Duńska homorodzina, czyli "rupta co chceta"...

Data: 2009-03-17 17:06:35
Autor: Piotr
Duńska homorodzina, czyli "rupta co chceta"...
"- To wielkie wydarzenie, usunięto przedostatnią przeszkodę na drodze
do zrównania praw par homoseksualnych i heteroseksualnych - oświadczył
Ammitzboell, wyrażając nadzieję, że "w najbliższej przyszłości Dania
zezwoli homoseksualistom na zawieranie ślubów w kościele".

Dania jako pierwsze państwo na świecie w październiku 1989 roku
zalegalizowała małżeństwa cywilne homoseksualistów, przyznając im
takie same prawa jak heteroseksualistom, z wyjątkiem sztucznego
zapłodnienia i adopcji."

http://wiadomosci.onet.pl/1935780,12,item.html

I sruu... Jadrysiu kiedy te śluby  ludzi z szympansami?
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-17 11:26:54
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 17:06, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

No i co? Zmusza ktoś ciebie byś z przyjacielem gejem zawierał ślub w
kościele? Nie chcesz, nie zawierasz.

Data: 2009-03-18 04:50:30
Autor: kefirh
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

I sruu...
Jadrysiu kiedy te śluby  ludzi z szympansami?

No i co? Zmusza ktoś ciebie byś z przyjacielem gejem zawierał ślub w
kościele? Nie chcesz, nie zawierasz.

Jeszcze moze za darmo, co?!

Data: 2009-03-18 11:50:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 18 Mar 2009 04:50:30 +0100, kefirh napisał(a):

[...]

A co? Ty chciałbyś za darmo? --

Data: 2009-03-18 21:49:17
Autor: kefirh
[...]

Jezeli juz zniszczycie Kosciol, potopicie klechow w zaporze -- to kto bedzie wam udzielal slubow malzenskich i w jakim kosciele?
No bo jest tu sprzecznosc: chcecie malzenstw koscielnych w instytucji, ktorej szczerze nienawidzicie.

Data: 2009-03-19 08:54:03
Autor: Vic
kefirh wrote:
Jezeli juz zniszczycie Kosciol, potopicie klechow w zaporze -- to kto bedzie wam udzielal slubow malzenskich i w jakim kosciele?

Spoko, oni mają już wszystko przetrenowane... reaktywują Pax i ślubów będą im udzielali 100-procentowo lojalni "księża-patrioci".

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-17 17:16:20
Autor: Nobil
On Tue, 17 Mar 2009 17:06:35 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 powinni pojsc jeszcze dalej i zezwolic na zawieranie  slubow z fokami, reniferami czy innymi pingwinami.
 w naszym kraju toleruje sie dlugoletnie zwiazki z kotami  wiec dlaczego ktos nie mzoe wzias sobie za zone syrenke z molo?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-17 17:22:18
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 17:16:20 +0100, "Nobil <he®sk>" napisał(a):

[...]

"toleruje" hesku to nie oznacza, że będziemy organizowali tym twoim
znajomym śluby z ich kotami, albo, że pozwolimy im na odopcję dzieci.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 18:08:10
Autor: Nobil
On Tue, 17 Mar 2009 17:22:18 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

"toleruje" hesku to nie oznacza, że będziemy organizowali tym twoim
  wlasciciel kota wciaz pozostaje stanie wolnym ;o)))

albo, że pozwolimy im na odopcję dzieci.

 a dlaczego nie? ;o))))

Data: 2009-03-17 17:39:47
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Piotr, sorry za określenie, ale przypominasz talibów, których zwano wrogami szczęścia..
Gdy facet z facetem jest szczęśliwy to poco stawać na drodze ich szczęścia?? Przecież nikomu nic złego nie robią..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-17 09:46:39
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 17:39, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Gdy facet z facetem jest szczęśliwy to poco stawać na drodze ich
szczęścia?? Przecież nikomu nic złego nie robią..

A jak facet z dziewięciolatkiem są szczęśliwi.. to chyba mozna
przeprowadzić identyczne rozumowanie? Przecież nikomu nic złego nie
robią ;)).
Zapomniałes o jednym drobiazgu- o zapytanie tego dziewięciolatka albo
tych potencjalnie zaadoptowanych przez pedrylów dzieci co one na to i
czy na pewno nic złego....niestety aby uzyskać miarodajną odpowiedź od
tych dzieci musiałyby one stac się najpierw osobami dojrzałymi
intelektualnie i emocjonalnie.
J-23

Data: 2009-03-17 18:21:33
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

A może zapytać wszystkie dzieciaki czy chcą być z swoimi rodzicami (również tymi heteroseksualnymi)?
Hans, powiedz mi co w was (prawicowcach) takiego jest że tak bardzo chcecie decydować za innych, we wszystkich sprawach?

Data: 2009-03-17 10:45:56
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 18:21, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

A może zapytać wszystkie dzieciaki czy chcą być z swoimi rodzicami
(również tymi heteroseksualnymi)?

Masz intuicję róznicy miedzy stanem NATURALNYM a sztucznie narzuconym?
Dzieci wychowywane są w normalnych rodzinach od tysiecy lat i znamy
doskonale konsekwencje tego faktu. Jesteś w stanie przewidzieć jakie
konsekwencje pociągnie za soba wychowywanie (LOL) dzieci przez dwójke
pedałów? Co w was, lewakach, jest takiego że lubicie wykonywać takie
eksperymenty których skutków nie potraficie przewidziec a które to
(najczęsciej tragiczne) skutki na własnych dupach poczują wyłacznie
INNI LUDZIE?

Hans, powiedz mi co w was (prawicowcach) takiego jest że tak bardzo
chcecie decydować za innych, we wszystkich sprawach?

To MY chcemy decydowac za te dzieci czy chcą byc adoptowane przez
pedałów?? Nie zartuj sobie...
J-23

Data: 2009-03-17 19:23:09
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Lewica (ta prawdziwa) daje tylko możliwość wyboru.. Nikogo do niczego nie zmusza, nie zachęca.. Chyba zdajesz sobie sprawę że homki  to są biedni upośledzeni ludzie.. Dlaczego nie pozwolić im na namiastkę normalności??
Mam nadzieję że liberalizacja prawa w tym kierunku będzie szybka, tak żebyś mógł sam się przekonać że adoptowanie dziecka przez lesby to nic złego..
Narazie jednym i głównym   argumentem przeciwników jest taka opinia że wychowanek zostanie homkiem.. Naprawdę śmiechu warte..

[...]

Nie, wy chcecie decydować za homków, mówiąc im: nie..
J-23

Data: 2009-03-17 12:07:47
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 19:23, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Lewica (ta prawdziwa) daje tylko możliwość wyboru..
Nieprawda, jest ZUPEŁNIE  na odwrót. To prawica daje wolnośc wyboru
(choćby wolnośc do zdechnięcia z głodu na przykład albo do zachlania
się na śmierc..za swoją kase of koz). Lewica zawsze i wszędzie oznacza
zniewolenie i przymus.

Chyba zdajesz sobie sprawę że homki  to są
biedni upośledzeni ludzie.. Dlaczego nie pozwolić im na namiastkę normalności??

A niech.... 50% znizki na zakup pluszowego misia do 5 sztuk wlącznie.
Ale żywego człowieka to łap upapranych kałem z odbytu "zony"..brrrrr.
przeciez to są ZBOCZEŃCY, ludzie NIENORMALNI...na kogo dewianci mogą
wychować dzieci?? Jest więcej niz prawdopodobne że na takich samych
albo i gorszych zboczeńców.

Narazie jednym i głównym   argumentem przeciwników jest taka opinia że
wychowanek zostanie homkiem.. Naprawdę śmiechu warte..

Odebranie temu dziecku WOILNOŚCI WYBORU nazywasz wartym smiechu? Ja ci
przypominam że to CZŁOWIEK jest a nie zabawka dla pedrylów.

Nie, wy chcecie decydować za homków, mówiąc im: nie..

Nie za nich tylko za te nieszczęsne dzieci. Mowiąc NIE!!!!! lewackim
eksperymentom  na żywych ludziach. Wypróbujcie to najpierw na
szczurach a potem na sobie, zaniedbaliście tego w przypadku nazizmu i
komunizmu co skończyło się tragicznie dla setek milionów ludzi.
J-23

Data: 2009-03-17 12:25:50
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 20:07, mrdevi...@gmail.com wrote:
> [...]

(choćby wolnośc do zdechnięcia z głodu na przykład albo do zachlania
się na śmierc..za swoją kase of koz). Lewica zawsze i wszędzie oznacza

A skąd! Zaraz pojawi się prawicowy funkcjonariusz państwowy i cię
"uratuje" gdy będziesz próbował za własną kasę skończyć ze sobą.

Albo chciał swoje dzieci uwolnić - także za swoje i nawet
własnoręcznie - z nieopisanego cierpienia nieuleczalnej choroby, tak
jak to niedawno było to w przypadku pani Barbary Jackiewicz.

Na resztę nie chce mi się odpowiadać.

NIKT ze znajomych kogo się ostatnio pytałem w tej sprawie nie
twierdził tak jak Gowin czy Kaczyński - że oni wiedzą lepiej i
eutanazji być nie może.

W ramach tej grupy była matka trojga dzieci która utraciła jedno z
nich parę miesięcy po urodzeniu, oraz inna matka dorosłego już prawie
syna.

Data: 2009-03-17 13:37:54
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 20:25, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

A skąd! Zaraz pojawi się prawicowy funkcjonariusz państwowy

Wszechwładność funkcjonariuszy państwowych to wynalazek i nieodłączny
atrybut LEWICY grzesiu która to oczywista prawda czyni dalszą dyskusję
za bezprzedmiotową. Talk grzesiu, kaczyński i gowin to lewicowcy a
wasze wzajemne dąsy to po prostu kłótnia w rodzinie, na którą ludzie o
przekonaniach prawicowych patrzą z mieszaniną rozbawienia i odrazy.
J-23
PS. Prawicowiec jeśli zdecyduję się skrócic cierpienia bliskiej osoby
nie potrzebuje w tym celu  skamleć o pomoc państwa.

Data: 2009-03-17 21:22:57
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Wiesz Hans, na taki stek bzdur nie mogę w sposób sensowny odpowiedzieć..

Data: 2009-03-17 13:42:19
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 21:22, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Wiesz Hans, na taki stek bzdur nie mogę w sposób sensowny odpowiedzieć..

To nie są jadrysiu bzdury tylko sama prawda, a że brak
kontrargumentów... nie dziwię ci się, sam bym ich też znaleźć nie
potrafił.
J-23

Data: 2009-03-17 18:32:38
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:21:33 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

I znowu manipulujesz Jadrysiu, powyższe świadczy, że hucpa nie jest ci
obca, ale sposób wykonania woła o pomstę do komuszego nieba.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 19:24:49
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie wiem gdzie Ty dopatrujesz się manipulacji..

Data: 2009-03-17 11:29:45
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 19:24, jadrys <il...@wp.pl> wrote:
Piotr pisze:

> [...]
> pz
> Piotr

Nie wiem gdzie Ty dopatrujesz się manipulacji..

Manipulacja jest wtedy gdy coś gdzieś się pojawia i jest niezgodne ze
"standardami" jakie mu wdrukowano w łeb w dzieciństwie w ramach tzw.
"katechizacji".

Data: 2009-03-17 19:35:15
Autor: jadrys

Piotr pisze:

[...]

E chyba nie. Choć Piotr wydaje się być zbrojnym ramieniem kościoła i wiary na PSP..

Data: 2009-03-17 19:37:03
Autor: raff
[...]

Aha, czyli w pzypadku lewicy manipulacja nigdy nie ma miejsca...

R.

Data: 2009-03-17 11:39:25
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 19:37, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> "katechizacji".

Aha, czyli w pzypadku lewicy manipulacja nigdy nie ma miejsca...

Nie weksluj z pezeta na lewicę!

Data: 2009-03-18 08:40:30
Autor: ColgatesBilly

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:2d1f7995-7553-4aa4-8b1e-1d95d1a773b433g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> "katechizacji".

Aha, czyli w pzypadku lewicy manipulacja nigdy nie ma miejsca...

Jak slusznie i ironicznie zauwazyl Ziegfried na "GET SMART" (Dorwac Smarta)
instalujac (wraz z 2ma WWE wrestlerami: Rockiem i Hindusem)
bombe atomowa w Los Angeles....
"Hollywood ? - I co teraz zrobimy bez ich politycznego doradztwa....."

Nie tylko zreszta stricte politycznego..
http://osiolek.com/?id=25157

Kol

Data: 2009-03-18 11:48:56
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 18 Mar 2009 08:40:30 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Nie weksluj z pezeta na "GET SMART"!

Data: 2009-03-18 13:33:47
Autor: ColgatesBilly

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1ar5327lmv1my.t9qkyqboxyj8.dlg40tude.net...
[...]

Nie wiem o co chodzi., ale ja znam orginalna serie Mela Brooksa
sprzed 30-20 lat, i 2 filmy fab. i to moj kultowy'
'
Ten jest cienki - a link miales do pedziow i tyle

Data: 2009-03-18 19:52:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 18 Mar 2009 13:33:47 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Oki. Jesteś wielki. Podzięka za link.

Data: 2009-03-18 09:05:52
Autor: Vic
jadrys wrote:
Hans, powiedz mi co w was (prawicowcach) takiego jest że tak bardzo chcecie decydować za innych, we wszystkich sprawach?

Chęć decydowania za innych we wszystkich sprawach to typowo lewicowa przypadłość.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 09:26:00
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Hans, powiedz mi co w was (prawicowcach) takiego jest że tak bardzo chcecie decydować za innych, we wszystkich sprawach?

Chęć decydowania za innych we wszystkich sprawach to typowo lewicowa przypadłość.

Na eutanazję, legalizację "trawki" związki homków itd. nie pozwalacie.. A jedyny zakaz lewicy to zakaz wyzyskiwania innych. (Mowa tu o prawdziwej lewicy).

Data: 2009-03-18 09:37:47
Autor: Vic
jadrys wrote:
A jedyny zakaz lewicy to zakaz wyzyskiwania innych. (Mowa tu o prawdziwej lewicy).

Nikt jeszcze nie wyzyskiwał człowieka w tak kompleksowy i bezkompromisowy sposób jak socjalizm. Spójrz na przeciętnego obecnego 70-latka, tyrał całe życie za 5 dolarów na miesiąc, kompletnie niczego się nie dorobił, bo trudno się dorobić kiedy całej pensji ledwie starcza na samo żarcie (zdezelowanego 25-letniego grata sprowadzonego z Niemiec nie liczę jako dorobku), a na koniec łaskawcy dali mu emeryturę w wysokości 700 złotych (a i to przesuwając wiek emerytalny tak, aby zminimalizować prawdopodobieństwo, że ktoś emerytury dożyje).

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 09:52:04
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

W Polsce nie było prawdziwego socjalizmu. A mimo to nie było aż tak tragicznie - ludzie dostawali mieszkania, kupowali sprzęt AGD, były bezpłatne szkoły, opieka zdrowotna.. Tak panie, o czymś takim chłopi pańszczyźniani mogli tylko pomarzyć..

Data: 2009-03-18 10:03:02
Autor: Vic
jadrys wrote:
W Polsce nie było prawdziwego socjalizmu. A mimo to nie było aż tak tragicznie - ludzie dostawali mieszkania, kupowali sprzęt AGD, były bezpłatne szkoły, opieka zdrowotna..

Czyli twoim zdaniem taki przeciętny polski emeryt (obecny) w ostatecznym rozrachunku lepiej wyszedł na tym socjalizmie niż emeryt brytyjski czy amerykański, który socjalizmu na oczy nie widział?

BTW, zaliczanie sprzętu AGD do dorobku życia to takie typowe dla socjalistycznych nędzarzy...

Tak panie, o czymś takim chłopi pańszczyźniani mogli tylko pomarzyć..

Tak jest. A niewolnicy w starożytnym Egipcie to i nawet pomarzyć nie mogli...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 10:12:14
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To że "zachodni" emeryci tak dobrze się mają to zasługa przede wszystkim Lenina.. Przed rewolucją w Rosji brytyjscy emeryci nie mieli zbyt łatwego życia.. Mimo tego że ich imperialistyczne rządy łupiły niemal cały świat..

Data: 2009-03-18 10:17:54
Autor: Vic
jadrys wrote:
To że "zachodni" emeryci tak dobrze się mają to zasługa przede wszystkim Lenina.. Przed rewolucją w Rosji brytyjscy emeryci nie mieli zbyt łatwego życia..

To świetnie, że Lenin polepszył byt zachodnich emerytów!
Bytu rosyjskich emerytów nie zdążył poprawić czy zapomniał?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 10:22:12
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Bo Rosja była krajem spustoszonym przez możnowładców.. Z pustego i Lenin nie naleje..

Data: 2009-03-18 10:39:48
Autor: Vic
jadrys wrote:
Bo Rosja była krajem spustoszonym przez możnowładców.. Z pustego i Lenin nie naleje..

Ja wiem, Lenin to miał ciężkie życie w tej Rosji. Ciężko się implementuje władzę robotniczą, gdy w kraju są 2 zakłady przemysłowe (oba na Zakaukaziu), a więc i robotników niezbyt dużo... a z chłopami (stanowiącymi prawie całe społeczeństwo) trudno się dogadać, bo nie chcą chamy za darmo, w imię lepszego jutra, oddać wszystkiego co mają... i jeszcze jeść im się zachciewa...
Nieproste jest życie takiego Lenina...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 12:55:28
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Bo Rosja była krajem spustoszonym przez możnowładców.. Z pustego i Lenin nie naleje..

Nieproste jest życie takiego Lenina...

Zaiste,  prawdę powiadasz dobry człowieku.. :-)

Data: 2009-03-18 11:02:19
Autor: konserwator

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gpqegh$u5b$1news.onet.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

ale zanim lenin zrobil rewolucje to Rosja nie byla spustoszona?

rym

Data: 2009-03-18 12:48:37
Autor: raff
[...]

Byla. Ale potem spustoszyla sie jeszcze bardziej.

R.

Data: 2009-03-18 12:53:27
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Za sprawą kontrrewolucjonistów.. Święta prawda. :-)

Data: 2009-03-18 14:12:40
Autor: mrdevilyn
On 18 Mar, 12:48, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> ale zanim lenin zrobil rewolucje to Rosja nie byla spustoszona?
Byla. Ale potem spustoszyla sie jeszcze bardziej.

Ale jaja.... Spustoszona  Rosja podbiła tak spory i bogaty kraj jak
ówczesna Polska, pognała samą siła woli Francuzów spod Moskwy aż do
samego Paryza, skopała dupę Turcji ilestam razy, skolonizowała
Syberię, wydała tej miary artystów i naukowców co Puszkin, Tołstoj,
Turgieniew, Łomonosow  czy Mendelejew .. pomyśleć tylko czego by ow
kraj mógł dokonac gdyby spustoszony NIE BYŁ ;). Naprawde miałbym
niezły ubaw ostatnio czytajac grupę gdyby nie jedna okolicznośc-
niektórzy z was wszystko to piszą, jak sie zdaje, na powaznie :(
J-23

Data: 2009-03-17 18:16:06
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 17:39:47 +0100, jadrys napisał(a):

Piotr, sorry za określenie, ale przypominasz talibów, których zwano wrogami szczęścia..
Gdy facet z facetem jest szczęśliwy to poco stawać na drodze ich szczęścia?? Przecież nikomu nic złego nie robią..

A co jest obraźliwego w słowie "talib"? To bodajże uczeń szkoły
koranicznej. A co do tych facetow, co to chcą być szczęśliwi to ja im
na pewno nie stanę na drodze chyba, że tego szczęścia upatrują w
adopcji, albo w "ślubie", albo w tym, żebym ja ich homosizm musiał
afirmować. Noo, to wtedy chyba się nie zgodzę. Więc nie manipuluj
Jadrysiu, to nie ładnie. pz Piotr PS.

Data: 2009-03-17 18:30:55
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Tak uczeń, ale u nas jest to miano wypaczone..
A możesz mi powiedzieć dlaczego nie ma Twojej zgody na ślub homosiów??

Data: 2009-03-17 18:37:43
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:30:55 +0100, jadrys napisał(a):

Tak uczeń, ale u nas jest to miano wypaczone..
A możesz mi powiedzieć dlaczego nie ma Twojej zgody na ślub homosiów??

Bo ślub to nazwa związku pomiedzy kobietą i mężczyzną. Jeżeli dwóch facetów, lub dwie babki, albo szympans i komunistka
zechcą się połączyć na dłużej niż tydzień, to niech sobie to jakoś
nazwą. Może kociołap, albo związek partnerski, albo jakkolwiek
inaczej, ale nie ślub i nie małżeństwo.
Wy komunizdy lubicie pomieszać w pojęciach bo w burdelu się dobrze
czujecie. pz
Piotr

Data: 2009-03-17 11:44:49
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 18:37, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> A możesz mi powiedzieć dlaczego nie ma Twojej zgody na ślub homosiów??

Bo ślub to nazwa związku pomiedzy kobietą i mężczyzną.

Chyba że jakiś islamski kozoj****ca poślubia swoją kozę, wtedy jest
świnty związek pomiędzy kozą i mężczyzną. :)

Data: 2009-03-17 20:47:13
Autor: ColgatesBilly

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:c4d1af01-7dc7-42ef-999f-6a49cca0eadat3g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Chyba że jakiś islamski kozoj****ca poślubia swoją kozę, wtedy jest
świnty związek pomiędzy kozą i mężczyzną. :)

-- -- -- -- -- -- -- -

I dlatego rozmowa z lewactwem jest niemozliwa...
Niestety, wykastrowana przez cywilizacje prawica nie kapuje
ze was sie nie przekonuje, nie rozmawia, a gniecie jak wszy

Kol

Data: 2009-03-17 11:52:49
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 19:47, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Niestety, wykastrowana przez cywilizacje prawica nie kapuje
ze was sie nie przekonuje, nie rozmawia, a gniecie jak wszy

Islamskich kozo****ów nazywasz lewactwem?

Przecie ów kozoj***ca o którym było w swoim czasie głośno (a którego
żona zmarła wkrótce po ślubie na skutek zjedzenia plastikowego
ogrodzenia) brał ślub u imama, czyli zgodnie z wielowiekową świntą
tradycją.

Trochę bardziej tradycyjno-koraniczno-prawicowy ten ślub chyba był,
nie lewacki.

Data: 2009-03-17 19:29:38
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Naprawdę czepiasz się rzeczy nieistotnych dla nikogo (no może poza Tobą).. Co to ma za znaczenie jak to się nazywa?

Data: 2009-03-17 23:22:06
Autor: jacek_placek_01
Duńska homorodzina, czyli "rupta co chceta"...
A ja powiem ze im gorzej tym lepiej.
Szybciej sie te zboki zdegenerują tym łatwiej Europe podbija Talibowie. I będzie prawdziwy porządek. Czego w sumie należy sobie życzyć.

Data: 2009-03-19 08:41:46
Autor: jan paszek
Duńska homorodzina, czyli
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
[...]

homo fobie w wydaniu polskim- katolickim!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-03-19 10:47:09
Autor: ColgatesBilly
Duńska homorodzina, czyli

"jan paszek" <janonet4@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gpt0ga$8bg$1inews.gazeta.pl...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

[...]

A czym one sie niby roznia od "homo-fobji" w krajach
prostestanckich, wymuszczku lewacki?

Kol

Duńska homorodzina, czyli "rupta co chceta"...