Duomatic - miał już ktoś (nie)przyjemność k orzystać?

Data: 2010-11-02 18:02:17
Autor: rzymo
Duomatic - miał już ktoś (nie)przyjemność k orzystać?
Moja wiedza się zwiększyła, więc uzupełnię wątek.

Przy modelu piasty bez torpedo (S2, bez literki C na końcu) jest
możliwość kręcenia pedałami do tyłu, tak jak przy zwykłym wolnobiegu.
Biegi będą się zmieniać co jakiś kąt obrotu (zależnie od ilości zębów
z przodu i z tyłu), każdą zmianę obwieszczając cyknięciem.

Wersji z mocowaniem pod tarczę, na której to mi zależało, ma nie być -
tylko kontra i wolnobieg.

Duomatic - miał już ktoś (nie)przyjemność k orzystać?