtyckim. Pod niektórymi z jego zdjęć pojawia się podpis ,,828". Te trzy cyfry to kod ,,Heil Blood and Honour", używany przez przestępczą, neonazistowską organizację ,,Krew i honor".

Data: 2017-09-07 01:43:44
Autor: u2
W dniu 07.09.2017 o 01:41, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

niszcz nazizm, be free, a telefon najnowszej generacji:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-09-07 06:44:14
Autor: A. Filip
Duńscy policjanci brutalnie pobili polskiego kibica [licencja na wbijanie rozumu dla policji]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

[...]

Duńscy policjanci to wszystko wiedzieli jak go powalonego na ziemie
pałowali po głowie?  Gdy stosowali nadmierną przemoc *już* bez
uzasadnienia w czymś co wygląda na "policyjne odreagowanie"?

TY dajesz prawdziwej europejskiej policji licencje na wbijanie rozumu
pałą do głowy *tobie też* ?

Data: 2017-09-06 21:54:54
Autor: japanizer
Duńscy policjanci brutalnie pobili polskiego kibica [licencja na wbijanie rozumu pałą do głowy dla policji]

> [...]

pałowali po głowie?  Gdy stosowali nadmierną przemoc *już* bez
uzasadnienia w czymś co wygląda na "policyjne odreagowanie"?

Myślę, że za darmo nie dostał. Najpierw startował z pięściami do policjanta, a potem jak już leżał na ziemi, to "przypadkiem" materiał filmowy zaczyna się, jak policjant leje go pałą. Gdzieś tam na portalach pisali, że stawiał czynny opór, nie wiem, czy to prawda, czy nie.

No chyba że byłeś świadkiem, i twój kolega naziol grzecznie położył się na ziemię jak go policjant poprosił. A ten go niesprawiedliwie pałą po głowie.
W tym wypadku zgłoś się do Waszczykowskiego, może uratujecie biednego bohatera wyklętego walczącego z duńską policją.

TY dajesz prawdziwej europejskiej policji licencje na wbijanie rozumu
pałą do głowy *tobie też* ?

Każdemu zadymiarzowi przydałoby się porządne lanie, gdy stosuje przemoc. A potem porządna kara finansowa.

Data: 2017-09-07 10:27:23
Autor: boukun
> [...]

Myślę, że za darmo nie dostał. Najpierw startował z pięściami do policjanta, a potem jak już leżał na ziemi, to "przypadkiem" materiał filmowy zaczyna się, jak policjant leje go pałą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Szedł kurwo antypolska spokojnie z dziewczyną, widać na wcześniejszym materiale nagrywanym z góry, nie łżyj zatem. Potem go odłączyli od dziewczyny i wywlekli z trawnika na ulicę i tam lali pałą po głowie unieruchomionego... Może ciebie też coś takiego spotka, karma wraca....

Data: 2017-09-07 01:35:27
Autor: japanizer
On Thursday, September 7, 2017 at 5:27:28 PM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

Szedł kurwo antypolska spokojnie z dziewczyną, widać na wcześniejszym materiale nagrywanym z góry, nie łżyj zatem. Potem go odłączyli od dziewczyny i wywlekli z trawnika na ulicę i tam lali pałą po głowie unieruchomionego... Może ciebie też coś takiego spotka, karma wraca....

Szedł z dziewczyną, potem wystartował do policjanta z psem, a potem do innego. Ciołku. Ślepotę masz starczą naziolu..

Data: 2017-09-07 11:01:09
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie łżyj antypolski śmieciu! Oglądaj w dzień i w noc, i niech ci się śni i słuchaj komentarza nagrywającej dziewczyny...

Data: 2017-09-07 02:13:03
Autor: japanizer
On Thursday, September 7, 2017 at 6:01:15 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Nie łżyj antypolski śmieciu! Oglądaj w dzień i w noc, i niech ci się śni i słuchaj komentarza nagrywającej dziewczyny...

Udowadniasz swoją głupotę czy ślepotę, PiSdziak?

Twoj koleżka naziol szedł w kierunku policjanta z psem. Pies szczekał na naziola. Policjant z psem wystawił rękę, żeby naziol się nie zbliżał. Polski naziol zignorował, w stylu "co, kurwa, ja nie mogę iść"? W tym samym momencie jego dziewczyna stara się go odciągnąć. Drugi policjant podszedł i coś tłumaczy twojemu koleżce naziolowi. Potem naziol zaatakował policjanta i wywiązała się bójka. Jego dziewczyna miała więcej rozumu i cały czas chciała go odciągnąć od zadymiania, ale na takich debili jak ty i twój naziolski koleżka nie ma rady i pomaga tylko pała po plecach, dla bardziej opornych po głowie.

Data: 2017-09-07 13:33:01
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ślepcu antypolski

"Ale się nie zaczyna ten w zielonym, dlaczego go biją?" Tak nagrywająca naoczna świadek na filmie... Ten z psem go zatrzymał śmieciu i on odszedł na bok i wtedy podszedł do niego drugi policjant i reszta policjantów go zaczęła atakować bez psa, jak on odchodził z dziewczyną na bok i go zepchali na trawnik i zaczęli bić i powalili najpierw na trawę, łajzo antypolska...

Data: 2017-09-07 05:42:41
Autor: japanizer
On Thursday, September 7, 2017 at 8:33:06 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Oglądaj w dzień i w noc, i niech ci się śni i
słuchaj komentarza nagrywającej dziewczyny...

Wy naziolki i inne bołkuny jesteście jak bezmózgie kibole na meczu: jak wasz zawodnik złamie przeciwnikowi nogę, to i tak sędzia będzie dla was kaloszem i ch...., gdy da czerwoną kartkę.

Data: 2017-09-07 15:38:02
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Naziolku, możesz obejrzeć ten film.
"Duńczycy publikują mocny film. Pokazuje, co naprawdę robił kibic z Polski
pobity przez policjanta"
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/efter-voldsom-tilskueranholdelse-videoer-viser-anden-historie/6809214

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-07 16:03:18
Autor: Lepudruk
Duńscy policjanci brutalnie pobili polskiego kibica [licencja na wbijanie rozumu pałą do głowy dla policji]
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:fri2rc1v44gsh31h3lomeahpremhob03k44ax.com...
[...]

Nie wiem na co jeszcze czeka PiS? Dlaczego nasze okręty z uzbrojonymi po
zęby "maciorowcami" nie płyną do Danii by wymierzyć im zgodnie z prawem
sprawiedliwość!!? Dlaczego nasze F-ileś_tam wciąż mają klocki pod kołami?!!
Nie bedzie Duńczyk (patrz "Vabank") będzie nam zaczepiał polskiego
patrioty!!!! Ta zniewaga wymaga krwi! No PiS-owcy! Kto na ochotnika wybierze
się do Danii by pokazać tym smerfom jak się w Polsce wali po ryju? Nie pchać
się! K..wa nie pchać! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-07 16:12:54
Autor: Presidente de San Escobar
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

[...]

Bo nasze naziolki jak bekon są mocne tylko w gębie.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-07 19:34:00
Autor: boukun
Użytkownik "Lepudruk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kawecki,
Nic tam takiego mocnego nie ma, poza tym filmikiem, gdzie go napadli i
powalili na trawę i wyciągali na ulicę, by go tam po głowie obezwładnionego
pałować...

gustdelf 4 min

Tyle, ze manipulujecie, bo na tych zdjeciach nie jest pokazane co robil
wczesniej a moment tuz przed wyciagnieciem go z tlumu. Najpierw chcial
przejsc z dziewczyna i policja go wepchnela w grupe innych kiboli a potem
policjant, ktory go tam wepchnal poszedl po niego i sie przepychali i to sa
te zdjecia.

Nie pochwalam tego co robia idioci zwani kibicami za granica, ale moze dla
odswierzenia pamieci, jak wybiorczo sa traktowane sprawy fla bierzacej
polityki przypomne sprawe z Wroclawia, gdzie po intermwencji polskiej
policji zadano dymisji Blaszczaka, w Dani tez duzo nie braklo a zatlukliby
zakutego w kajdanki.

Data: 2017-09-07 20:23:18
Autor: A. Filip
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

PiS a kontynuować PO tradycję że zwykłego tylko polskiego obywatela za
granicą ambasador i szef MSZ mają bardzo głęboko w dupie?

Psim obowiązkiem Waszczykowskiego jest nie wyjaśniać wątpliwości na
niekorzyść polskiego obywatela.  Od bronienia zasadności działania
"prawdziwych Duńskich pałkarzy" jest Duński rząd a nie Ministerstwo
Spraw Zagranicznych *Polski*.

Data: 2017-09-07 11:02:46
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Słuchaj ćwoku jak nawet sami kibice mówią na filmie że był agresywny.
W domu też witasz się z żoną gestem Heil Hitler przydupasie nazistów ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-07 11:09:42
Autor: boukun
[...]

Ja tam widzę na filmie co innego, antypolski śmieciu.
Oglądaj w dzień i w noc, i niech ci się śni i
słuchaj komentarza nagrywającej dziewczyny...

https://www.facebook.com/MlawscyLechisci/videos/1486412374739878/

Jaki ty film oglądasz, gdzie te komentarze?

boukun

Data: 2017-09-07 12:30:19
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

https://www.facebook.com/MlawscyLechisci/videos/1486412374739878/

Jaki ty film oglądasz, gdzie te komentarze?

Naziol bekon broni naziola ze swastyką, który atakował policjanta.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-07 13:04:47
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Jaki ty film oglądasz, gdzie te komentarze?

Naziol bekon broni naziola ze swastyką, który atakował policjanta.

Czym to się różni od: (stalinowski) "antyfaszysta" broni (stalinowskiego)
antyfaszysty który dostał słuszny wpierdol jak podniósł rękę na policjanta?
Można wstawić KODziarz/...

Zarzut uderzenie nosem w pięść policjanta to nie tylko polska norma.

Data: 2017-09-07 13:26:03
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W twoim kurwa antypolski śmieciu świńskim łbie!

Data: 2017-09-07 10:30:16
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I za to kurwo antypolska masakrowali tego spokojnie spacerującego człowieka? Mnie się żadne tatuaże nie podobają, mam każdego  tatuażem napierdalać? Karma wróci do ciebie...

boukun

Data: 2017-09-07 01:36:54
Autor: japanizer
On Thursday, September 7, 2017 at 5:30:24 PM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Jak to był spokojnie spacerujący człowiek, to ty zostałeś wyleczony ze swojego upośledzenia umysłowego.
Oba jak najbardziej daleko od prawdy.

Data: 2017-09-07 05:31:19
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
Duńscy policjanci brutalnie pobili polskiego kibica
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Monday

Parciane są te twoje argumenty i zalatują podwójnymi standardami, latałeś jak ze sraczką jak wyszła draka z paralizatorem, teraz też latasz, tyle że obwiniasz człowieka z tatuażami.

Przeca widać na pierwszy rzut oka żeś kupa gówna, pewnikiem od Joska Urbacha.

Data: 2017-09-07 05:40:23
Autor: japanizer
On Thursday, September 7, 2017 at 9:31:21 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:
> [...]

Przeca widać na pierwszy rzut oka żeś kupa gówna, pewnikiem od Joska Urbacha.

O, widzę macie sraczkę z Waszczykowskim San Escobarem. No ale brońcie śmiecia ze swastykami, który z pięściami startuje do policji. Zawsze te parę głosów od polskich bandytów czy kiboli będziecie mieli, przecież tylko o to wam we wszystkim chodzi, prawda?

Data: 2017-09-07 06:01:56
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
[...]

Chodzi o prawo pajdaku. To bez znaczenia że pierwszy potraktowany
paralizatorem był ćpunem, a drugi miał flagę celtycką,
po unieszkodliwieniu człeka, jednego jak i drugiego nie kopie się  i nie pałuje.  W pierwszym przypadku obwiniałeś pisiorstwo, w drugim przypadku też
obwiniasz pisiorstwo, dlatego twoje mentory nie mają szans
odbić się od dna, pozostają więc nerwowe podrygi.

Data: 2017-09-07 06:38:38
Autor: japanizer
On Thursday, September 7, 2017 at 10:01:58 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:
> [...]

paralizatorem był ćpunem, a drugi miał flagę celtycką,
po unieszkodliwieniu człeka, jednego jak i drugiego nie kopie się  i nie pałuje.

Nie mam pojęcia, o czym mówisz PiSdziaku. Na filmiku z łysym ze swastykami, który ćwiczy prawy sierpowy na duńskim policjancie, nie widać żadnych paralizatorów ani tego, czy był ćpunem czy nie, coś narracje wam się pomieszały na Grodzkiej.

Data: 2017-09-07 19:01:32
Autor: boukun
> [...]

Nie mam pojęcia, o czym mówisz PiSdziaku. Na filmiku z łysym ze swastykami, który ćwiczy prawy sierpowy na duńskim policjancie,

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pokaż ten filmik antypolski śmieciu, albo link do takowego....

boukun

Data: 2017-09-07 18:59:36
Autor: boukun
[...]

Nie pochwalam tego co robia idioci zwani kibicami za granica, ale moze dla odswierzenia pamieci, jak wybiorczo sa traktowane sprawy dla bierzacej polityki przypomne sprawe z Wroclawia, gdzie po intermwencji polskiej policji zadano dymisji Blaszczaka, w Dani tez duzo nie braklo a zatlukliby zakutego w kajdanki.

Data: 2017-09-04 11:38:46
Autor: Lepudruk
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Na filmikach widać wyraźnie, że kibic został bez powodu pobity, dosłownie
zmasakrowany

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/708795/polski-kibic-skatowany-w-danii

U nas policja chroni kiboli. Uwaga! Nie dotyczy komisariatu we Wrcoławiu!

--
Lepudruk

Data: 2017-09-07 21:51:18
Autor: u2
W dniu 03.09.2017 o 22:20, zbuku pisze:
Na filmikach widać wyraźnie, że kibic został bez powodu pobity, dosłownie zmasakrowany

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/708795/polski-kibic-skatowany-w-danii zbuku

lol

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/356728-swastyki-i-motto-ss-na-plecach-adolf-hitler-na-ramieniu-tak-wyglada-kibic-pobity-przez-dunska-policje

Swastyki i motto SS na plecach, Adolf Hitler na ramieniu - takie tatuaże nosi Grzegorz H., kibic z Polski pobity przez duńską policję.
REKLAMA

Jak ustalił Fakt24, Grzegorz H., kibic gdańskiej Lechii, który został brutalnie pobity przez duńską policję po meczu Dania-Polska w Kopenhadze jest neonazistą.

Na jego profilach w mediach społecznościowych znajdziemy zdjęcia świadczące o sympatii H. do ideologii nazistowskiej. H. udostępnia zdjęcia z wakacji we Włoszech, gdzie z miejscowymi faszystami pozuje z flagą z krzyżem celtyckim.

Co ciekawe, H. prawdopodobnie jest też tzw. rodzimowiercą lub po prostu fascynuje się mitologią słowiańską lub skandynawską. Na jego profilu na Facebooku znajdziemy... wierszyk o pradawnych, przedchrześcijańskich wierzeniach.

     Niechaj płoną święte ognie i praojców naszych wiara. Bębny dudnią jak grom jasny. Dźwięki rogów i pieśń stara

- czytamy na jego profilu.

Trudno jednak stwierdzić kim byli praojcowie naszego bohatera. Może chodzić zarówno o Słowian, wszak Grzegorz H. prawdopodobnie jest formalnie Polakiem, lub o Wikingów, o czym świadczyć może jeden z tatuaży na plecach kibica, na którym widać wikińskie drakkary, a także noszony przez niego młot Thora. Nie należy też wykluczyć, że chodzi o ludy germańskie zamieszkujące tereny dzisiejszych Niemiec. H. ma w końcu na plecach motto niemieckiego SS.

CZYTAJ WIĘCEJ: MSZ interweniuje ws. polskiego kibica brutalnie pobitego przed duńską policję

Grzegorz H. został zatrzymany przed duńską policję po meczu Dania-Polska. Trafił do aresztu i czeka na rozprawę. Przed aresztowaniem został brutalnie pobity. W jego sprawie zainterweniowało MSZ. Zorganizowano również zbiórkę na pomoc prawną dla niego.

Data: 2017-09-07 13:56:53
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik u2 napisał:

[...]

To zupełnie podobnie do kadr pisoskich co wcześniej pluły na symbole
religijne, a później otrzymały ciepłe posadki w spółce energia.

cyt.
wiceprezes ds. korporacyjnych Energii Krzysztof Ksepko co kiedyś śpiewał antykościółkowe piosnki, ale tera!!! Ło panie, wyświęcajo ołtarze w spółce:)

http://bi.gazeta.pl/im/69/57/14/z21330281IER,Uroczystosc-zawierzenia-Grupy-Energa-Bozej-Opatrzn.jpg